Odotatteko innolla joulua?
Virallisesti joulupäivä on 25, mutta meillä Suomessa on kuitenkin tapana juhlia aattona joten 10päivää vain vielä siihen.
Kommentit (11)
Elokuusta alkaen olen hehkuttanut, nyt on jo takki tyhjä. Kohta alkaa pääsiäisen odotud
En voi tykätä joulusta, koska se vaatimattomillaankin tietää ylimääräistä rahanmenoa. Voisinpa piiloutua johonkin ja niin, että kukaan ei ihmettelisi, missä olen.
Aika paljon ladataan syksyn mittaan paukkuja ja odotuksia yhdelle aterialle.
Vierailija kirjoitti:
En voi tykätä joulusta, koska se vaatimattomillaankin tietää ylimääräistä rahanmenoa. Voisinpa piiloutua johonkin ja niin, että kukaan ei ihmettelisi, missä olen.
Pitää lähteä valereissuun, verhot kiinni ja lataa netistä "lomakuvia".
Joulu on hihhuleiden juhla jossa juhlitaan taru hahmon syntymää.
Joulu on ainut juhla mistä pidän ja mitä odotan. Nytkin olen ihan töpinöissäni joulua odottelemassa. Aloitan vieläpä loman ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon ladataan syksyn mittaan paukkuja ja odotuksia yhdelle aterialle.
Onpahan edes jotain kivaa ja hyvää mitä odottaa.
Ei enää kiinnosta. Torit ym on ihan kivoja. Muuten yksi lysti.
Minä vietän joulua koko joulukuun. Itsenäisyyspäivänä oli kuusi koristeltu ja koti myös. Syötiin ensimmäinen jouluateria. Nyt vähän arkisemmat ruoat mutta jouluna sitten kolme päivää juhlavammin. Nyt voi ottaa rennosti, nukkua vaikka koko päivän. Ensi viikolla pienet leipomiset ja aattona kokkailua ja tvn katselua. Ihanan rentoa.
Tykkään jouluvalmisteluista, ja kaikesta ennen joulua. Jouluaatosta en niinkään, joulupäivän tunnelmaa rakastan.
Minä olen vanhemmiten alkanut pitämään kaikista perinteistä. Ne rytmittävät mukavasti vuotta.