Miksi veit minulta miehen?
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, ketään ei viedä väkisin, mutta ajatelkaapa, jos naiset arvostaisivat itseään sen verran etteivät sekaantuisi varattuihin?
Monta kertaa semmoinen ongelma että mies on sanonut olevansa vapaa. Niinkuin minulle kävi. Joo joo erottu on, sanoi hän. Kaksi kuukautta myöhemmin ilmeni että on vasta muutettu erilleen eikä eroa ole oikeasti edes tulossa kun katsos on noi lapset. Olemme noin 50v.
Erosin. Mutta kuukaudet meni hukkaan. Ja kuinka hän olikaan vakuuttava ja rehellinen. No ei ollut, tiedän sen nyt.
Minulle on käynyt samoin. Mies esitti vapaata, mutta itse asiassa olikin vastasyntyneen lapsen isä!
Sami?
Pekka
Miehesi paljasti että sinä lopetit suhteesta läheisyyden ja seksin jo vuosia sitten. Miehellesi nämä ovat kuitenkin erittäin oleellinen osa yhteiselämää ja parisuhdetta. Minä olen samaa mieltä ja niinpä nautimme miehesi kanssa yhdessä lämmöstä, läheisyydestä ja estottomasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä niin vaikea uskoa, että mies on etsimällä etsinyt sitä toista naista. Tuttuni haaveilee juuri tällaisesta nuoresta naisesta. Ja nyt tällainen on nainen on hänen työpaikassaan. Nyt miettii miten yrittää iskeä hänet. Mies on 44-vuotias ja tämä nuori jotain 24-vuotias. Raha on yksi houkutin. Mutta kovat on suunnitelmat iskemiseen.
Lisään vielä, että jos miehesi on pankkialalla, niin perheesi hajoaa samantien, kun miehesi saa iskettyä tämän työpaikkansa uuden it-vastaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleeni, että ollessani 18 v, useampikin yli 30 ja yli 40 v mies yritti vängätä seurakseni. onneksi en langenut ja valitsin oman ikäiseni miehen.
Olen kohta 70 v ja kauhulla ajattelen, jos mieheni olisikin 85-90 v.
Varmaan olisin omaishoitaja tai leski tai kotona nuokkuisi kiikkustuolissa vanha äijänkäppänä.
Miehet vanhenevat naisia nopeammin ja ukottuvat.
Ajatelkaa tyttelit vähän nenäänne pitemmälle, kun niitä pappoja olette iskemässä.
Musta tuntuu et sä oot max.33.v .mut kiva huumori sulla.😊
En ole kirjoittaja mutta mikä tossa oli huumoria?
Eikö kukaan ajattele lasten hyvinvointia? Lapset kärsivät erossa aina.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ajattele lasten hyvinvointia? Lapset kärsivät erossa aina.
No se mies voisi ajatella ennen kuin iskee toisen naisen.
Antakaa niille miehillenne pimpsaa, niin pysyvät kotona.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Sinä itse ajoit miehesi pois kotoa, kun et hoitanut aviollisia velvollisuuksiasi. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain ap saisi olla sen hyvän miehen kanssa? Siksi koska hän on vanhempi(?) ja ehtinyt siis ensin?
Et omista (entistä) miestäsi.
Juuri näin. Vaikka mies olisikin naimisissa ap:n kanssa, on yhteisiä lapsia ja asuntovelat, niin toista ei voi omistaa ikinä.
Ihmissuhteissa ei pelata muutenkaan aina reilua peliä, sillä jokainen voi muuttaa mieltään koska vain ja mahdollisuuksia erilaisiin muutoksiin on paljon. Mitään "vanhemman rouvan etuoikeutta" ei myöskään ole ja ap olisi voinut ihan yhtä hyvin lähteä jonkun toisen matkaan. Nyt mies ehti ennen ja se tietenkin ärsyttää suunnattomasti ja käy ap:n luonteen päälle.
Älä höpötä. Avioliitto on yleensä lupaus uskollisuudesta. Ei mikään suhde kestä, jos aina mennään sen hetkisen halun ja kiiman perässä. Mitä järkeä edes pyrkiä pitkäaikaiseen parisuhteeseen, jos "jokainen voi muuttaa mieltään koska vaan"? Ihmeellinen perhe- ja moraalikäsitys sulla. Onko yhtään ehjää perhettä lähipiirissä?
Miksi ihmeessä hyökkäät minun kimppuuni? Minä en ole se toinen nainen. Ja jos hieman avaan elämääni, niin olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja lapsia on. Lähipiirissä on enemmän tällaisia vastaavia pitkiä parisuhteita kuin eronneita, mutta en silti ole liian sinisilmäinen. Parisuhteessa tulee väistämättä ihastumisia, se on totuus.
Totuus kuitenkin on myös, että ehjän parisuhteen keskelle eivät muut pääse. Edes se (aika) pitkäikäinen avioliitto ei ole tae siitä, että parisuhde olisi molempien mielestä hyvä. Tässä tapauksessa parisuhteessa on varmasti ollut vakavia ja myös pitkäaikaisia puutteita miehen mielestä. Ne asiat ovat olleet niin vakavia, että mies päätyi tähän ratkaisuunsa, kun eteen tuli ihana ihminen. Naisen ikä on tässä ihan se ja sama, hän antoi miehelle iloa ja valoa.
Oli se sitten mietitty juttu tai ei, niin sama olisi voinut todellakin käydä myös vaimolle, sillä en usko, että asia on oikeasti täysin yllätyksenä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa niille miehillenne pimpsaa, niin pysyvät kotona.
Tämä on hyvin usein se syy miksi mies lähtee. Kotoa ei saa, mies kärsii aikansa, nolaa itsensä pyydellessään ja ajattelee sitten, että hänellä on vain se yksi elämä.
Väitätkö ap, että suhteenne oli täydellisen upea? Että siinä oli rakkautta, naurua ja hyvää oloa? Vai olisiko sittenkin se parisuhde päässyt unohtumaan ja jäänyt arjen alle? Miehestä tuli vain se toinen tyyppi, joka asui samassa osoitteessa, joka kyllä teki kaikkea, mutta enemmän ärsytti ja sitten ei tietenkään ketään naurattanut ja rakkautta sai nähdä vain vanhoissa valokuvissa. Parisuhde ei pysy kasassa vanhoja muistelemalla ja luottamalla siihen, että toinen jaksaa pysyä vieressä vaikka itse olisi pahalla tuulella, äkäinen ja nalkuttava viikkoja, jopa kuukausia tai vuosia.
Lapsetkaan eivät voi olla aina se syy jäädä suhteeseen, jossa ei saa olla onnellinen ja josta ei saa mitään muuta kuin kaljaa niskaan. Lapset kyllä ymmärtävät ja huomaavat todella paljon. Sitä paitsi jos mies on melkein viisikymppisenä, niin luultavasti ne lapsukaisetkin ovat jo ainakin teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa äijä yleensä myöhemmin tajuaa tehneen virheen kun nuoren morsiamen kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin Salkkareista ja kuntosalitreeneistä, sitten anellaankin jo pääsyä takaisin...
Vai käyköhän siinä sittenkin usein niin että mies vaihtaa nuorempaan ja älykkääseen jolla on kunnon koulutus? Mun miehen ex oli kaupan kassa, minä maisteri. Oli kuulemma vaikeaa keskustella kun nainen ei ymmärtänyt mitään politiikasta tai taloudesta. Ai niin ja omg mä olen se huomattavasti nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
En pihdannut enkä kiukutellut.
Mitä ihmettä sinä näet 47vuotiaassa harmaahapsisessa papparaisessa?
Viimeinen lause kertoo sen miksi miehesi jätti sinut. Ihme että nyt vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pihdannut enkä kiukutellut.
Mitä ihmettä sinä näet 47vuotiaassa harmaahapsisessa papparaisessa?
Viimeinen lause kertoo sen miksi miehesi jätti sinut. Ihme että nyt vasta.
Ap:n arvostus miestään kohtaa näkyi tuossa kuvauksessa. Siitä huutaa pitkälle minkälainen suhde on ollut ja se kertoo hyvin mitä suhteen tulevaisuus olisi ollut.
Minkälainen mamma ap on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa äijä yleensä myöhemmin tajuaa tehneen virheen kun nuoren morsiamen kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin Salkkareista ja kuntosalitreeneistä, sitten anellaankin jo pääsyä takaisin...
Vai käyköhän siinä sittenkin usein niin että mies vaihtaa nuorempaan ja älykkääseen jolla on kunnon koulutus? Mun miehen ex oli kaupan kassa, minä maisteri. Oli kuulemma vaikeaa keskustella kun nainen ei ymmärtänyt mitään politiikasta tai taloudesta. Ai niin ja omg mä olen se huomattavasti nuorempi nainen.
Mitä arvon maisteri tekee täällä tyhmien joukossa? Mitä ihmettä saat tältä palstalta? Varmaan niitä fiksuja puheenaiheita miehesi kanssa..
Kuinka moni mies asuu akkansa omistamassa kämpässä? Vai mitä nämä kommentit ovat ettei mäkätin ota ukkoa takaisin?
Minä jos löydän jostain nuoren muijan lähtee meillä akka kävelemään ,minun omistamasta talosta.
M kirjoitti:
Kuinka moni mies asuu akkansa omistamassa kämpässä? Vai mitä nämä kommentit ovat ettei mäkätin ota ukkoa takaisin?
Minä jos löydän jostain nuoren muijan lähtee meillä akka kävelemään ,minun omistamasta talosta.
Oho, olipa uhoamista! Eipä vaan taida sinulle tulla sitä nuorta muijaa... :D
Meillä minä omistan puolet asunnosta ja tontista, velkaa ei ole euroakaan, mutta jos ero tulisi, niin luultavasti talo lähtisi myyntiin ja molemmat omille teilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvon maisteri tekee täällä tyhmien joukossa? Mitä ihmettä saat tältä palstalta? Varmaan niitä fiksuja puheenaiheita miehesi kanssa..
Kolahtiko nyt jotenkin? En sanonut että muut ovat tyhmiä, kärjistin vain tarkoituksella kun sanottiin että nuoremmat naiset ovat tyhmiä bimboja joilla vain salkkarit mielessä. Osin varmaan näinkin, mutta ei ole koko totuus. Tässä aloittajan tapauksessa selvästi kyse siitä ettei itse ole arvostanut miestään.
M kirjoitti:
Juu lähtee varmasti sitten kun maksat puolet osituksena.
Älä höpötä. Avioliitto on yleensä lupaus uskollisuudesta. Ei mikään suhde kestä, jos aina mennään sen hetkisen halun ja kiiman perässä. Mitä järkeä edes pyrkiä pitkäaikaiseen parisuhteeseen, jos "jokainen voi muuttaa mieltään koska vaan"? Ihmeellinen perhe- ja moraalikäsitys sulla. Onko yhtään ehjää perhettä lähipiirissä?