Miksi veit minulta miehen?
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko joku tosiaan tuolla tavalla, että joku vei miehen? Eiköhän se mies päättänyt itse lähteä ihan omasta tahdostaan. Miksi et kysy miksi sinä mies jätit minut ja perheeni nuoren naisen takia? Miksi iskit nuoren naisen?
Kyllä mutta naisessakin on vikaa kun sekaantuu varattuun mieheen.
Ei ole, koska jokainen vastaa omista teoistaan. Miestä ei varmasti ole pakotettu lähtemään.
Oletko sinäkin näitä varattuihin sekaantujia? On se kumma kun ei voi katsella vapaita miehiä.
En ole koskaansekaantunut varattuihin. En vaan ymmärrä miksi sitä toista naista syytetään, kun se mies on itse syypää. Turha syyttää sitä toista naista. Jos se ei olisi hän, niin sitten joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko joku tosiaan tuolla tavalla, että joku vei miehen? Eiköhän se mies päättänyt itse lähteä ihan omasta tahdostaan. Miksi et kysy miksi sinä mies jätit minut ja perheeni nuoren naisen takia? Miksi iskit nuoren naisen?
"Vikaa" joo mutta ei niinkään siksi että sekaantuu varattuun. Aika moni tekee niin. Mutta aika harva normaali nuori nainen sekaantuu isänsä ikäiseen/pappamieheen/uusperheilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska jokainen vastaa omista teoistaan. Miestä ei varmasti ole pakotettu lähtemään.
Oletko sinäkin näitä varattuihin sekaantujia? On se kumma kun ei voi katsella vapaita miehiä.
Pirustako noista tietää kuka on oikeasti vapaa, ja kuka vain väittää olevansa.
Pettäminen on aina pettäjän päätös ja hän on siitä vastuussa. Todella ikävää syytellä petettyä. Rakkaus voi loppua, mutta tulevaisuuden ja lasten tulevaisuuden kannalta, anna exälle hyvä ero. Eroa ensin ja ala vasta sitten seurustella muiden kanssa.
Sivuhuomio: täällä palstalla nuoret kauniit naiset vamppaavat solkenaan vanhempia herroja. Oikeasta elämästä tiedän vain yhden tällaisen tapauksen, jossa mies on tosin miljönääri. Nuoret naiset eivät ole hölmöjä. Kai he tajuavat, ettei elämästä tule helppoa lapsellisen elatusmaksua makselevan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Onko sitä niin vaikea uskoa, että mies on etsimällä etsinyt sitä toista naista. Tuttuni haaveilee juuri tällaisesta nuoresta naisesta. Ja nyt tällainen on nainen on hänen työpaikassaan. Nyt miettii miten yrittää iskeä hänet. Mies on 44-vuotias ja tämä nuori jotain 24-vuotias. Raha on yksi houkutin. Mutta kovat on suunnitelmat iskemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuista miestä voi viedä. Ihan itse se mies päätti lähteä. Syytä miestä.
Ja älä ota takaisin kun se nuori likka kyllästyy.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaansekaantunut varattuihin. En vaan ymmärrä miksi sitä toista naista syytetään, kun se mies on itse syypää. Turha syyttää sitä toista naista. Jos se ei olisi hän, niin sitten joku toinen.
Mies on syypää. Siinä naisessa on vikaa kun ei kiinnostu vapaista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain ap saisi olla sen hyvän miehen kanssa? Siksi koska hän on vanhempi(?) ja ehtinyt siis ensin?
Et omista (entistä) miestäsi.
Juuri näin. Vaikka mies olisikin naimisissa ap:n kanssa, on yhteisiä lapsia ja asuntovelat, niin toista ei voi omistaa ikinä.
Ihmissuhteissa ei pelata muutenkaan aina reilua peliä, sillä jokainen voi muuttaa mieltään koska vain ja mahdollisuuksia erilaisiin muutoksiin on paljon. Mitään "vanhemman rouvan etuoikeutta" ei myöskään ole ja ap olisi voinut ihan yhtä hyvin lähteä jonkun toisen matkaan. Nyt mies ehti ennen ja se tietenkin ärsyttää suunnattomasti ja käy ap:n luonteen päälle.
Tuli vaan mieleeni, että ollessani 18 v, useampikin yli 30 ja yli 40 v mies yritti vängätä seurakseni. onneksi en langenut ja valitsin oman ikäiseni miehen.
Olen kohta 70 v ja kauhulla ajattelen, jos mieheni olisikin 85-90 v.
Varmaan olisin omaishoitaja tai leski tai kotona nuokkuisi kiikkustuolissa vanha äijänkäppänä.
Miehet vanhenevat naisia nopeammin ja ukottuvat.
Ajatelkaa tyttelit vähän nenäänne pitemmälle, kun niitä pappoja olette iskemässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleeni, että ollessani 18 v, useampikin yli 30 ja yli 40 v mies yritti vängätä seurakseni. onneksi en langenut ja valitsin oman ikäiseni miehen.
Varmaan olisin omaishoitaja tai leski tai kotona nuokkuisi kiikkustuolissa vanha äijänkäppänä.
Ajatelkaa tyttelit vähän nenäänne pitemmälle, kun niitä pappoja olette iskemässä.
Täällä on kypsempääkin porukkaa. Mä olen 47 ja olen kiinnostunut 72v. miehestä. Mies on vapaa. En sekaannu varattuihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et sä oot max.33.v .mut kiva huumori sulla.😊
Jep jep, ketään ei viedä väkisin, mutta ajatelkaapa, jos naiset arvostaisivat itseään sen verran etteivät sekaantuisi varattuihin?
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, ketään ei viedä väkisin, mutta ajatelkaapa, jos naiset arvostaisivat itseään sen verran etteivät sekaantuisi varattuihin?
Monta kertaa semmoinen ongelma että mies on sanonut olevansa vapaa. Niinkuin minulle kävi. Joo joo erottu on, sanoi hän. Kaksi kuukautta myöhemmin ilmeni että on vasta muutettu erilleen eikä eroa ole oikeasti edes tulossa kun katsos on noi lapset. Olemme noin 50v.
Erosin. Mutta kuukaudet meni hukkaan. Ja kuinka hän olikaan vakuuttava ja rehellinen. No ei ollut, tiedän sen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa semmoinen ongelma että mies on sanonut olevansa vapaa. Niinkuin minulle kävi. Joo joo erottu on, sanoi hän. Kaksi kuukautta myöhemmin ilmeni että on vasta muutettu erilleen eikä eroa ole oikeasti edes tulossa kun katsos on noi lapset. Olemme noin 50v.
Erosin. Mutta kuukaudet meni hukkaan. Ja kuinka hän olikaan vakuuttava ja rehellinen. No ei ollut, tiedän sen nyt.
Minulle on käynyt samoin. Mies esitti vapaata, mutta itse asiassa olikin vastasyntyneen lapsen isä!
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Oletko miettinyt, mikä osuus miehelläsi on asiassa ollut? Tuskin hänkään virheetön tässä asiassa on, vaikka jätetyn on kivuliasta sitä myöntääkään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille voi, jos rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on sen verran vielä moraalia, että en lähde varattujen miesten matkaan. Jokaisella, myös sinkulla on vapaus valita lähteekö mukaan rikkomaan perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt samoin. Mies esitti vapaata, mutta itse asiassa olikin vastasyntyneen lapsen isä!
Sami?
Itse asiassa ei, vaan juuri toisinpäin. Keski-iässä ei enää jaksa innostua mistään uudesta niin kuin nuorena, jolloin usein luulee tietävänsä kaiken paremmin kuin muut koskaan. TJEU hae yliopistoon ja kuuntele sitten syksyllä 20 vuotta nuorempien fuksien filosofointia.