Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
481/538 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakuluni ovat todella pienet, koska varastan kaupoista.

Kaikki kalliimmat elintarvikkeet lähtee maksamatta.

Isot marketit ovat varkaiden paratiisejakiitos vaan.

t: köyhä työtön

Vierailija
482/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni vasta 26-vuotiaana. Häpeän tuota todella paljon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn salaa energiahoidossa, vaikka julkisesti tuomitsen kaikki luontaishoidot ja puhunkin niistä uskomushoitoina. Olen saanut paljon apua kyseisestä hoidosta. Eihän tämä muuten olisi niin paha, mutta kun olen itse lääkäri. En ole kertonut edes puolisolleni, koska pelkään, että hän hölöttäisi ohi suunsa. Energiahoitajani on onneksi ymmärtäväinen, saan häneltä aina ilta-ajan ja voin mennä takaovesta. Auton jätän erään kauppakeskuksen parkkipaikalle ja kävelen sieltä.

Toisaalta tämä on todella noloa ja naurettavaa, mutta en halua menettää julkisesti kasvojani. Toisaalta ajattelen, että on väärin, että itse saan apua vaihtoehtopuolelta, mutta tavallaan kiellän avunsaannin muilta. Oma työkin on alkanut tuntua välillä suorastaan huijaukselta, niin vähän pystyn ketään auttamaan ja useimmiten tiedän jo lääkettä määrätessäni, että potilas ei sillä parane. Joskus tilanne tuntuu jopa ahdistavalta ja toivon, etten olisi itsekään kokeillut energiahoitoa. 

Löysit sitten tämän palstan, missä mainostaa hoitojasi. Ihan hyvä provo.

Vierailija
484/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yön putkassa joskus nuoruudessani. Tätä ei tiedä yksikään henkilö ja tästä on kulunut jo yli 20 vuotta.

Olin sammunut ulos bileiden päätteeksi. En yleensä tuohonkaan aikaan juonut mitenkään hirveästi, mutta ulkomailta tuotu väkevä viina vei jalat ja muistin. Nolona käppäilin aamulla kotiin.

Vierailija
485/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. normaali ihminen ulospäin, mutten saa millään pidettyä päivittäisiä asioita hallinnassa. Kotini muistuttaa kaatopaikkaa, minkä takia en voi päästää ketään kylään ilman vähintään viikon varoitusaikaa, enkä saa aikaiseksi pyykätä muuten kuin silloin kun minulla ei ole enää yhtään puhdasta vaatekappaletta jäljellä. Nyt minulla on kylläkin taas menossa ns. parempi jakso, ja yritän saada asiani kuntoon. Se on vain niin vaikeaa yksin ja pelkään, että päädyn entistä pahempaan tilanteeseen taas muutaman kuukauden päästä.

Vierailija
486/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Vaikutat kyllä harvinaisen idiootilta tyypiltä. Onko totuudenmukaisesti puhuminen oikeasti noin vaikeaa.

Toivottavasti miehesi saa tietää asian todellisen laidan ja millaisen paskanjauhajan kanssa hän elää.

Vierailija
487/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petän. En saa yhtä hyviä kiksejä seksistä ellen tiedä pettäväni.

Etkä edes itse tajua kuinka pinnallinen ja kuvottava olet?

Vierailija
488/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kevyttä kamaa omaani verrattuna, jota en tietenkään nyt viitsi paljastaa.

Mutta viitsit kuitenkin oikein kommentin kirjoittaa?

Vierailija
489/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tw kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Vaikutat kyllä harvinaisen idiootilta tyypiltä. Onko totuudenmukaisesti puhuminen oikeasti noin vaikeaa.

Toivottavasti miehesi saa tietää asian todellisen laidan ja millaisen paskanjauhajan kanssa hän elää.

Mitähän se mies sillä tiedolla tekisi, varsinkaan enää tässä vaiheessa?

Vierailija
490/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suuri häpeä ja salaisuus on se että tulin tälle sivulle ja tajusin kuinka paljon vihaan ihmisiä.. Aina ajattelemassa omaa peppua, aina haukkumassa muita muiden hyvistä tai pahoista teoista, aina kääntämässä veistä haavassa.. Kaikki tekee joskus virheitä. Se on ihan okei. Antakaa anteeks itellenne ja toisillenne.. Plz.. En kestä Suomalaisia..

We all need some Jesus. xD ..but it's true..

Vierailija
491/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään mitä tunnustettavaa mulla voisi olla. Mutta joo, luulen, että mulla on ADD ja asperger. Lisäksi on paha uupumus. En tiedä mitä kautta voi lähteä hakemaan apua tai saako apua mistään.

Vierailija
492/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kaksi kaveria käy säännöllisesti panettamassa itseään luonani koska heidän poikaystävänsä "eivät kuulemma osaa sillä tavalla". Eikä mitään pikapanoja, usein menee kaksikin tuntia. He eivät tiedä toisistaan. Olen eronnut tavallinen mies.

Vierailija
493/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt Hitchcokin elokuvan "Psyco"? - Olet huolestuttavan paljon samalla tiellä kuin yksi elokuvan päähenkilöistä. Sinusta tulee uusi "Norman".

Vierailija
494/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä mitenkään häpeällistä ole - tai en minä sitä häpeä - mutta eksyin sänkyyn firman juhlissa työkaverin kanssa, se oli ihan mukavaa, mutta ajattelin koko aktin ajan tuntemaani nuorta miestä ja sitä, kuinka paljon parempaa (vielä parempaa) se olisi hänen kanssaan. En ole koskaan kokeillut sitä nuorukaista enkä tule koskaan kokeilemaan, mutta saahan sitä täti kuvitella :D 

Vierailija
495/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.

Miksi niin monta alapeukkua?

Koska sää oot mies vauva-palstalla

Vierailija
496/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen, kun tyttöystäväni jätti minut jostain syystä, olen alkanut panemaan juuri 18 vuotiaita täyttäneitä tyttöjä, nämä tytöt isken yleensä tinderistä tai baarista tekaistuilla tarinoilla. Saan suurta nautintoa, kun saan loukata näitä naisia, ja leikkiä heidän tunteilla. Tämä kaikki johtuu varmaan katkeruudesta entistä tyttöystävääni kohtaan. Sen lisäksi hakkaan usein päätä seinään, ja itken itseni uneen. Kukaan ei tiedä näistä asioista.

Kurjaa, että sinut on jätetty.

Valitettavasti ne 18 vuotiaat tytöt eivät ehkä välitäkään tarinoistasi ja haluavat vaan päästä pukille. Monella 18 vuotiaalla on vilkas seksielämä, eikä haluja sitoutua. Voisit saada ihan omana itsenäsikin, jos olet edes jonkinlainen ilo silmälle.

Jos ne panot menee hienosti, niin päädyt vain antamaan nautintoa ja synkkä suunnitelmasi loukata ja leikitellä menee pahasti pieleen.

Osta kypärä.

En usko, että heitä paljoa nautinto hetkauttaa, kun poistun aina välittömästi seksin jälkeen paikalta ja olen erittäin tyly. Yhden juuri 18 vuotiaan täyttäneen likankin heitin suoraan seksin jälkeen ulos asunnostani keskellä yötä. Siinä tyttö itku silmässä puki vaatteita, ja sanoi ” että ei ole yöllä paikkaa mihin mennä” Tunsin nautintoa, kun kuvittelin hänen paikalleen ex tyttöystäväni.

Olet k*sipää! Ei ihme että exäsi sinut jätti. Sietäisit saada selkääsi, ihan oikeasti.

Olehan hiljaa siinä kurppa! Tuolle kaverille kuuluisi antaa mitalli, papukaija merkki sekä tosi iso käsi. Erittäin Hieno Mies! Juuri noin ämmi.ä kuuluukin kohdella ja tuossa iässä, ennen kuin kasvavat kieroon vanhemmiten jolloin heistä tulee omahyväisiä, rutisevia, sitruunoita hotkivia, norsunvittunaamaisia wanhoja harppuja. Kuten sinäkin. Kyllä se niin menee että minkä nuorena opettelee, sen vanhana taitaa. Ja nöyryyden opettelussa ei voi koskaan nainen aloittaa liian aikaisin. Ei pääse feminismi mädätyskään puremaan kun koulutus aloitetaan aikoinaan. Täytyy kyllä sanoa, että on harvinaisen hieno mies, kertakaikkiaan!

Eiköhän tuolla metodilla juuri miesten vihaajia kasvateta... nöyryyttämisestä yleensä ihmisen luonne vain nousee.

Vierailija
497/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni kaksi kaveria käy säännöllisesti panettamassa itseään luonani koska heidän poikaystävänsä "eivät kuulemma osaa sillä tavalla". Eikä mitään pikapanoja, usein menee kaksikin tuntia. He eivät tiedä toisistaan. Olen eronnut tavallinen mies.

'

In your dreams! :D

Vierailija
498/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok!

Vierailija
499/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

In your dreams! :D

No, en tästä niin hirveän ylpeä ole, välit tyttäreeni voisi tulehtua ehkä pahastikin jos saisi tietää. Lähinnä ihmetyttää parikymppisten tyttöjen seksuaalisuus, omassa nuoruudessa tällaisesta en tiennytkään. Koko tilanne on todellakin ihmeellisten sattumusten summa.

Vierailija
500/538 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monta alapeukkua?

Koska on säälittävää ja sairasta kostaa viattomille naisille jätetyksi tuleminen, jossa ei ole mitään kostettavaa kenellekään. En ihmettele että tyttis jätti. Opettele seisomaan omilla jaloillasi.

Tämä nainen jätti minut kylmästi viestillä tekaistuilla syillä , ja esti minut kaikkialta, vaikka kaikkea tämän naikkosen eteen tein. ”Ei kuulema uskaltanut jättää kasvotusten”. Tunnen vieläkin syvää vihaa häntä kohtaan, ja olen pettynyt niin monta kertaa, että kaikkii naiset ansaitsevat ansionsa mukaan, joita olen huijannut. Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.

Miksi saan vieläkin näin monta alapeukkua? Minunhan tässä on alunperin loukattu..

Koska sinä panet pahan menemään eteenpäin. Teet maailman pahemmaksi. Yritä välillä jotain muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi