On vuosi 1767. Mitä teet juuri nyt?
Kommentit (60)
Odottelen tulevani syntymään joskus parinsadan vuoden kuluttua.
Olen kohta vällyissä. Vielä näkee ikkunan edessä hetken kehrätä.
Sytyttelen roviota, kyläläiset olivat saaneet kaksi miestä keskenään kiinni.
En ole päässyt Dufvaa pidemmälle sukuhistoriassa. Hänkin syntynyt myöhemmin.
Heinänteko on päättynyt, livahdan naapurin tyttären kanssa heinäkasaan piiloon.
Kärsin kupasta ja mätääntyvien hampaideni vihlonnasta.
Vaimo kuoli synnytykseen ja myin lapset varakkaalle sedälle...Muuten menee ihan kivasti.
Odotan että minut poltetaan noitana. T. Sinkku kissanainen, jooga ja tarot mielipuuhia
Juon Minan verta Transsilvanian mustassa Linnassa ja toivon saavani voimaa matkustaa arkussa Europpaan juomaan lisää valkoisten ihmisten verta. - Vlad Tepes
Vierailija kirjoitti:
Odotan että minut poltetaan noitana. T. Sinkku kissanainen, jooga ja tarot mielipuuhia
Älä sotke kissoja paskaan noituuteesi. Rutto sinut periköön.
Olen koko maailman vanhin ihminen. 51v. Onneksi tärä vanhuutta ei pidetä sentään noituutena.
Tienaan vähäisehköllä ranskankielentaidollani kotiopettajana.
Kirjoitan uusia opetuskirjoja papistolle ja nu ss in nuoria huo ria
Alkaa vähitellen riittämään. Se olis vallankumouksen suunnittelun aika - Ranskassa oli hyviä aihioita. Valta kansalle!
Istun muhkeassa nojatuolissani avotakan ääressä yhdessä monesta saleistani ja pohdin miten jaloluontoinen olenkaan kun en tänään lähettänyt yhtään rahvasta hirsipuuhun ja ohitin kadulla kerjäläisenkin potkaisematta tuota kurjaa.
Olen jo varma viimeisestä makuupaikastani Westminster Abbeyn alttarin edustalla lattian alla jotta kansa pääsee viikottain suremaan heidän jalointa ylimystään.
Iltapuhteeksi voisin taas joko tirkistellä tuota irstasta palvelusväen kaksikkoa täydessä äksönissä sen oman pikku salaluukkuni kautta tai sitten vain valkkaan jonkun lakeijan vuoteeni lämmikkeeksi.
Huomenna on pakko ryhdistäytyä noiden hirttäjäisten suhteen tai muuten herätän pahaa verta vertaisteni joukossa ja vakiopaikkani illallisilla kruunupäiden vieressä joutuu uhatuksi. Ressiä pukkaa kuin luteita lakanoissa tai pukamia perssuolessa.
Panen vaimoani koska viimeksi juuri tuona vuonna erektio vielä toimi .