Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minka ikäiset lapset voi pelata fortnite peliä?

Vierailija
17.03.2018 |

Meillä 11-vuotias poika vaatii lataamaan tuota koneelle. Kaikilla muilla kuulemma on. Itse en noista peleistä mitään ymmärrä. Lataisitteko?

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite pelannu jo 10 vuotiaasta joten antakaa lastenne pelata

Vierailija
62/151 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tänä aamuna että kaverini ovat kuulemma koulukiusattuja koska eivät pelaa fortniteä heidät  on hakattu jo kertaalleen ja tullaan hakkaamaan uudestaan sanoivat koulukiusaajat haukkuvat homoksi jos ei pelaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja pelissä 12v

Enkä näe yhtään syytä sille miksi nuorempana pitäisi saada pelata. Ette varmaan osta tupakkaakaan alle 18v

Vierailija kirjoitti:

Meillä 11-vuotias poika vaatii lataamaan tuota koneelle. Kaikilla muilla kuulemma on. Itse en noista peleistä mitään ymmärrä. Lataisitteko?

Vierailija
64/151 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hämärää porukkaa liikkeellä ko pelissä. Meillä lähti poistoon kun lapsi alkoi varastelemaan kuulemma pelikaverin painostuksesta.

Vierailija
65/151 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
66/151 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kielletty 10-vuotiaalta, otettiin pois, vaikka oli itse sen ladannut. Meillä sääntö, että ampumispelejä ei pelata, vaikka ikäraja olisi mikä (tässä se on 12). Ideana on kerätä aseita ja tappaa niillä muita (ampumalla ja vetämällä kirveellä päähän). En ymmärrä mitä hyvää tuossa voi olla minkä ikäiselle tahansa, vaikka ei veri roiskuisikaan.

Ne on vaan pelejä jotka perustuu taitoon, osaako tähdätä tarkasti, toimia tiiminä, reaktionopeuteen. Ei lapsi kuvittele että hän "ampuu" ketään ja tämä oikeasti "kuolisi" vaan häneen osutaan, kuin polttopallossa, ja hän joutuu pelistä pois.

Tiesit kai että pesäpalloa kehitettäessä armeija ja suojeluskunnat katsoivat että se kehittää sotilaallisia taitoja. Ja tiesithän että shakki on myös taistelu jossa tapetaan sotilaita, piispat, kuningatar, kunnes kuningas antautuu miekka kurkulla. Tammessa nappulat syödään. Ei tietokonepelejä pelaavatkaan kirjaimellisesti "lyö" ja "syö" ketään.

N50

Vierailija
67/151 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä muuten paitsi että ei siinä kirveellä päätä poikki hakata

Vierailija
68/151 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais pelata ku 16 vuotiaan.

T. pelaaja itse

Vierailija
69/151 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tyypin joka on 1. luokalla ja pelaa tätä 14v veljensä kanssa . Tämä vanhempi veli huutaa suuttuessaan tälle pikkuveljelle kun he häviävät, ja näin saa huonoja vaikutteita. Itse sanoisin että 13v ja sitten pelit käyntiin.

Vierailija
70/151 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16v. pojan isä ja hän pelaa tätä peliä.

Peli sinänsä on suht kesy, mutta siihen liittyvä keskustelu tuntuu välillä olevan aika rajua sekä monet saa ihme raivareita pelatessaan.

Näin poikanikin.

Sitten pelin koukuttavuus.

Pojan koulutulokset on heikenneet juuri samaan aikaan kun on pelannut peliä ja tiedän monia pojan kavereita joilla on käynyt samoin.

Sekä häiriökäyttäytyminen koulussa on lisääntynyt johtuen varmaankin siitä että peliä ei malta illalla lopettaa ja unet jää vähiin ja unen laatu on huonoa koska peli pyörii mielessä.

Vierailija
71/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kommentteja. Ei peli ihmiseen vaikuta negatiivisesti vaan enemmän psoitiivisesti. Voi saada uusia kavereita, oppia tiimityöskentelyä ja pitää muuten vain hauskaa yksin tai kavereiden kanssa:)

Vierailija
72/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelissä ei veri roisku ja ei ole mitään raakaa koko pelissä

Vierailija
73/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä asenna. Kiittää kahden viikon päästä.

Vierailija
74/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo S12 ole mikään ikäraja. Se on SUOSITUS. Vain K18 on ikäraja.

Vierailija
75/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaaja22 kirjoitti:

En ymmärrä näitä kommentteja. Ei peli ihmiseen vaikuta negatiivisesti vaan enemmän psoitiivisesti. Voi saada uusia kavereita, oppia tiimityöskentelyä ja pitää muuten vain hauskaa yksin tai kavereiden kanssa:)

Näin mä tämän näkisin oman lapseni kohdalla myös (13-vuotias poika). Toki lapset on erilaisia ja jos alkaisi raivareita tulla kun battlen häviää tai tulla jatkuvasti rahavaatimuksia uusiin skineihin niin sitten pitäisi jarrutella.

Vierailija
76/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pelit pois ja tietokirjoja tilalle.

Vierailija
77/151 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eskarilainen pelaa. Vaikuttaa juuri sellaiselta peliltä, joka kehittää taitoja, joita esport-ammattilaiselta vaaditaan. Haave olisi, että poika joku päivä tienaa miljoonia pelaamalla.

Vierailija
78/151 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite tätä peliä noin 7 kuukautta pelaillu. Kannattaa katsoa miten lapsi siihen suhtautuu. Omasta mielestä on ihan sopiva 10 vuotiaalle.

Vierailija
79/151 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps neljälle se on ilmainen koska se on ps neljällä vuoden peli niin sen pystyy sieltä lataamaan ilmaiseksi

Vierailija
80/151 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Antakaa nyt hyvänen aika lapsenne pitää hauskaa. Peli on mukava ja kehittää tiimitylskentelyä. Jos peli on liian raaka niin antakaapa lastenne pelata vaikka growtopiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi