Missä kantasuomalaiset miehet Tinderissä?!
Latasin Tinderin pitkästä aikaa ja tuntuu että jokainen mies on Lähi-Idästä ja nimeltään Abdul, Muhammad jne... Oonko vaan väärässä appissa vai piileskeleekö kantasuomalaiset miehet jossain muualla? Vai onko ulkomaalaiset miehet vaan tavallista aktiivisempia Tinderissa?
Asun Espoossa ja hakusäde on vain 30 km, joten luulisi että täällä muitakin on...
Kommentit (82)
Haluaisin ainakin uskoa että kaikki "suomijuntit" eivät ole masentuneita ja alkoholisoituneita. Haluan yksinkertaisesti tyypin jolla on samanlaiset arvot, kulttuurikokemukset jne. No hitto, ruotsalaisetkin kävis mutta niitäkään ei tunnu tuolta löytyvän.
AP
Ulkomaalaiset ovat yleensä miehekkäitä. Niitä perinteisiä miehiä joista nainen kostuu. Nainen saa olla Nainen ja mies on Mies.
Kuka laatumies etsisi vakavasti seuraa panosovelluksesta? Siis muuta, kuin panoseuraa? Totaalinen turn off, jos kuulee naisen käyttävän Tinderiä.
Olin pari viikkoa ja poistin. Varmaan moni muukin tavismies on tehnyt saman, jos mätchejä ei tule. Liekkö parempi menestys ulkomaalaisilla.
M35
Laittomat etsimässä oleskelulupaa. Olihan tästä ketju jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari viikkoa ja poistin. Varmaan moni muukin tavismies on tehnyt saman, jos mätchejä ei tule. Liekkö parempi menestys ulkomaalaisilla.
M35
Mulla sama paitsi olin jonkin verran pidempään. Ei tuolla tavismies saa itselleen kuin pahan mielen
Miksi siellä pitäisi olla kun vastaukset (jos niitä edes saa) on luokkaa "kysyppä joku toinen" tai jotain muuta negausta?
Vierailija kirjoitti:
M35
Joo en minäkään sielä matchejä saanut. Ei tässä varmaan naista tule enää ikinä saamaan. M28
Mulla on 150 mätsiä ihanien suomimiesten kanssa. Asun tässä Espoossa Hesan rajalla. Etsin ikähaarukalla 34-41. Nyt pitäis koittaa treffatakin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 150 mätsiä ihanien suomimiesten kanssa. Asun tässä Espoossa Hesan rajalla. Etsin ikähaarukalla 34-41. Nyt pitäis koittaa treffatakin niitä.
Kiva juttu
M35
Missä suomalaiset miehet ylipäänsä edes on? Oon nyt käynyt viihteellä muutaman kerran pitkästä aikaa (ero pitkästä parisuhteesta). Kaikki mestat täynnä noita ei-suomalaisia. Haluan suomalaisen miehen. Luulis että edes urheilubaareissa olis, mutta ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu
M35
Oletko ollut jotenkin nirso, jos ei mätsejä ole tullut?
Olen ihan tavallinen nainen, joka ei ole laittanut sinne Tinderiin niitä parhaimpia kuvia ettei vastapuoli pety tavatessa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Missä suomalaiset miehet ylipäänsä edes on? Oon nyt käynyt viihteellä muutaman kerran pitkästä aikaa (ero pitkästä parisuhteesta). Kaikki mestat täynnä noita ei-suomalaisia. Haluan suomalaisen miehen. Luulis että edes urheilubaareissa olis, mutta ei?
Käyn yliopiston kuntosalilla ja siellä on paljon suomalaisia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu
M35
Olen ihan tavallinen nainen, joka ei ole laittanut sinne Tinderiin niitä parhaimpia kuvia ettei vastapuoli pety tavatessa pahasti.
En mielestäni, mitään instatipuja en ole edes etsimässä. Oman ikäistä seuraa . Olen kyllä käsittänyt, että tämä on miehille ihan arkipäivää tinderissä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Minulla taasen on se käsitys tullut omilla baarikäynneillä, että suurinosa naisista on varattuja kaveriporukalla liikenteessä olevia.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu
M35
En ole M35 vaan 13, mutta voin vastata tähän. En ole ollut nirso ja oon antanut aika helposti tykkäystä paitsi seuraavissa tapauksissa:
1. Nainen vaikuttaa siltä, että saa todella paljon tykkäyksiä
2. Profiilitekstissä on jotain ilkeää tai ylimielistä esim. miehen kokoon liittyviä rajoituksia
Eli kivoilla teksteillä varustetut tavisnaiset saavat multa aina tykkäystä, mutta todella harvoin tulee matcheja
Vierailija kirjoitti:
Kuka laatumies etsisi vakavasti seuraa panosovelluksesta? Siis muuta, kuin panoseuraa? Totaalinen turn off, jos kuulee naisen käyttävän Tinderiä.
Jaa. Sitä sovellusta voi käyttää muuhunkin kuin irtosuhteisiin. Itse löysin miehen aika nopeasti tinderistä ja oltu yhdessä jo monta vuotta. Myös lähipiiristä noin puolet löytäneet kumppaninsa tinderistä. Ja ei, kyseessä ei ole ollut edes yhdenillanjutut jotka ovat venähtäneet suhteeksi, vaan ihan alusta alkaen etsineet vakavempaa.
Apple tiedoksi, tinderissä on käytössä oma ranking jokaiselle käyttäjälle. Voit googlettaa tarkemmin, mutta käytännössä ketkä ja kuinka paljon susta tykätään, kuinka paljon muista tykkäät ja ketä he ovat, paljonko juttelevat matchien kanssa yms vaikuttavat siihen ketä sulle ehdotetaan. Tilin ja sovelluksen poisto ja asennus uudelleen nollaa tämän.
Olen miettinyt että pitäisikö yrittää tinderiä, kun pari tuttuani on sieltä löytänyt ihan kunnon parisuhteen, mutta kuulostaa kyllä aika harvinaiselta näiden ketjujen perusteella. En käy baareissa tai paljon missään muuallakaan missä voisi tavata miehiä, mutta ehkä ei netistäkään löytyisi ainakaan ketään normaalia...
N24
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että pitäisikö yrittää tinderiä, kun pari tuttuani on sieltä löytänyt ihan kunnon parisuhteen, mutta kuulostaa kyllä aika harvinaiselta näiden ketjujen perusteella. En käy baareissa tai paljon missään muuallakaan missä voisi tavata miehiä, mutta ehkä ei netistäkään löytyisi ainakaan ketään normaalia...
N24
Netistä ei löydy ketään normaalia? Etkö sinäkään ole normaali vai ajattelitko olevasi ainoa normaali netissä?
Saman huomannut, tosin Vantaan puolella. Nuo ei niin suomalaiset ovat Tinderissäkin välillä nimillä Jani tai Petri, jos tärppäisi edes niin paremmin. Onneksi ainakin täällä on vielä myös meitä muitakin käyttäjiä, tosin hakuni kattaa 50km.