Miksi veit minulta miehen?
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kuinka moni mies asuu akkansa omistamassa kämpässä? Vai mitä nämä kommentit ovat ettei mäkätin ota ukkoa takaisin?
Minä jos löydän jostain nuoren muijan lähtee meillä akka kävelemään ,minun omistamasta talosta.Juu lähtee varmasti sitten kun maksat puolet osituksena.
Ei tule ositusta. Kihlaliitto FTW.
Nykyään voi saada osituksen oikeusteitse jos on pidempi avoliitto takana. Googletapas.
Hyvityksen (ei osituksen) saaminen ns. avoliittolain perusteella edellyttäisi, että kihlakumppanini olisi jotenkin mahdollistanut omaisuuteni kartuttamisen. Tää ei ole, pelkästään kuluttanut mun rahojani. Asuminen loppuu kun avain ohjelmoidaan pois käytöstä, eikä mitään hyvitystä tms. tule :D
Et sä silti saa sitä kotoonsa niin vaan ajettua, lällällää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi veit lapsilta isän?Tuskinpa sitä miestä väkisin vietiin.
Naisissa on myös olemassa sellainen halpamainen alalaji, joka vaistoaa sellaiset miehet, jotka on vietävissä ja osaavat iskeä oikealla hetkellä miehen ollessa heikoilla.
Nähty on.
Miksei kukaan nuori nainen tule ja vie minua??
Jännänainen vei kilttinaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi veit lapsilta isän?Miksi marttyyrilehmä hakee syytä muualta kuin äijästään ja itsestään?
Nuoret naiset eivät lähtökohtaisesti metsästä perheenisiä vaan perheenisät nuoria naisia.
Ja syy löytyy kotoa marimekkopaitulissa.
Ei, se löytyy niiden kahden korvan ja yhden *rvän välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miehen vika. Itse päätti jättää sinut ja lapset :(
Mies on onnellinen. Mitäs vikaa siinä on? Ei huonoon parisuhteeseen kannata jäädä roikkumaan. Lapsetkin kärsii jne.
Mies elää toista nuoruutta..kokeilee uusia jänniä asioita tyttösen kanssa:)
Uusia vanhoja.
On se kyllä jännä miten joillakin miehillä on noita ottajia vaikka olisi varattukin. Itse ollut pari vuotta eron jälkeen sinkkuna eikä ole kelvannut oman ikäisillekkään.
Varmaan itsessä täytyy olla jotain isompaa vikaa kun lukee näitä juttuja ;)
M35
Näin kävi meillekin; kumpikin roikkui huonossa liitossa ja sitten vaan löydettiin toisemme. Jo 30 vuotta yhteistä taivalta takana.
Ei nainen mitään saanut, teki palveluksen sulle. Sai petturimiehen, joka ei osannut olla uskollinen ja tulevaisuudessa äijä pettää sitäkin. Ainakaan sillä kerralla et ole kärsimässä. Mies on tässä syypää ja toinen nainen hyväuskoinen idiootti vaan. Tutkimuksetkin osoittavat, että tämä toinen nainen on pulassa, kun on nyt miehen kanssa, joka on pettänyt edellistä. Petetty nainen voittaa, kun pääsee eroon pettäjästä ja saa mahdollisuuden löytää paremman, kun tämä uus nainen on kiipelissä :) Petettynä ja jätettynä voin sanoa, että kyl menee nyt paremmin pahimman ajan jälkee.
Tyttöjen suojaikärajaa tulisi nostaa nykyisestä 20:sta 25:een vuoteen, auttais paljon jo sekin.
Kyllä, kyllä meillä oli huonojakin aikoja, lasten sairastelua, omia vakavia sairauksia, väsymystä ja toisen huomiotta jättämistä. Oli paljon sanomattomia sanoja ja mykkäkoulua ja henkistä väkivaltaa. Teimme kuitenkin suunnan muutoksen reilu 5v sitten pitkän parisuhdeterapian jälkeen ja pistimme elämän uusiksi.
Viime kesänä vannoimme vihkivalat 20v hääpäivän kunniaksi ja vietimme todella kauniit ja lämminhenkiset juhlat. Loppukesästä aloimme remontoimaan ja varasimme koko perheen matkan kesälle 2018.
Seksiä liitossamme oli paljon. Monenlaista ja molemmat pidimme läheisyydestä. Harrastimme seksiä vielä jouluna kun en tiennyt tästä toisesta naisesta mitään.
Ap
Kukaan ei vie miestä keneltäkään. Mies lähtee ihan itse. Vai oliko aloittajan mies jotenkin vajaa?
Tokihan mä ymmärrän ettei kukaan voi viedä toista väkisin. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos tätä naista ei olisi ollut tässä niin olisimme mieheni kanssa yhdessä.
Ja mä oon aina luullut, et miehet vaihtaa nuorempaan kun nykyinen alkaa haluta seksiä enemmän (tai parempaa), kuin aiemmin. N50+
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleeni, että ollessani 18 v, useampikin yli 30 ja yli 40 v mies yritti vängätä seurakseni. onneksi en langenut ja valitsin oman ikäiseni miehen.
Olen kohta 70 v ja kauhulla ajattelen, jos mieheni olisikin 85-90 v.
Varmaan olisin omaishoitaja tai leski tai kotona nuokkuisi kiikkustuolissa vanha äijänkäppänä.
Miehet vanhenevat naisia nopeammin ja ukottuvat.
Ajatelkaa tyttelit vähän nenäänne pitemmälle, kun niitä pappoja olette iskemässä.
Olisit todennäköisemmin Iloinen leski.
Hänelläkin oli kaipuunsa, syynsä, tarve testata viehätysvoimaa. Miten itse hoidit tilanteen? Pysyitkö aikuisena? Selvittelitkö asiaa?
Minä puhuttelin naisen, säälittelin hänen kohtaloaan ja huonoa tilannettaan, sekavaa päätöksentekoaan ja tuollaista taipumusta lähteä varatun matkaan. Tsot tsot. Suoraan sanoen puhuin kuin äiti tyttärelle. Tästä keskustelusta kerroin miehelle ja häntä hävetti miten tuo nainen oli itseään puolustellut ja mihin alentunut. Koska tunsin miehen, tiesin millä tavoin asian esitän. Lopputuloksena mies ei halunnut enää edes nähdä koko naista, näki hänet minun silmin.
Minut mies näki vahvana naisena joka tuki hänet tuonkin hairahduksen yli. Itselläni kestää vielä aikaa nähdä mies vahvana miehenä, enkä ole varma haluanko tuota pitää. Mutta kuten lapsille on kerrottava opetus kun he tekevät väärin, niin saa aikuisiakin opettaa. Ehkä joku toinen perhe jää jatkossa särkymättä.
Ei siinä känkkäränkkäkohtaukset auta. Omasta elämästä on otettava vastuu silloinkin kun huonoja asioita ja ihmisiä astuu kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen mies on oikeasti tullut takaisin?
Mukava käydä virkistysreijillä. Vähän venyttää tiukkoja aukkoja ja pitää munaa nielussa.
Sitten voikin palata takaisin rakkaan vaimon luo tekemään samaa, kun on oppinut jälleen kerran mitä seuraa jos pihtaa. Silloin panen muita.
Kyllä hän ymmärtää. Se on vaikeaa kun halut ei kohtaa ja toiselle riittää kerran viikossa kunnon panot ja vanha harmaa tarvitsee tiukkaa peppua joka päivä aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi veit lapsilta isän?
Sama ku kyselis sulta näin.
Miks oot kade nykyselle? Miks et pidä sitten parempaa, huolta äijästäsi? Miks oot tollane?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kuinka moni mies asuu akkansa omistamassa kämpässä? Vai mitä nämä kommentit ovat ettei mäkätin ota ukkoa takaisin?
Minä jos löydän jostain nuoren muijan lähtee meillä akka kävelemään ,minun omistamasta talosta.Juu lähtee varmasti sitten kun maksat puolet osituksena.
Ei tule ositusta. Kihlaliitto FTW.
Nykyään voi saada osituksen oikeusteitse jos on pidempi avoliitto takana. Googletapas.
Naisille annettiin keino lisää ryöstää mies laillisesti ja elarit päälle vaikka akka itse lähtisi nostelemaan.
Ei voi muuta sanoa kuin että hyi vtu että täällä on ilkeitä ihmisiä..
Potkitaan maassa makaavaa... hävetkää
Mies elää toista nuoruutta..kokeilee uusia jänniä asioita tyttösen kanssa:)