Miksi veit minulta miehen?
Hei sinä nuori tyttö joka tulit sijaistamaan miehen työpaikalle.
Miksi tungit pitkän parisuhteen väliin?
Miksi veit lapsilta isän?
Kommentit (171)
Kuinka moni mies on ylipäätään ruinannut takaisin.
Ap, sultako siis "vietiin isä", eikä esim. puoliso tai rakastaja?
No tuosta selviää, ettei teillä järin intohimoista seksiä viime aikoina ollut.
Miehillä on sellainen kompassineula, jonka perässä ne suunnistavat. Se on biologiaa, ja samoin tekevät seksielämäänsä tyytymättömät naiset.
Turha on syytellä muita, syy on yleensä itsessä. Yleensä kummassakin. Se kolmas pyörä on vähiten syyllinen, sillä elatusvelvollinen äijä ei ole varsinainen saalis sen enempää kuin yh-äippäkään.
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa äijä yleensä myöhemmin tajuaa tehneen virheen kun nuoren morsiamen kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin Salkkareista ja kuntosalitreeneistä, sitten anellaankin jo pääsyä takaisin...
Minä en tehnyt virhettä todellakaan. Keskustella voin kerrankin kunnolla ja takasin en menis koskaan. Nykyinen kumppani on 31 ja minä olen 41. Nykyinen kumppani on myös asianajaja niin kuin minäkin. Molemmat ollaan liikunnallisia ja paljon samoja kiinnostuksen kohteita. Molempia kiinnostaa terveellinen elämä.
Exän kanssa ei ollut mitää tällaista. Ensimmäinen vuosi oli ok ja sitten se loppu. Sitten alkoi loputon hakemalla haettu riitely ihme asioista. Sitten kun yritti siinä selvitellä ongelmia, niin tuppisuuna istu ja söi pullaa. Oli aina joka asiassa oikeassa ja ei osannut ratkoa ongelmia yhtään. Tuli mitta täyteen ja lähdin. Onneksi ei ollut lasta hänen kanssaan.
Pihtaava nalkuttelija sai näpeilleen.
Vierailija kirjoitti:
Näissä jutuissa äijä yleensä myöhemmin tajuaa tehneen virheen kun nuoren morsiamen kanssa ei voi keskustella mistään muusta kuin Salkkareista ja kuntosalitreeneistä, sitten anellaankin jo pääsyä takaisin...
Ei vaan se nuori nainen ei suostu ilmaiseksi kodinhoitajaksi ja miehelle tulee paha mieli kun häneltä vaaditaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies on ylipäätään ruinannut takaisin.
Ainakin mun. En ottanut.
Jos mies on vietävissä niin sai mennäkin. Ei se pimukaan sitä kauaa katsele, mutta älä ota takaisin, jos tulee raapimaan ovesi taakse.
Eiköhän se mies mennyt itse, jonkun matkaan jos kotona ei ole kivaa
Juu, kyllä sen miehenkin tarvitsee sitä nuorta tyttö haluta, ei ketään väkisin voi korvasta parisuhteeseen vetäistä. Aina näissä kaksi osapuolta, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tehnyt virhettä todellakaan. Keskustella voin kerrankin kunnolla ja takasin en menis koskaan. Nykyinen kumppani on 31 ja minä olen 41. Nykyinen kumppani on myös asianajaja niin kuin minäkin. Molemmat ollaan liikunnallisia ja paljon samoja kiinnostuksen kohteita. Molempia kiinnostaa terveellinen elämä.
Exän kanssa ei ollut mitää tällaista. Ensimmäinen vuosi oli ok ja sitten se loppu. Sitten alkoi loputon hakemalla haettu riitely ihme asioista. Sitten kun yritti siinä selvitellä ongelmia, niin tuppisuuna istu ja söi pullaa. Oli aina joka asiassa oikeassa ja ei osannut ratkoa ongelmia yhtään. Tuli mitta täyteen ja lähdin. Onneksi ei ollut lasta hänen kanssaan.
Aloituksessa varmaan tarkoitettiin selkeästi nuorta naista, sinun morsiamesihan ei ole enää varsinaisesti mikään nuorikko eikä teidän ikäeronne mitenkään erikoinen.
Miehesi ei halunnut enää olla sellaisen, joka pitää häntä tahdottomana aivottomana vässykkänä, kanssa.
Ajatteleeko joku tosiaan tuolla tavalla, että joku vei miehen? Eiköhän se mies päättänyt itse lähteä ihan omasta tahdostaan. Miksi et kysy miksi sinä mies jätit minut ja perheeni nuoren naisen takia? Miksi iskit nuoren naisen?
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko joku tosiaan tuolla tavalla, että joku vei miehen? Eiköhän se mies päättänyt itse lähteä ihan omasta tahdostaan. Miksi et kysy miksi sinä mies jätit minut ja perheeni nuoren naisen takia? Miksi iskit nuoren naisen?
Kyllä mutta naisessakin on vikaa kun sekaantuu varattuun mieheen.
Vaikken tämmösiä toisia naisia hyvällä ajattele, niin tässäkin tapauksessa suurin luuseri on selkärangaton mies.
Miestä ei vie yksikään nainen, jos miehellä on hyvä itsetunto ja terve pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska jokainen vastaa omista teoistaan. Miestä ei varmasti ole pakotettu lähtemään.
Miksi vain ap saisi olla sen hyvän miehen kanssa? Siksi koska hän on vanhempi(?) ja ehtinyt siis ensin?
Et omista (entistä) miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti mies on tehnyt omat päätöksensä.
Vai oikeastiko meinaat että tämä nuori nainen on pakottanut miehesi hyppäämään ilman omaa ajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska jokainen vastaa omista teoistaan. Miestä ei varmasti ole pakotettu lähtemään.
Oletko sinäkin näitä varattuihin sekaantujia? On se kumma kun ei voi katsella vapaita miehiä.
I dont like you!