Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennestako kierrosta tulit raskaaksi?

Vierailija
13.03.2018 |

Eli kuinka kauan kesti tulla raskaaksi? Ikäsi? Ja mikä ehkäisy oli käytössä ennen yritystä?

Olen 28-vuotias ja olemme miehen kanssa harkinneet ehkäisyn jättämistä. Itse haluaisin odottaa vielä hetken, mutta miehen mielestä ehkäisy kannattaisi jo lopettaa. Jostain syystä hän pelkää, että yrityksessä voi kestää (mikä voi olla totta), vaikkei ole erityistä syytä pelkoon. Minä en osaa stressata etukäteen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt kolmas kierto meneillään ja olen aika varma, että menkat sieltä taas tulee.. Ajoitus tuntuu olevan aina väärä ja miehelle iskee paineista erektiohäiriö, jos kerron milloin on ovulaatio.. Ja siis ikinä ennen ei ole ollut mitään ongelmia, mut ollaan selkeesti molemmat nyt otettu tästä liian suuret paineet.. 😕

Vierailija
42/54 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit pois -> eka kerta ilman ehkäisyä -> 9kk-> vauva. 30v & mies 10v vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuvaringin poisjätöstä ( 8 vuoden käyttö takana) meni n 1 1/2 v ensimmäiseen raskautumiseen - kesken rv 7. Siitä toinen vuosi raskautuminen - keskenmeno rv 9. Menkat aina olleet säännölliset, kierto n. 26-28 pv.

Vierailija
44/54 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kovaa hajontaa - joko raskaudutaan ensiyrittämällä tai sitten kestää vuosia. Joko tai..

Vierailija
45/54 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinköhän mä jotain väärin kun en kiertänyt, työntelin vaan.

No, vaimo tuli silti raskaaksi ja synnytti terveen lapsen.

Vierailija
46/54 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat toiseen kiertoon. Ikää minulla 29 ja 30 ja miehellä 43/44. Kortsu käytössä ennen molempia.

Vierailija
47/54 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa ekasta ja toisellakertaa kolmannesta kierrosta. Ikä 29 ja 31v. Ehkäisynä e-pillerit.

Vierailija
48/54 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit, tokasta kierrosta, ikä 30. Toinen ekasta kierrosta, kondomi, ikä 35

Vierailija
49/54 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kierrosta, kondomi ollut aiemmin käytössä. Ikää 34v.

Vierailija
50/54 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, kaikki suunniteltuja. Jokainen saanut alkunsa ekasta kierrosta.

Ennen esikoista käytössä oli kondomi, myöhemmin e-pillerit.

Olin nuori.

Vierailija
51/54 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti 2v. Tulin raskaaksi 30v.

Vierailija
52/54 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekasta kierrosta kun kumi jäi pois. Tunnen ovulaation ja luulin jo ovuloineeni, mutta ilmeisesti tässä kierrossa ovulaatio olikin myöhässä.

Vierailija
53/54 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kohdalla muiden raskaaksi tulemiset ei auta kyllä mitään siihen omaan raskaaksi tulemiseen.

Vierailija
54/54 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten vastauksilla ei ole mitään merkitystä sinun tapauksessa. Jos haluat selvittää teidän mahkuja, käykää tutkimuksissa. Ainakin tiedätte mahdollisuudet ja mahdolliset hoitotarpeet. Muuten voit tulla heti raskaaksi tai siihen voi mennä vuosia. Myös vaikka kaikki olisi ok niinsanotusti niin voi kestää... Kannattaa varmaan silloin aloittaa kun on valmis siihen, että 9 kk kuluttua on vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän