Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian seksin (yhdynnän) pitää kohdallasi tulla mukaan kuvioihin kolmekymppisten vakavissa parisuhteissa

Vierailija
05.03.2018 |

Nuorena nyt on ihan ok ujostella ja sen takia "pihdata" mutta entäs nyt aikuisena? Mitä oikein odotetaan?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan avioliittoon. :) N26

Vierailija
42/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo romantiikan takia kannattaa pihdata - jännite kasvaa.  Ja esim. katseet ja jo kädestä ottaminen sykähdyttää, kun ei heti hypätä sänkyyn.

Ja koska pitää varmistua tunteista ja tulevaisuudesta, etenkin jos haikailee pidempää suhdetta ja on esim. tarkka ns. maineestaankin.

Uskovaiset odottavat sitten avioliittoon asti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan avioliittoon. :) N26

Onnea. Tulet kirjottamaa tänne saman jutun vielä 70 vuotiaana

Vierailija
44/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on nykyään lesboja joka toinen

Vierailija
45/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.

Me hoidettiin se toisilla treffeillä alta pois. Ollaan oltu 25 vuotta yhdessä ja edelleen harrastetaan 1-3krt viikossa.

Ja uskikselle tiedoksi, että emme ole vieläkään naimisissa ; )

Vierailija
46/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.

Ja se sinun mies sai aluksi jouluna ja juhannuksena, sittemmin ollut hiljaisempaa.

Aika hyvä. :D

Vierailija
47/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miehen kanssa puoli vuotta eikä seksiä ollut koko aikana lainkaan. Ymmärrän, että toiset lämpenevät hitaasti, mutta jos puolen vuoden kohdalla reippaasti aikuinen ei vieläkään halua seksiä, ei asia tuosta muutu.

Muuten olisin voinut odottaa vielä kauemmin, mutta mies ei osoittanut pitävänsä vartalostani eikä kiihottunut seurassani, joten annoin asian olla. Söi itsetuntoa, kun normaalivartaloisena en riittänyt toiselle eikä seksi olisi edes onnistunut, kun toinen ei kiihottunut.

Eri asia, jos toinen olisi vain halunnut edetä hitaasti ja ollut kiinnostuneen oloinen.

Vierailija
48/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhdenkään naisen takia odottaisi puolta vuotta. Vähemmästäkin olettaisin että pihtari ja etsisin jonkun joka ymmärtää antaa. Nopeimmat on baareista muutaman tunnin tutustimisella. Yhden sellaisen kanssa nytkin ja yhdessä on oltu noin 8 vuotta.

Kannattaa puhua siitä seksistä ja suhteesta sekä omista odotuksista - on henkistä pihtaamista vain arvailla...

Vierailija
49/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluaisin seksiä vaikka ensitreffeillä, mutta ilmeisesti olen surkean huono sängyssä, koska jos ekalla tapaamisella menen sänkyyn, ei miehistä varmasti kuulu enää mitään.

N35

Sama juttu mulla. Toisaalta miehestä ei kuulu enää mitään myöskään silloin, kun seksiä ei vielä ekalla tapaamisella ole. Uskomattomilta kuulostaa nämä jutut, että seuraavana päivänä jatketaan ja lopputuloksena on parisuhde, kun itse ei saa edes aamukahviseuraa vaan miehellä on miltei kiire pois.

N40

Vierailija
50/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty on kumit mukana. Ei se ole pelkän miehen asia niistä huolehtia. Jos ei vaan itse ole hankkinut niitä, niin sitten ne minun hankkimieni on kelvattava.

Vierailija
51/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluaisin seksiä vaikka ensitreffeillä, mutta ilmeisesti olen surkean huono sängyssä, koska jos ekalla tapaamisella menen sänkyyn, ei miehistä varmasti kuulu enää mitään.

N35

Olet vain tapaillut niitä jotka pyörittää useampia naisia todennäköisesti.

Mistähän sellaisen tunnistaa? Ihan taviksen oloisia ja näköisiä keskivertomiehiä ovat kaikki olleet.

Vierailija
52/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos . . .  ei petipuuhat toimi kumpaakin tyydyttävällä tavalla, ei koko suhteesta tule mitään.  "sääntöä" ei ole, fiiliksen mukaan. Voihan sitä koreilla, en anna jne, mutta se ei muuta lopputulosta. Asia jossa arvomailmat eivät auta. Onhan niitä kulissi liittoja, mutta . . . mahd pian !

Vierailija
53/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me hoidettiin se toisilla treffeillä alta pois. Ollaan oltu 25 vuotta yhdessä ja edelleen harrastetaan 1-3krt viikossa.

Ja uskikselle tiedoksi, että emme ole vieläkään naimisissa ; )

"Alta pois hoitaminen" - ei vastaa kaikkien odotuksia, etenkään romantiikkojen.  Pitää antaa asioille tarpeeksi aikaa kehittyä.

Seksistä saattaa myös tulla pääasia, mikä johtaa helposti siihen, että se muu tutustuminen jää väliin ja tehdään sitten jopa vääriä päätöksiä.  Sillä on aivan järkyttävän huonoja suhteita, joissa seksi kuitenkin toimii.

Se hetken huuma ja kiima on monesti haihtuvaa, jos ei ole mitään muuta liimaa.

Mutta onnea teille - hyvä jos kaikki toimii.

Vierailija
54/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4-kymppisenä aloittelen kolmatta parisuhdetta ja reilu pari kuukautta tutustuttiin ennen petipuuhia. Nyt sitten peitto heiluukin melko tiheään :) Kannatti odottaa ja mieskin tuli tutuksi (ja paljastui täyspäiseksi) tuon 2-3kk aikana.

Vierailija
55/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta suhteesi

Vierailija
56/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla päti sääntö sinkkuna, että parisuhde-ehdokkaiden kanssa ei harrasteta seksiä ekana iltana. Jos ei mies ollut muuten kovin kiinnostava, mutta oli kuitenkin fyysisesti vetävä, niin niiden kanssa oli yhdenillanjuttuja.

Näistä keskusteluista taidan ymmärtää, miksi nämä yhdenillanjutut olisivat mieluusti vieneet myös treffeille.. Mulle kun yhden yön jutut tarkoittivat oikeasti yhdenyönjuttuja.

Nykyisen miehen (8 vuotta onnellisesti yhdessä), oli seksiä muistaakseni 4. treffeillä. Oli kyllä ollut yötä mun luona jo ennen sitä, mutta ennen kutsua olin kyllä kertonut ihan suoraan ettei seksiä ole tiedossa. Mies tätä kunnioitti, ei yrittänyt seksiä, eli läpäisi mun "testin" - jatkettiin tapailua, jos olisi yrittänyt olisin ehkä suostunut, mutta olisi suhde ollut siinä. Jälkeen päin mietitty, että hyvä kun ei hypätty heti sänkyyn, vaikka molemmilla teki tiukkaa käydä vaan nukkumaan toisen viereen (jälkikäteen kuultuna).

Vierailija
57/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin odotan sitä että oikeasti tunnen seksuaalista halua toista kohtaan.

Niin minäkin.

Seksuaalinen halu on vain sellainen että se joko syttyy välittömästi tai ei koskaan.

Jos kumpikin herättää toisessa voimakkaan halun niin kummallakaan ei ole mitään syytä pihdata enää sen pidempään

Jos halu syttyy vain toisessa tai ei kummassakaan, ei ole mitään syytä mennä sänkyyn myöhemminkään. Mikäli molemmat haluavat "eiks voitais vaan jutella"-suhdetta niin mikäs siinä mutta tuo tapaus ei kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
58/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sänkyyn hyppääjistä tulee vaikutelma, että kyllästyvät nopeasti, haluavat koko ajan vaihtuvia kumppaneita ja ovat myös taipuvaisia pettämään - ts. jos tulee impulssi, niin ei hillitä itseään esim. pikkujouluissa!

Itsehillintä osoittaa myös luonnetta - ja sitä, että suhtautuu seksiin ja parisuhteisiin vakavammin.

"Rakkikoiramainen" paneminen pelottaa myös tautimielessä...

Vierailija
59/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla päti sääntö sinkkuna, että parisuhde-ehdokkaiden kanssa ei harrasteta seksiä ekana iltana. Jos ei mies ollut muuten kovin kiinnostava, mutta oli kuitenkin fyysisesti vetävä, niin niiden kanssa oli yhdenillanjuttuja.

Näistä keskusteluista taidan ymmärtää, miksi nämä yhdenillanjutut olisivat mieluusti vieneet myös treffeille.. Mulle kun yhden yön jutut tarkoittivat oikeasti yhdenyönjuttuja.

Nykyisen miehen (8 vuotta onnellisesti yhdessä), oli seksiä muistaakseni 4. treffeillä. Oli kyllä ollut yötä mun luona jo ennen sitä, mutta ennen kutsua olin kyllä kertonut ihan suoraan ettei seksiä ole tiedossa. Mies tätä kunnioitti, ei yrittänyt seksiä, eli läpäisi mun "testin" - jatkettiin tapailua, jos olisi yrittänyt olisin ehkä suostunut, mutta olisi suhde ollut siinä. Jälkeen päin mietitty, että hyvä kun ei hypätty heti sänkyyn, vaikka molemmilla teki tiukkaa käydä vaan nukkumaan toisen viereen (jälkikäteen kuultuna).

... ja siis tuossa testissä oli eniten kyse siitä, kunnioittaako mies sitä, mitä sanoin etukäteen.

Vierailija
60/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun voin odottaa useamman kuukaudenkin. Olen aika ujo ja tutustun hitaasti ihmisiin. Itsetuntoni on miinuksen puolella ja menee aikaa oppia luottamaan itseensä ja muihin. En voisi kuvitellakaan pystyväni sänkyhommiin parin tapaamiskerran jälkeen.

Alapeukkuja odotellessa.

Annoin toistaiseksi ainoan alapeukkusi. Tilanteellesi saat täydet sympatiat multakin, mutta en halua tukea noita ajatuksia mitä sanoit.

Sussa ei ole mitään vikaa. Paskapäitä on aina, sittenkin vaikka olisit täydellinen. Niistä on vaikeaa olla välittämättä, varsinkin jos itsetunto on valmiiksi maassa, mutta älä anna periksi. Aina on myös muita kuin paskapäitä. Keskity heihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi