Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
521/538 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin töistä välillä voita, maitoa, leipää (iso keittiö) kahvia ym, sitten hykerrellen lasken paljonko ne maksais kaupasta ostettuna.

Vierailija
522/538 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään pariskunnan, naisen ja miehen. Harrastan seksiä heidän kummankin kanssa aina kaksin jommankumman kanssa, en koskaan heidän kanssaan yhdessä. Heistä kumpikin luulee, että nimenomaan hän pettää puolisoaan minun kanssani, vaikka oikeasti he pettävät molemmat toisiaan kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/538 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin joskus lapsena kissan. Löysin koulun jälkeen koulumatkalla kissan, joka oli kiltti ja antoi ottaa syliin. Innostuin kissasta ja kannoin sitä noin 1,5 km kotiin. Äiti antoi minun ottaa kissan hetkeksi sisään ja ruokkia sitä, kun valehtelin kissan norkoilleen portinpielessä. Kuvittelin, että se lähtee kotiin, kun lasken sen ulos.

Kissa ei lähtenyt minnekään. Se jäi yöksi terassille värjöttelemään ja jäi meidän kissaksemme. Mitään katoamisilmoituksia ei koskaan näkynyt eikä kissalla ollut sirua tai pantaa. Äiti kävi kyselemässä lähinaapureilta, mutta tiesin etteivät he tunnista niin kaukaa tullutta kissaa. Nyt olen jo aikuinen, muuttanut kotoa ja kissavanhus ilahduttaa yhä vanhempieni eläkepäiviä. He luulevat yhä, että kissa on joku koditon reppana. En usko, että voin koskaan kertoa.

Ei syytä potea huonoa omatuntoa. On kaltoinkohtelua päästää kissa ulos yksin ja vielä enemmän ilman pantaa/sirua.

Vierailija
524/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustasukkaisuus-pakkomielle mieheni entiseen työkaveriin. Mies on ollut jo vuosia muualla töissä eikä meistä kumpikaan ole sen naisen kanssa missään tekemisissä eikä miehelläni koskaan ollut mitään suhdettakaan sen kanssa. Ei mene yhtään ainoaa päivää etten miettisi sitä naista. Fantasioissani haaveilen koko ajan siitä että se haluaisi rikkoa meidän avioliiton ja perheen ja haluaisi mieheni itselleen. Haaveilen siitä ihan jatkuvasti. Välillä jopa stalkkaan sitä naista kun en mitenkään saa sitä mielestäni.

Vierailija
525/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kateutta ja joskus jopa vihaa niitä kohtaan joilla on puoliso/parisuhde ja ehkä lapsia. Itse aloin seurustella vasta 27,suhde kesti 1,5 vuotta ja oli aikamoinen myrskyinen suhde,, toisilla se vaan menee hyvin.

Vihaan tai halveksin suurinta osaa ihmistä koska suurin osa on pinnallisia, joille merkitsee vaan sosiaalinen status, raha, maine yms

Ei ole ystäviä, johtuen sosiaalisesta kömpelyydestäni, töissä pakko teeskennellä reipasta ja iloista mut sisimmässään vihaan tätä työtä ja niitä ihmisiä ei jaksaisi kuunnella akkojen juoruja ja perhe huolia tms. Tekis mieli tiuskasta et ainakin sulla on perhe ja rakastava puoliso ja monta ystävää jotka tukee ja kuuntelee mulla ei oo ketään ja mun elämä on pelkkää harmaata puurovelliä

Vierailija
526/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn itseäni. En ole kertonut tästä varsinaisesti kenellekään, myöntänyt kyllä jos asiasta on suoraan kysytty.

Paras ystäväni puhuu tosi kovaan sävyyn maksullisista enkä voisi ikinä kuvitella sanovani, että olen itsekin sellainen. Toisaalta hän on aika tarkkasilmäinen, mikä hieman huolestuttaa...

Vierailija
527/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen äiti ja olen seurannut muutamia päiviä Tampereen Teron hökälöintiä livestriimissä. En ikinä kehtaisi kertoa kenellekään!

Vierailija
528/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon osaan raamatun kertomuksiin, varsinkin ilmestyskirjaan, uskon että tulee pedonmerkki ja sen ottaneet joutuu Helvettiin, uskon meneväni kuollessani Helvettiin koska jeesus ei ole antanut syntejäni anteeksi vaikka olen sitä pyytänyt. Tahtoisin samanlaisen levin, rauhan ja rakkauden syntisiä kohtaan kuin osalla uskovaisilla on

Paljon on niitä maallistuneita uskovia joille merkkaa vaan oma kaveripiiri ja minä itse

Vierailija
529/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuvasti pissihätä joka häiritsee arkielämääni saatikka yöunia. Moni ihmettelee jos menen vierailulle et ravaan jatkuvasti vessassa, sanon vaan et olen juonut liikaa kahvia tms,, lääkkeetkään ei ole auttanut tähän vaivaan, en edes stressaa tai jännitä eikä ole gynekologinen vika joten en tiedä mistä johtuu

Vierailija
530/538 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan välillä vauvojen puurojauhetta ja syön mielissäni siitä tehtyä puuroa sitten.

Se on niin hyvää :(

Täällä toinen samanlainen! Etenkin hedelmäpuuro on hyvää 🙂

Vierailija
531/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen ystäväni raiskasi minut pari vuotta sitten.

Vierailija
532/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoinen abortti.

Vierailija
533/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällinen salaisuus on sakkorangaistus järjestysmiehen vastustamisesta.

Vierailija
534/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuopumustuomio.

Vierailija
535/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsenipaljastelusta. Sen enempää en nyt täällä itsestäni paljasta.

Vierailija
536/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen epävakaa persoonallisuus

Vierailija
537/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää kirjoitti:

Silloinen ystäväni raiskasi minut pari vuotta sitten.

Tätä ei kyllä sinun tarvitsisi hävetä :/

Toivottavasti teit rikosilmoituksen ja hait apua tilanteeseesi. Voimia

Vierailija
538/538 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina pidetty naistenmiehenä, todellisuudessa minulla ei seiso.