Miksi veit minulta miehen?
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että hyi vtu että täällä on ilkeitä ihmisiä..
Potkitaan maassa makaavaa... hävetkääNo miksi makaa maassa? Ylös vaan ja uutta matoa koukkuun.
Jos on ihan pakko olla joku ukonkuvatus niin kyllä niitä löytyy.
Itse lähdin jokunen vuosi sitten opiskelemaan ulkomaille ja se ei sopinut silloiselle poikaystävälle.
Poikaystävä sai sitten jäädä ja hän on nykyään erään pikkupaikkakunnan K-kauppias ja vaimokin löytyy. Ystäviä ollaan molempien kanssa. Minulle ei vaan riittänyt rooli kauppiaan vaimona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että hyi vtu että täällä on ilkeitä ihmisiä..
Potkitaan maassa makaavaa... hävetkääMinua häiritsee, että syytetään sitä toista näistä eikä omaa miestä. Ja omassa käytöksessä ei varmaan mitään vikaa.
Samaa mieltä. Minkäpä se nuori nainen sille voi, jos on kaunis ja haluttava. Sika on se mies, joka perheensä/naisensa jättää, mutta häntäkin ymmärrän.
Jos vielä palaat ex-miehesi kanssa yhteen, niin todennäköisesti näet hänet eri ihmisenä. Nyt tuntuu, että rakastat ja haluat hänet takaisin, mutta jos näin käy niin helpolla et tätä loukkausta voi unohtaa.
Meillä ainakaan suhde ei ole palautunut ennalleen kolmessa vuodessakaan, harmittaa ihan, että halusin hänet takaisin...
Kliseistä, mutta aika parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko joku tosiaan tuolla tavalla, että joku vei miehen? Eiköhän se mies päättänyt itse lähteä ihan omasta tahdostaan. Miksi et kysy miksi sinä mies jätit minut ja perheeni nuoren naisen takia? Miksi iskit nuoren naisen?
Kyllä mutta naisessakin on vikaa kun sekaantuu varattuun mieheen.
Vika on aina varatussa. Aina. Jos molemmat on varattuja, vika on molemmissa. Jos vain mies on ollut varattu, niin ei tarvitse miettiä missä syyllinen on.
Ja kyllä, vika onmyös huonosti menneessä parisuhteesssa, mutta se olisi mahdollista korjata jos henkilö kertoo ongelmistaan puolisolleen.
Myönnän vikaa oli myös parisuhteessakin, pidin häntä itsestäänselvyytenä.
Kaipaan häntä valtavasti. En tiedä selviänkö tästä erosta koskaan.
Ihmettelen miten sillä varatulla isällä eikä tällä uudella yhtään siimaa omatunto?
Nykyään vaihdetaan kumppania tuosta vaan eikä ole mitään moraalia.
Miksi sinä ap olet täällä kerjäämässä sääliä? Move on.
Vierailija kirjoitti:
En ole se nuori joka "vein miehen", ihan saman ikäinen mitä mieskin, eli lähemmäs viisikymppinen. Mies oli ihan itse asettanut itsensä tarjolle ja vietäväksi, nettideitteihin, joten otin mitä tarjolla oli. Se, että hän oli itsestään profiilin tehnyt ja miksi oli tehnyt, ei ole millään tavalla minun vastuullani, ei ennen meidän suhdetta, eikä nyt suhteen aikaankaan.
Mitäs alapeukuttamista tässä kommentissa on?
Minua häiritsee, että syytetään sitä toista näistä eikä omaa miestä. Ja omassa käytöksessä ei varmaan mitään vikaa.