röyhkeä narsisti-aku teki juuri kuten ennustin
Käytti mustan puvun kanssa röyhkeästi valkoista nauhaa, puki itselleen marttyyrin viitan ja teki itsestään uhrin, esitti tunteellista, kiitti kaikkia vuolaasti, puheen lopuksi muisti vetää myös lapsensa mukaan, jne. kaikki kusetuksen keinot oli otettu käyttöön.
Ihan oli kuin narsistisosiopaatin oppikirjasta luettu käytösmalli. Ja nyt kultapoika myhäilee kotona ja hieroo käsiään yhteen. Älykääpiöt säälivät Akua, "on se hieno mies".
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Koko metoo-kampanja on alleviivaus stereotypioille naisten epäloogisuudesta, kyvyttömyydestä rationaalisuuteen, trendien peressä juoksemiseen; vaihtoehto"tieteisiin" hurahtamiseen.
Pahasti sanottu!! Pois paha!!
Väitätkö, että naiset eivät ole trendikkäitä? Misogyynikko.
Valuvat meikit. Kyynel valuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tarkkaan tätä tapausta seurannut, mutta näytti siltä, että Louhimiehestä valittaneet sanoivat kertoneensa hänelle avoimesti kaiken ja sitten jälkeenpäin syyttävät kysyjää siitä, että itse vastasivat kysymyksiin?
Jos minulta esimies kysyisi jotain, minkä kokisin epäasiallisena, sanoisin siitä heti ja kieltäytyisin vastaamasta. Homma olisi sillä selvä. Kuka edes menee vastaamaan kysymyksiin mihin ei halua vastata ja syyttää sitten vuosien päästä kysyjää?Et siis ole tavannut taitavaa manipuloijaa.
Olen ollut mielenterveystyössä 10 vuotta, joten olen tavannut montakin.
En sinänsä ihmettele sitä, jos joku menee vastaamaan kysymykseen ja katuu sitten jälkeenpäin, kun tuli kerrottua liikaa... mutta eikö silloin pitäisi syyttää itseään eikä kysyjää?Hakeudu heti pois mielenterveysalalta. Sinne ei tarvita uhrien syyllistäjiä.
Eli jos vaikka työhaastattelussa työnantaja kysyy sinulta asioita, mitä et oikeastaan haluaisi kertoa, vaihtoehtona on siis ainoastaan:
a) kertoa aivan kaikki ja jälkeenpäin avautua ja lynkata kysyjä julkisesti, kun kaduttaa, että menit ihan itse vastaamaan kysymyksiin?
Ja jos ehdotan sinulle vaihtoehtoa:
b) et kerro mitä et halua kertoa ja asia on sillä selvä, niin olen mielestäsi "uhrien syyllistäjä"?
Jollet tiedä, mitä manipulointi tarkoittaa, suosittelen googlaamaan sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tarkkaan tätä tapausta seurannut, mutta näytti siltä, että Louhimiehestä valittaneet sanoivat kertoneensa hänelle avoimesti kaiken ja sitten jälkeenpäin syyttävät kysyjää siitä, että itse vastasivat kysymyksiin?
Jos minulta esimies kysyisi jotain, minkä kokisin epäasiallisena, sanoisin siitä heti ja kieltäytyisin vastaamasta. Homma olisi sillä selvä. Kuka edes menee vastaamaan kysymyksiin mihin ei halua vastata ja syyttää sitten vuosien päästä kysyjää?Et siis ole tavannut taitavaa manipuloijaa.
Olen ollut mielenterveystyössä 10 vuotta, joten olen tavannut montakin.
En sinänsä ihmettele sitä, jos joku menee vastaamaan kysymykseen ja katuu sitten jälkeenpäin, kun tuli kerrottua liikaa... mutta eikö silloin pitäisi syyttää itseään eikä kysyjää?Hakeudu heti pois mielenterveysalalta. Sinne ei tarvita uhrien syyllistäjiä.
Eli jos vaikka työhaastattelussa työnantaja kysyy sinulta asioita, mitä et oikeastaan haluaisi kertoa, vaihtoehtona on siis ainoastaan:
a) kertoa aivan kaikki ja jälkeenpäin avautua ja lynkata kysyjä julkisesti, kun kaduttaa, että menit ihan itse vastaamaan kysymyksiin?
Ja jos ehdotan sinulle vaihtoehtoa:
b) et kerro mitä et halua kertoa ja asia on sillä selvä, niin olen mielestäsi "uhrien syyllistäjä"?
Jollet tiedä, mitä manipulointi tarkoittaa, suosittelen googlaamaan sanan.
Sinä olet ainakin selvästi turvassa, kun et vastaa mihinkään esitettyihin kysymyksiin. :) Hienoa!
Olikohan Akulla narikassa matkalaukku jemmassa kaikkien Jussi-patsaiden kotiin roudausta varten? Yhden hikisen kävi pokkaamassa ja ne tärkeimmät Jussit meni Ikitielle :DDDD Eiköhän se mennyt sinne gaalaankin vaan sen takia, että oli varma, että patsaita tulee sylikaupalla. Ja sitten nyyh-nyyh-puhe ja sekoiluhaastattelu maikkarille.
Pidin Louhimiehen kärsiviä puheita ja itkun partaalla olemista A-studiossa ja gaalassa uskottavina.
Kkunnes katsoin äsken netistä sen kympin uutisten haastattelun. Siinähän hän vitsaili, vetäisi sitten erittäin feikisti katuvan ilmeen kasvoilleen ja sen jälkeen viriili. Todella outoa. Tuli tunne, että katumus on ollutkin ihan teeskentelyä.
Toi virnuilu vei uskottavuuden anteeksipyynnöltä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hymyily on ehdottomasti kielletty. Jos ei olisi hymyillyt, olisi ollut "järkyttävän ilmeetön".
Tuhonnut nuoren naisen uran
Kenet ja miten?
, aiheuttanut monelle ihmiselle niin pahaa, että ovat joutuneet hakeutumaan terapiaan.
Terapiaan hakeutumista ei ole kriminalisoitu.
Siis mitä tuossa maikkarin haastattelussa oli ihmeellistä. Ei selvästi halunnut kommentoida kohua, vaan yritti viedä keskustelua illan aiheeseen ja elokuvaan. Onnistui siinä ehkä hieman huonosti ja kuulosti tosi omituiselta, mutta oikeastiko joku ihmettelee, miksi toimi näin? Mieshän on tällä hetkellä Suomen vihatuin mies. Voisi siinä olla pää sekaisin ihan jokaisella. Tuo jos mikä todistaa sen, että häneen oikeasti kolahti nyt tosi kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hymyily on ehdottomasti kielletty. Jos ei olisi hymyillyt, olisi ollut "järkyttävän ilmeetön".
No susta ei taitais olla ohjaajaksi, jos et muita erota. Mutta sekopäiseksi heittäytyminen oli virnuilua toimittajalle.
Narsismin huutelijalle tiedoksi, että se mitä Akusta tiedät ei oikeuta tähän kunnianloukkaukseen.
On selvää, että Aku on käyttänyt vääriä menetelmiä, otolliseen maanperään ( hauraisiin kohtiin psyykkeessä), mutta motiivia et tiedä. Se voi, ja ehkä onkin tehdä hinnalla millä hyvänsä mielestään hyvää elokuvaa. Et tiedä hänen pään sisältöä.
En puolusta Akun toimintaa, mutta mikä sinua ajaa tähän? Katso peiliin, se näyttää nimittäin pahansuovalta kateudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No susta ei taitais olla ohjaajaksi, jos et muita erota. Mutta sekopäiseksi heittäytyminen oli virnuilua toimittajalle.
Miksi sekopäiseksi? En tajua ollenkaan, mistä tässä puhutaan. Siinä teki jotain niillä käsillään ilmiselvästi jollekulle mulle kuin haastattelijalle. Tottakai ryhdistäytyi, kun tajusi olevansa suorassa lähetyksessä. Mikä tuossa nyt oli omituista?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki julkkikset on narsisteja jos av-mammoilta kysytään.
Ei ole.
T. asiasta jotain tietävä
Aloittaja, kun sinulla on tuota ennustajan kykyä, niin voitko ennustaa seuraavan matuvyöryn ajankohdan Suomeen? Ajattelin lähteä alta pois. Kiitos jo etukäteen.
Hyvin tunnet itsesi!Noilla on sinunkin pakko mennä.