Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotiaat miehet, mikä teille on ehdoton turn off naisessa?

Vierailija
07.03.2018 |

Minkälainen on ”ei jatkoon”-tyyppinen nainen?

Kommentit (655)

Vierailija
161/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdevuodet

Vierailija
162/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahin turn off on laaja-alainen negatiivisuus ja katkeruus. Se kun nainen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä, asuntoonsa, asuinpaikkaansa, koulutukseensa, työhönsä, työkavereihinsa, palkkaansa, sukulaisiinsa, ystäviinsä, exiinsä, vaatteisiinsa, autoonsa jne. ja valittaa kaikesta koko ajan. Silloin tietää itse kuuluvansa myös tuolle valitettavien asioiden listalle. Positiivisesti ja rennosti huonostikin oleviin asioihin suhtautuva nainen vie jalat alta oli minkä näköinen tai ikäinen tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

- jännämiesexä pyörii kuvioissa

- matkailija-herkuttelija

- juntti, rasisti, tms

- "räväkkä", "sanon mitä ajattelen" = WT

- koulutuksen tai uran korostaminen

- panoja, pettämisiä riittää taustalla

- "miehen pitää viedä" + nainen itse käyttäytyy miesmäisesti. Vain todella feminiininen nainen herättää halun viedä ja suojella

Mikä on matkailija-herkuttelija

Vierailija
164/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaan näköisestä pumpattavasta barbarasta saan mieleisempää seuraa kuin naisista joita mun olis mahdollista saada.

Vierailija
165/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino, huono koulutus, huono työpaikka, pieni palkkaisuus, köyhyys, luottomerkinnät, epäsiisti, likainen ja vaatimattomasti sisustettu koti, ajattelumaailman kapea-alaisuus, liikkumattomuus, huono hygienia, oma-aloitteisuuden puute, laiskuus, kulmakuppilan kuningatar, epäsiisti pukeutuminen, omassa mikromaailmassa eläminen (=ei mitään hajua maailman menosta), seiska lehden lukeminen, taitojen puute, epärehellisyys, epäluotettavuus, pettäminen, rock-mimmit, prätkämimmit, passattavat tapaukset, rumat, kuluneet ja likaiset alusvaatteet, negatiivinen elämänasenne, it-taidottotomuus nykypäivänä, vastuunkantokyvyn puute, yhteistyö- ja konsensustaitojen puute, prinsessaluonne, silikonirinnat, aikakäsityksen/aika-avaruuden hahmottamisongelma, ylimielisyys, kiukuttelu, mököttöminen, puhumattomuus, mielenosoittaminen, matkustamattomuus/maailmaa näkemättömyys, läheisyys-, kosketus- ja seksiongelmainen (liikaa vs ei ollenkaan), ....

onhan näitä

Vierailija
166/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalista kirjoitti:

- elämäntavoista johtuva ylipaino

- olemus luokkaa likaiset verkkarit, tatskoja ja Kouvolahiustyyli

- haussa taloudellinen pelastaja

- huonosti kasvatetut lapset

...

Palomies, joka ostaa kaupasta vain XTRA ja Rainbow -tuotteita?

Vierailija
167/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonit eivät tunnu kivalta käsissä harvemmin myöskään näyttävät hyviltä.

Vierailija
168/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

panopatja maine

Vierailija
169/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tissit ja karvaton pimppi

Vierailija
170/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaan näköisestä pumpattavasta barbarasta saan mieleisempää seuraa kuin naisista joita mun olis mahdollista saada.

Miks pumpattava barbara? Mene töihin ja säästä sellaiseen silikoniseen "realdoll"-nukkeen. Siinä ois sulle vaimo koko loppuelämäkses. Saisit ite kustomoida koko akan. Mieti nyt: se vois olla sellainen isotissinen seksikäs teini, olis hiljaa ja aina antais ku haluisit. Eikä se häiritsis sua naisellisilla hömpötyksillä eikä sillä ois omaa tahtoa ollenkaan jne. Ainut huono homma, että se ei sit kokkais eikä siivois. :( No nekin vois ostaa halvalla palveluina joltain aasialaiselta paralta.

Eiks tuommonen realdoll ois vähän niinku perus av-mammanpojan unelmanainen? :D

Vierailija
171/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä minihameita, ohuita trikoita, perseshortseja eikä stringbikineitä ja sitten vielä alhailen libido!! Hyi oksennus nämä tavismammat..

Vierailija
172/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia, huonot hampaat, hallitsematon päihteiden käyttö. Ulkonäkökysymykset eivät ole niinkään olennaisia, kaikki me vanhenemme.

Vierailija
173/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen sukulaisuussuhde.

Vierailija
174/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pumpattava barbara? Mene töihin ja säästä sellaiseen silikoniseen "realdoll"-nukkeen. Siinä ois sulle vaimo koko loppuelämäkses. Saisit ite kustomoida koko akan. Mieti nyt: se vois olla sellainen isotissinen seksikäs teini, olis hiljaa ja aina antais ku haluisit. Eikä se häiritsis sua naisellisilla hömpötyksillä eikä sillä ois omaa tahtoa ollenkaan jne. Ainut huono homma, että se ei sit kokkais eikä siivois. :( No nekin vois ostaa halvalla palveluina joltain aasialaiselta paralta.

Sellaista realdoll nukkea juuri tarkoitin ja sellaisen aion myös ostaa. Ei omanikäiset naiset saa vehjettä pystyyn.

Vierailija
175/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 42v äiti joka juuri sai vauvan, ja ennen raskautta kilpaili vielä body fitnessissä. Mikä hiton ”vanha nainen”? Millaisia nelikymppisiä tunnette jos ne näyttää kiikkutuolimummoilta? Jutta gustafsberg, janina frostell, vsppu pimiä...mummoja?

Kuuntelin eilen sivukorvalla kahden, minun silmissäni vanhemman, elähtäneen ja ylipainoisen naisen keskustelua. Koko keskustelun ajan pidin heitä vanhoina ja auttamattomasti oman kategoriani ulkopuolella olevista semimummoilta, kunnes alkoivat puhumaan syntymävuosistaan. Toinen oli minua 3 vuotta, ja toinen 5 vuotta nuorempi.

Itse olen pian 50 vuotias, hyväkuntoinen, liikunnallinen ja särmä kaveri. Tuollainen pölyttynyt, siideripulloa iltaisin hamuava sipsirohmu ei kyllä käännä päätä mitenkään, mutta oman ikäinen, itsestää huoltapitävä hoikka nainen saa kyllä heti sydämen pamppailemaan. Onneksi heitäkin on ja mpaljon mielummin sellaisen kanssa olen kuin 30 vuotiaan!

Eikä tossa tilanteessa jeesaa se, että värjäyttää hiuksensa toiselta puolen mustiksi ja toiselta punaisiksi tms. Ei näytä yhtään nuorekkaammalta eikä paremmalta, päinvastoin.

Vierailija
176/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseettömyys.

Vierailija
177/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 42v äiti joka juuri sai vauvan, ja ennen raskautta kilpaili vielä body fitnessissä. Mikä hiton ”vanha nainen”? Millaisia nelikymppisiä tunnette jos ne näyttää kiikkutuolimummoilta? Jutta gustafsberg, janina frostell, vsppu pimiä...mummoja?

Kuuntelin eilen sivukorvalla kahden, minun silmissäni vanhemman, elähtäneen ja ylipainoisen naisen keskustelua. Koko keskustelun ajan pidin heitä vanhoina ja auttamattomasti oman kategoriani ulkopuolella olevista semimummoilta, kunnes alkoivat puhumaan syntymävuosistaan. Toinen oli minua 3 vuotta, ja toinen 5 vuotta nuorempi.

Itse olen pian 50 vuotias, hyväkuntoinen, liikunnallinen ja särmä kaveri. Tuollainen pölyttynyt, siideripulloa iltaisin hamuava sipsirohmu ei kyllä käännä päätä mitenkään, mutta oman ikäinen, itsestää huoltapitävä hoikka nainen saa kyllä heti sydämen pamppailemaan. Onneksi heitäkin on ja mpaljon mielummin sellaisen kanssa olen kuin 30 vuotiaan!

Eikä tossa tilanteessa jeesaa se, että värjäyttää hiuksensa toiselta puolen mustiksi ja toiselta punaisiksi tms. Ei näytä yhtään nuorekkaammalta eikä paremmalta, päinvastoin.

Ei vai? Kampaaja sano et se on nyt trendikästä.

Vierailija
178/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista realdoll nukkea juuri tarkoitin ja sellaisen aion myös ostaa. Ei omanikäiset naiset saa vehjettä pystyyn.

No hyvä. Sitten voitkin lopettaa ikäistes naisten syyllistämisen sun erektio-ongelmiin, kun ongelmaan on löydetty ratkaisu eli kuminen nainen. :)

Vierailija
179/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liian lähekkäin olevat silmät

Tässä on jotain liikuttavan rehellistä. MUTTA mitä jos se silmänainen onkin äärettömän suloinen muuten?

En olekirjoittanut tuota viestiä, mutta olen vastaajan kanssa samaa mieltä. Suloisuus, fiksuus, ystävällisyys, älykkyys, huumorintaju, toisen tukeminen jne ovat paljon tärkeämpiä kuin vaikkapa silmien etäisyys toisistaaan. Ei siis minulle turn off.

Vierailija
180/655 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseettömyys.

Tämähän se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi