Miellyttävä yllätys odotti S-tilillä
Bonusten lisäksi oli maksettu yli 100 e ylijäämähyvitystä. Tuli kyllä tarpeeseen, kun tili on muuten kuiva.
Kommentit (34)
No voi hitto, tuli vain satanen, vaikka olen kantanut kaupasta lonkeroa kaksin käsin.
Ei ole ikinä tullut noin vähän.
onko nyt muka joka sen maksun aika...ei oo ilmoitusta näkynyt
Vierailija kirjoitti:
onko nyt muka joka sen maksun aika...ei oo ilmoitusta näkynyt
Peeässä maksoi tänään. Kaikki osuuskaupat ei välttämättä palauta ylijäämää jos tulos ei siihen riitä.
Onko vaan tietyn osuuskaupan ylijääähyvitys?
Meillä ei oltu käyty s-tilillä vuosikausiin, kun tunnuksetkin oli kateissa. Oli aikamoinen yllätys, miten paljon sinne olis kerääntynyt rahaa. S on osannut hyvin sijoittaa.
Meillä ei osuuskauppa maksa noita ylijäämän palautuksia, joten tänään tuli pelkät bonukset. Toki niitäkin tuli taas ihan mukavasti näin yhden hengen talouteen.
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto, tuli vain satanen, vaikka olen kantanut kaupasta lonkeroa kaksin käsin.
Alkoholista ei ole toviin saanut bonuksia
Mäkään en tajunnut että ne maksetaan tänään, sain 382 ylimääräistä, jippii :)
Joo, onhan sitä rahaa mennytkin mutta pääosin ihan ruokaan ja bensaan. Pakko ne olisi ostaa joka tapauksessa.
Pohjois-savolaiset saa 17 900 000 miljoonaa ylijäämähyvitystä. Eikö tuo alue ole köyhintä Suomessa.
Olen kuulunut kohta 10 vuotta S-Pankkiin enkä vieläkään ole tajunnut mikä se ylijäämähyvitys on ja koska se maksetaan.
Helsinki ei maksa mitään. Pitäskö ostaa osuus jostain toisesta
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-savolaiset saa 17 900 000 miljoonaa ylijäämähyvitystä. Eikö tuo alue ole köyhintä Suomessa.
Vain Tyhmä kansa iloitsee kun saa omia rahojaan takaisin! Tämä kertoo miten pielessä markkina meillä on
S-ryhmässä työskennelleenä tiedän miten tehoton ja sekava laitos se on. Omistajien rahoilla on kiva puuhastella kaikkea
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulle ei tullu mitää 😭
Ei tullut ei tänne myöskään.😢
Täytyy kiittää näistä rahoista myös niitä hölmöjä jotka kantaa s ryhmän kauppoihin rahaa eivätkä ole omistaja asiakkaita 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista ei ole toviin saanut bonuksia
Hyvä että kerroit, en ihmettele jatkossa. Lonkeron kantaminen tuskin silti loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli 260€
Mulle tuli näköjään 489,12€. Luulin, että olin voittanut jossain lotossa tms.
Ei maksa Keski-Suomikaan mitään, höh.
Ne rahoista päättävät valitaan jäsenten toimesta äänestämällä. Ei kun uurnille vain.
Meille tuli 260€