Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minka ikäiset lapset voi pelata fortnite peliä?

Vierailija
17.03.2018 |

Meillä 11-vuotias poika vaatii lataamaan tuota koneelle. Kaikilla muilla kuulemma on. Itse en noista peleistä mitään ymmärrä. Lataisitteko?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan se on jotain vetää... ei tuota selvin pysty pelaamaan.

Vierailija
142/151 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi lapselle. Räiskintäpelit on aikuisille. Miksi lapsen pitäisi pelata väkivaltaista peliä. Meillä ei ainakaan saa pelata tuommosta.

Joku sano shakin..no onko kuitenki pikkasen eri asia...

Lapsille on muita pelejä. Ja lasten kuuluu leikkiä ei pelata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Oon myös 10 ja äiskä lukee joltain "asiantuntioilta" että siks en saa. kerran melkee anto, mut sitte veti jarrut heti ku kuuli et sen oman kaverin poika ei saa pelaa ja se on 7🤬

Vierailija
144/151 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä enkkua, ruotsia ym puhutaan tossa pelissä? Seurasin tänään päivällä lapseni peliä nähdäkseni mitä tekee eikä siellä kukaan mitään puhunut. Pari enkun kielistä sanaa lukenut ääneen, tyyliin: level up.

Vierailija
145/151 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsipuolet pelaa tätä tuntikausia joka päivä. Itse en antaisi mutta ei ole mun asia. Peli on eka asia mikä on mielessä heti koulun jälkeen, tai vapaapäivinä heräämisen jälkeen. Mielestäni peli on visuaalisesti levoton. En usko että se tekee hyvää kehittyville aivoille. Lapset eivät tapaa kavereitaan livenä. Pelaavat etänä niiden kanssa ja kauheaa huutoa, jopa raivokohtauksia tulee pelaamisen merkeissä. Ei tässä pelissä sosiaaliset taidot kehity, niitä pitää harjoitella oikeassa elämässä ja oikeissa vuorovaikutustilanteissa. Siis pelkän tappamisen lisäksi olisin huolissani kokonaisuudesta. 

Vierailija
146/151 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

We got a number one Victory Royale

Yeah, Fortnite, we 'bout to get down (get down)

Ten kills on the board right now

Just wiped out Tomato Town

My friend just got downed

I revived him, now we're heading south-bound

Now we're in the Pleasant Park streets

Look at the map, go to the marked sheet

Vierailija
147/151 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kielletty 10-vuotiaalta, otettiin pois, vaikka oli itse sen ladannut. Meillä sääntö, että ampumispelejä ei pelata, vaikka ikäraja olisi mikä (tässä se on 12). Ideana on kerätä aseita ja tappaa niillä muita (ampumalla ja vetämällä kirveellä päähän). En ymmärrä mitä hyvää tuossa voi olla minkä ikäiselle tahansa, vaikka ei veri roiskuisikaan.

No oletko antanut lapsesi pelata tammea tai shakkia? Ideahan on tappaa vastustajan nappula

🤣🤣

Vierailija
148/151 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelaa yöt pitkät tätä peliä...25 vuotias..

Siis meidän työkkärikurssills yksi opiskelija

Vierailija
149/151 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kielsin 10v pojalta, koska huusi muille pelin aikana ja oli todella stressaantunut ja kierroksilla pelin aikana ja sen jälkeen. Ei niinkään liittynyt väkivaltaan vaan pelin intensiivisyyteen ja nopeatempoisuuteen.

Vierailija
150/151 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 - 8 vuotiaat

Sitä nuorempia ei kiinnosta ja vanhemmilla on parempia pelejä

Vierailija
151/151 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule meille tuota peliä, vaikka lapsella ikää 12. Liian monelta tutulta kuullut noista negatiivisista vaikutuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä