Paljasta häpeällinen salaisuutesi
Tai mikä salaisuus tahansa.
Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.
Kommentit (538)
Välillä iskee aivan hirveä tarve kaivaa nenää ja sitten laittaa ne hienot löytämäni kokkareet suuhun, toissä yritän tehdä joskus salaa mutta epäilen että minut on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut Cheekiin
Täällä toinen ihastunut. Eipä ole mitään mahiksia, koska oon 14.v nuorempi, kokematon ja vieläpä täysin eri elämäntilanteessa.
Olen yrittänyt itsemurhaa ja koska jäinkin henkiin, niin olen uskotellut läheisilleni ja sairaalahenkilökunnalle etc. että se oli onnettomuus. Sisintäni kalvaa ettei kukaan oikeasti ole koskaan tiennyt kuinka huonossa jamassa mielenterveyteni on ja pidän päällä kulissia että olisin itsevarma ja onnellinen ihminen vaikka asia on täysin päinvastoin. Pelottaa mihin tämä johtaa mutta en vaan halua itsestäni ja ongelmistani "taakkaa" kenellekkään.
En uskalla sanoa eriäviä mielipiteitä, puolustaa itseäni/läheisiäni.. koitan aina tulla vain toimeen kaikkien kanssa kunnes mitta täyttyy ja saan uskomattoman pahoja raivokohtauksia jossa haukun ihmisen kuukausienkin jälkeen täysin lyttyyn ns. oikeutetusti. Itsetuntoni on täysin nollassa enkä tiedä enää kuka minä olen. Koitan miellyttää ihmisiä enkä voi olla omaitseni koska pelkään että he hylkäävät minut saadessaan tietää millainen minä oikeasti olen. Todellisuudessa olen yksinäinen ja surullinen. Tahtoisin vain ystävän.
Ollessani lapsi ja nuori aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa annoin uroskoirani nylkyttää peiton peittämää jalkaani vasten ja minusta oli hassua että se ilmeisesti nuoli spermansa pois peitosta. Ollessani tämän tapahtuessa noin 10-16 vuotias. En ole kertonut tätä kenellekään mutta nyt nolottaa. Minulla on ollut myös tyttökissa ja minusta oli jollain tapaa kiihottavaa nähdä kuinka se nuoli takajalkojensa väliä puhtaaksi kun se pesi itseään, tosin en koskaan koskenut kissaa millään sopimattomilla tavoilla tai itsetyydyttänyt itseäni katsellessani tai ajatellessani sitä.
Käyn salaa energiahoidossa, vaikka julkisesti tuomitsen kaikki luontaishoidot ja puhunkin niistä uskomushoitoina. Olen saanut paljon apua kyseisestä hoidosta. Eihän tämä muuten olisi niin paha, mutta kun olen itse lääkäri. En ole kertonut edes puolisolleni, koska pelkään, että hän hölöttäisi ohi suunsa. Energiahoitajani on onneksi ymmärtäväinen, saan häneltä aina ilta-ajan ja voin mennä takaovesta. Auton jätän erään kauppakeskuksen parkkipaikalle ja kävelen sieltä.
Toisaalta tämä on todella noloa ja naurettavaa, mutta en halua menettää julkisesti kasvojani. Toisaalta ajattelen, että on väärin, että itse saan apua vaihtoehtopuolelta, mutta tavallaan kiellän avunsaannin muilta. Oma työkin on alkanut tuntua välillä suorastaan huijaukselta, niin vähän pystyn ketään auttamaan ja useimmiten tiedän jo lääkettä määrätessäni, että potilas ei sillä parane. Joskus tilanne tuntuu jopa ahdistavalta ja toivon, etten olisi itsekään kokeillut energiahoitoa.
Vihaan kummina olemista ja haaveilen siitä, että uskaltaisin jättää pakkolahjat ostamatta ja antamatta.
Hakkasin laskuhumalassa ex-miestäni niin, että hän itki joka kerta ja töissä peitteli mustelmiaan tai valehteli niistä.
Vammaiset ja epämuodostuneet inhoittavat minua. Minua ällöttää pitää sylissäni sisareni down-lasta enkä tunne häntä kohtaan mitään aaw-tunteita.
En ole mitenkään uskovainen ihminen, mutta ajattelen salaa is-la min olevan paholaisen keksintö tai joku universumin kirous ihmiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavassa suhteessa varatun miehen kanssa. Edes parhaimmat ystäväni eivät tiedä tätä. Häpeän ja pelkään kiinnijäämistä, mutta en voi lopettaakaan. En haaveile, että mies jättäisi perheensä minun takia. Tiedän, ettei hän tee niin. Rakastaa myös vaimoaan ja lapsiaan.
Voi voi. Toivottavasti ei oo mun mies. Hirveen hyvä mies, vakuuttaa olevansa uskollinen. Mun intuitio puhuu muuta. Mutta kiinnostuin sun kirjoituksesta. Missä tapaatte? Miten voi olla vakava suhde, jos miehellä on perhe? Miten voitte pitää suhteen salassa? Kuinka pitkään suhdetta on jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
"Tein lapset NUORINA..." kirjoittaa ap. Onko joku kenties tehnyt vanhoja lapsia? Tuttavilleni ei ole salaisuus, että minulla on kieroutunut huumorintaju.
Jos tuon oli tarkoitus olla esimerkki "kierosta" huumorintajustasi niin pieleen meni
Vihaan lihavia ihmisiä. Minulla on sellainen ennakkoluulo että he ovat aina kiukkuisia ja ilkeitä. Tunnen myös ällötystä heidän läskeistään ja ihmettelen miksi joku lihava mättää epäterveellistä ruokaa naamaansa.
En usko yhdenkään avustusjärjestön toimivan vilpittömästi enkä kannata sitä, että verorahosta lahjoitetaan hyväntekeväisyysjärjestöille. Tämä on häpeällinen salaisuuteni, koska koko ystäväpiirini koostuu yltiönaiiveista äärihumanisteista. He luulevat minun lahjoittavan säännöllisesti verta yms., vaikka oikeasti boikotoin srp:n, uff:n ja fidan myymälöitä.
Olen mustasukkainen kaikista läheisistäni. Ärsyynnyn jos äitini pitää liikaa jostain ystävästäni, jos ystävälläni on muita läheisiä ystäviä, jos opettajani opettaa vierasluokkalaisia, jos poikaystäväni tulee hyvin toimeen naispuolisten kavereidensa kanssa.
En ole koskaan sanonut tätä heille ääneen, enkä sano. Kamppailen mustasukkaisuuden tunteiden kanssa lähes päivittäin ja itkeskelenkin joskus - aina ihan turhaan.
Olen hoitanut vuosien ajan eri perheiden lapsia. Yksi perhe jäi kuitenkin erityisellä tavalla sydämeeni ja kaipaan heitä aina silloin tällöin, vaikka työsuhde päättyi jo vuosi sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala-asteikäisten keskusteluketju tämä on?
Isäs oli ala-aste-ikäinen, kun sua teki:DDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.
Kyllä minäkin häpeäisin tuollaista miestä ja pyrkisin salaamaan. En paljastaisi edes nimettömästi täällä jos sellainen olisi.
luen vauva-foorumia! en kehtaa kertoa kellekään.
Vasemman puolen jalkani hikoaa niin pahasti että häpeän sitä hajua itsekkin,
Lisäksi jakaukseni pyrkii aina oikealle vaikka haluan sen olevan vasemalla,
en ole näitä tietoja kelleen enne paljastanu, mutta nytten mää sitte kerroin.737