Minka ikäiset lapset voi pelata fortnite peliä?
Meillä 11-vuotias poika vaatii lataamaan tuota koneelle. Kaikilla muilla kuulemma on. Itse en noista peleistä mitään ymmärrä. Lataisitteko?
Kommentit (151)
Ei sovi lapselle. Räiskintäpelit on aikuisille. Miksi lapsen pitäisi pelata väkivaltaista peliä. Meillä ei ainakaan saa pelata tuommosta.
Joku sano shakin..no onko kuitenki pikkasen eri asia...
Lapsille on muita pelejä. Ja lasten kuuluu leikkiä ei pelata
Sama. Oon myös 10 ja äiskä lukee joltain "asiantuntioilta" että siks en saa. kerran melkee anto, mut sitte veti jarrut heti ku kuuli et sen oman kaverin poika ei saa pelaa ja se on 7🤬
Missä sitä enkkua, ruotsia ym puhutaan tossa pelissä? Seurasin tänään päivällä lapseni peliä nähdäkseni mitä tekee eikä siellä kukaan mitään puhunut. Pari enkun kielistä sanaa lukenut ääneen, tyyliin: level up.
Mun lapsipuolet pelaa tätä tuntikausia joka päivä. Itse en antaisi mutta ei ole mun asia. Peli on eka asia mikä on mielessä heti koulun jälkeen, tai vapaapäivinä heräämisen jälkeen. Mielestäni peli on visuaalisesti levoton. En usko että se tekee hyvää kehittyville aivoille. Lapset eivät tapaa kavereitaan livenä. Pelaavat etänä niiden kanssa ja kauheaa huutoa, jopa raivokohtauksia tulee pelaamisen merkeissä. Ei tässä pelissä sosiaaliset taidot kehity, niitä pitää harjoitella oikeassa elämässä ja oikeissa vuorovaikutustilanteissa. Siis pelkän tappamisen lisäksi olisin huolissani kokonaisuudesta.
We got a number one Victory Royale
Yeah, Fortnite, we 'bout to get down (get down)
Ten kills on the board right now
Just wiped out Tomato Town
My friend just got downed
I revived him, now we're heading south-bound
Now we're in the Pleasant Park streets
Look at the map, go to the marked sheet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kielletty 10-vuotiaalta, otettiin pois, vaikka oli itse sen ladannut. Meillä sääntö, että ampumispelejä ei pelata, vaikka ikäraja olisi mikä (tässä se on 12). Ideana on kerätä aseita ja tappaa niillä muita (ampumalla ja vetämällä kirveellä päähän). En ymmärrä mitä hyvää tuossa voi olla minkä ikäiselle tahansa, vaikka ei veri roiskuisikaan.
No oletko antanut lapsesi pelata tammea tai shakkia? Ideahan on tappaa vastustajan nappula
🤣🤣
Meillä pelaa yöt pitkät tätä peliä...25 vuotias..
Siis meidän työkkärikurssills yksi opiskelija
Mä kielsin 10v pojalta, koska huusi muille pelin aikana ja oli todella stressaantunut ja kierroksilla pelin aikana ja sen jälkeen. Ei niinkään liittynyt väkivaltaan vaan pelin intensiivisyyteen ja nopeatempoisuuteen.
4 - 8 vuotiaat
Sitä nuorempia ei kiinnosta ja vanhemmilla on parempia pelejä
Ei tule meille tuota peliä, vaikka lapsella ikää 12. Liian monelta tutulta kuullut noista negatiivisista vaikutuksista.
No pakkohan se on jotain vetää... ei tuota selvin pysty pelaamaan.