Kuinka pian seksin (yhdynnän) pitää kohdallasi tulla mukaan kuvioihin kolmekymppisten vakavissa parisuhteissa
Nuorena nyt on ihan ok ujostella ja sen takia "pihdata" mutta entäs nyt aikuisena? Mitä oikein odotetaan?
Kommentit (62)
Jos nainen ei toisella tai viimeistään kolmannella kerralla halua, niin hän ei vain tunne vetoa sinua kohtaan.
Sitten kun on tutustuttu paremmin ja huomataan että tykätään toisesta enemmän kuin yhden panon verran. En pihtaa mutta en myöskään halua seksiä kenen tahansa kanssa.
Tähän on hankala antaa mitään aikarajoja tms. Tilanteen mukaan edetään.
Mahdollisimman pian. Vaikka ensitreffeillä. Pitää päästä koeajolle, koska olen niin seksuaalinen ihminen, että seksi on valtavan suuressa roolissa parisuhteessa. Jos se ei pelaa yhtään eikä ole kehityskelpoista, siirryn seuraavaan kandidaattiin.
Ei ole pakko tulla. Eikö voitaisi vaan jutella mukavia?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman pian. Vaikka ensitreffeillä. Pitää päästä koeajolle, koska olen niin seksuaalinen ihminen, että seksi on valtavan suuressa roolissa parisuhteessa. Jos se ei pelaa yhtään eikä ole kehityskelpoista, siirryn seuraavaan kandidaattiin.
Sama homma mulla t. N25
Kyllä muutaman tapaamiskerran jälkeen tietää onko vetoa vai ei.Viimeksi tapailemani mies oli kyllä sitä mieltä et voidaan aloittaa seksillä ja sit katotaan tuleeko meistä jotain enemmän. Olisi voinut olla mukava mies ja olisin halunnut tutustua paremmin mutta tuo kommentti vesitti kyllä tutustumishalut.
Täältä myös ääni pian/ensimmäiset treffit -vaihtoehdolle.
N30
Vierailija kirjoitti:
N30
Pääseekö heti alussa myös tuhkikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Pääseekö heti alussa myös tuhkikseen?
Vartissa papanaluukulle?
Toki.
Minä ainakin odotan sitä että oikeasti tunnen seksuaalista halua toista kohtaan.
Mahdollisimman pian. Kolmas tapaaminen on jo viimeinen mahdollisuus.
Parhaat ja pisimmät suhteeni on alkanut heti ekan illan panoilla jotka jatkuneet koko seuraavan päivän eikä siltikään olisi halunnut lähteä pois. M43
No sanoisin, että kuukauden tai viimeistään kahden kuluessa, muuten sitä alkaa miettiä, missä vika tai tuleekohan tästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei toisella tai viimeistään kolmannella kerralla halua, niin hän ei vain tunne vetoa sinua kohtaan.
Juuri näin, pitää ymmärtää skipata ajoissa, elämä on aivan liian lyhyt odottelemiseen.
Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.
Kuukauden kuluessa tai kotitreffien myötä.