Miksi veit minulta miehen?
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi paljasti että sinä lopetit suhteesta läheisyyden ja seksin jo vuosia sitten. Miehellesi nämä ovat kuitenkin erittäin oleellinen osa yhteiselämää ja parisuhdetta. Minä olen samaa mieltä ja niinpä nautimme miehesi kanssa yhdessä lämmöstä, läheisyydestä ja estottomasta seksistä.
Se oli kylläkin mieheni, joka pihtasi vuositolkulla eikä välittänyt vaimonsa tarpeista. Lopuksi pakeni erektio-ongelmiaan toisen naisen matkaan, lyhyeen loppui tosin sekin romanssi. Ei aina kannata sokeasti uskoa, mitä se perheensä pettämään pystyvä mies satuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä niin vaikea uskoa, että mies on etsimällä etsinyt sitä toista naista. Tuttuni haaveilee juuri tällaisesta nuoresta naisesta. Ja nyt tällainen on nainen on hänen työpaikassaan. Nyt miettii miten yrittää iskeä hänet. Mies on 44-vuotias ja tämä nuori jotain 24-vuotias. Raha on yksi houkutin. Mutta kovat on suunnitelmat iskemiseen.
Lisään vielä, että jos miehesi on pankkialalla, niin perheesi hajoaa samantien, kun miehesi saa iskettyä tämän työpaikkansa uuden it-vastaavan.
Ja miehen nimi alkaa M:llä ja kaksi lasta koira ja omakotitalo jäävät ex vaimon huollettavaksi...
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa äijä yleensä myöhemmin tajuaa tehneen virheen kun nuoren morsiamen kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin Salkkareista ja kuntosalitreeneistä, sitten anellaankin jo pääsyä takaisin...
Niin, parikymppisen naisen kanssahan ei voi tehdä mitään muutakaan kuin keskustella :D
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kuinka moni mies asuu akkansa omistamassa kämpässä? Vai mitä nämä kommentit ovat ettei mäkätin ota ukkoa takaisin?
Minä jos löydän jostain nuoren muijan lähtee meillä akka kävelemään ,minun omistamasta talosta.Juu lähtee varmasti sitten kun maksat puolet osituksena.
Ei tule ositusta. Kihlaliitto FTW.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kuinka moni mies asuu akkansa omistamassa kämpässä? Vai mitä nämä kommentit ovat ettei mäkätin ota ukkoa takaisin?
Minä jos löydän jostain nuoren muijan lähtee meillä akka kävelemään ,minun omistamasta talosta.Juu lähtee varmasti sitten kun maksat puolet osituksena.
Nykyään voi saada osituksen oikeusteitse jos on pidempi avoliitto takana. Googletapas.
Onko vieläkin joku sitä mieltä, että se ei ole se mies ite, joka lähtee kävelemään? Että se on sen uuden naisen vika? Voi jeesus teitä mammoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Nykyään voi saada osituksen oikeusteitse jos on pidempi avoliitto takana. Googletapas.
Hyvityksen (ei osituksen) saaminen ns. avoliittolain perusteella edellyttäisi, että kihlakumppanini olisi jotenkin mahdollistanut omaisuuteni kartuttamisen. Tää ei ole, pelkästään kuluttanut mun rahojani. Asuminen loppuu kun avain ohjelmoidaan pois käytöstä, eikä mitään hyvitystä tms. tule :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa äijä yleensä myöhemmin tajuaa tehneen virheen kun nuoren morsiamen kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin Salkkareista ja kuntosalitreeneistä, sitten anellaankin jo pääsyä takaisin...
Vai käyköhän siinä sittenkin usein niin että mies vaihtaa nuorempaan ja älykkääseen jolla on kunnon koulutus? Mun miehen ex oli kaupan kassa, minä maisteri. Oli kuulemma vaikeaa keskustella kun nainen ei ymmärtänyt mitään politiikasta tai taloudesta. Ai niin ja omg mä olen se huomattavasti nuorempi nainen.
Mitä arvon maisteri tekee täällä tyhmien joukossa? Mitä ihmettä saat tältä palstalta? Varmaan niitä fiksuja puheenaiheita miehesi kanssa..
Kolahtiko nyt jotenkin? En sanonut että muut ovat tyhmiä, kärjistin vain tarkoituksella kun sanottiin että nuoremmat naiset ovat tyhmiä bimboja joilla vain salkkarit mielessä. Osin varmaan näinkin, mutta ei ole koko totuus. Tässä aloittajan tapauksessa selvästi kyse siitä ettei itse ole arvostanut miestään.
"Mun miehen ex oli kaupan kassa, minä maisteri". Olet ehkä maisteri, mutta et ole ehkä ihan sinut itsesi ja yleensäkin ihmisten kanssa. Sanomasi ei kolahtanut, mutta ylimielinen asenteesi muita kohtaan on noloa.
Siinä olemme yhtä mieltä, että ap:n asenne miestään kohtaan on ikävä, mutta oliko sinun aivan pakko tulla arvoasi kiillottamaan tähän keskusteluun? Älä tee tuollaisia kärjistyksiä, jos ne eivät ole asiassa mitenkään tarpeellisia. Joskus on parempi jättää jotakin sanomatta, niin kuulostaa fiksummalta. Jos sinua ollaan kohdeltu ikävästi ikäsi takia, niin älä levitä pahaa oloasi ja raivoasi eteenpäin, se on päättymätön kehä. Ihan ystävällisesti tämän kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Miksi hyysäät vielä sitten sitä akkaasi, jos hän kerran niin ikävä on? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Hyvityksen (ei osituksen) saaminen ns. avoliittolain perusteella edellyttäisi, että kihlakumppanini olisi jotenkin mahdollistanut omaisuuteni kartuttamisen. Tää ei ole, pelkästään kuluttanut mun rahojani. Asuminen loppuu kun avain ohjelmoidaan pois käytöstä, eikä mitään hyvitystä tms. tule :D
Kerro miksi et voisi pistää akkaa ulos jo vaikka nyt? Mikä sinua estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai käyköhän siinä sittenkin usein niin että mies vaihtaa nuorempaan ja älykkääseen jolla on kunnon koulutus? Mun miehen ex oli kaupan kassa, minä maisteri. Oli kuulemma vaikeaa keskustella kun nainen ei ymmärtänyt mitään politiikasta tai taloudesta. Ai niin ja omg mä olen se huomattavasti nuorempi nainen.
Mitä arvon maisteri tekee täällä tyhmien joukossa? Mitä ihmettä saat tältä palstalta? Varmaan niitä fiksuja puheenaiheita miehesi kanssa..
Kolahtiko nyt jotenkin? En sanonut että muut ovat tyhmiä, kärjistin vain tarkoituksella kun sanottiin että nuoremmat naiset ovat tyhmiä bimboja joilla vain salkkarit mielessä. Osin varmaan näinkin, mutta ei ole koko totuus. Tässä aloittajan tapauksessa selvästi kyse siitä ettei itse ole arvostanut miestään.
"Mun miehen ex oli kaupan kassa, minä maisteri". Olet ehkä maisteri, mutta et ole ehkä ihan sinut itsesi ja yleensäkin ihmisten kanssa. Sanomasi ei kolahtanut, mutta ylimielinen asenteesi muita kohtaan on noloa.
Siinä olemme yhtä mieltä, että ap:n asenne miestään kohtaan on ikävä, mutta oliko sinun aivan pakko tulla arvoasi kiillottamaan tähän keskusteluun? Älä tee tuollaisia kärjistyksiä, jos ne eivät ole asiassa mitenkään tarpeellisia. Joskus on parempi jättää jotakin sanomatta, niin kuulostaa fiksummalta. Jos sinua ollaan kohdeltu ikävästi ikäsi takia, niin älä levitä pahaa oloasi ja raivoasi eteenpäin, se on päättymätön kehä. Ihan ystävällisesti tämän kirjoitan.
Kyllä minua 37-vuotiaana on ihan asiallisesti kohdeltu. Et selvästikään ymmärtänyt pointtiani mutta ei se mitään. En kirjoittanut pelkästään itsestäni vaan halusin argumentoida lainaamaani tekstiä vastaan. Jatketaan keskustelua :)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun se naikkonen kyllästyy mieheesi niin vie siltä miessialta kaikki rahat ja kysy kannattiko
Ei vaan onnistu Suomessa, muuten ihan jees.
Naisilla ei ole muuta mielessä kuin rahojen vieminen miehiltä, fakta.
Vierailija kirjoitti:
En pihdannut enkä kiukutellut.
Mitä ihmettä sinä näet 47vuotiaassa harmaahapsisessa papparaisessa?
Jotain mitä sinä et (enää) nähnyt?
En ole se nuori joka "vein miehen", ihan saman ikäinen mitä mieskin, eli lähemmäs viisikymppinen. Mies oli ihan itse asettanut itsensä tarjolle ja vietäväksi, nettideitteihin, joten otin mitä tarjolla oli. Se, että hän oli itsestään profiilin tehnyt ja miksi oli tehnyt, ei ole millään tavalla minun vastuullani, ei ennen meidän suhdetta, eikä nyt suhteen aikaankaan.
Ja joo, nettideitit on täynnä varattuja miehiä, varsinkin ikäluokissa 45-55, joten vastuu kuuluu heille siitä mihin ovat vapaaehtoisesti ryhtyneet, ei niille sinkkunaisille joiden kanssa haluavat suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Koska mä voin. ;) Nyt heillä on äiti, onnellinen isä ja äitipuoli.
Ja isäpuoli : ) Lisäksi lapsi sai kolme sisarpuolta joiden kanssa on kuin paita ja peppu. Lapsikin on sanonut, että nyt on paremmin kuin riitaisassa ex-kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kerro miksi et voisi pistää akkaa ulos jo vaikka nyt? Mikä sinua estää?
Ehkä laitankin jahka menkat taas alkavat.
Oo onnellinen kun pääsit siitä tylsimyksestä eroon. Nyt voit laittaa nuoremman ja kyvykkäämmän, you know what I mean.