Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian seksin (yhdynnän) pitää kohdallasi tulla mukaan kuvioihin kolmekymppisten vakavissa parisuhteissa

Vierailija
05.03.2018 |

Nuorena nyt on ihan ok ujostella ja sen takia "pihdata" mutta entäs nyt aikuisena? Mitä oikein odotetaan?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten, kun on Jumalan siunaus. Eli avioliittoon ensin, sitten niin paljon seksiä kuin vain ikinä haluat.

t. uskis

Vierailija
22/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kiirettä. Omasta puolestani en mitenkään periaatteellisesti kaipaa odottelua. Ensitreffeillä tai myöhemmin, heti kun molemmat sitä haluaa, kumpikaan ei estoile ja tulee tilaisuus.

Eräs eksäni kärsi niin kovasti ujostelusta ettei kyennyt saamaan kestävää erektiota. Häntä piti rauhassa valmistella yhdyntään reilut puoli vuotta. Hyvin jaksoin. Toinen tapailukumppani oli kokonaan menettänyt erektiokykynsä, eikä tämäkään ollut mulle mikään ylittämätön ongelma. Seksiä meillä kyllä oli, mutta ap:n määritelmän mukaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, eikö suhteet alakaan aina panosta?

Vierailija
24/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on alkanu baari panosta parhaat suhteet. Miksi pihtaamaa, täytyyhän se heti nähä millasta sängyssä on.

Vierailija
25/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.

Ja se sinun mies sai aluksi jouluna ja juhannuksena, sittemmin ollut hiljaisempaa.

Vierailija
26/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan ne kestävät.

Vierailija
27/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nainen on ollut siihen valmis.

M35

Vierailija
28/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun voin odottaa useamman kuukaudenkin. Olen aika ujo ja tutustun hitaasti ihmisiin. Itsetuntoni on miinuksen puolella ja menee aikaa oppia luottamaan itseensä ja muihin. En voisi kuvitellakaan pystyväni sänkyhommiin parin tapaamiskerran jälkeen.

Alapeukkuja odotellessa.

Vierailija
29/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan ne kestävät.

Ei se kyllä siihen vaikuta yhtää.

Vierailija
30/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluaisin seksiä vaikka ensitreffeillä, mutta ilmeisesti olen surkean huono sängyssä, koska jos ekalla tapaamisella menen sänkyyn, ei miehistä varmasti kuulu enää mitään.

N35

Vierailija
31/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin odotan sitä että oikeasti tunnen seksuaalista halua toista kohtaan.

Minä taas sitä, että tunnen muutakin kuin seksuaalista halua.

N41

Vierailija
32/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on ujon ja itsestään epävarman miehen vihollinen.

En ota mitään pois seksuaalisesti avoimilta - haluaisin itsekin olla - mutta itseään on näissä jutuissa vaikea muuttaa. Minulla reitti kulkee tutusmisesta läheisyyteen ja lopulta luottamuksen kautta seksiin. Tämä on monelle liikaa odottelua ja ymmärrän sen.

Vierailija
33/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.

En yhdenkään naisen takia odottaisi puolta vuotta. Vähemmästäkin olettaisin että pihtari ja etsisin jonkun joka ymmärtää antaa. Nopeimmat on baareista muutaman tunnin tutustimisella. Yhden sellaisen kanssa nytkin ja yhdessä on oltu noin 8 vuotta.

Vierailija
34/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun voin odottaa useamman kuukaudenkin. Olen aika ujo ja tutustun hitaasti ihmisiin. Itsetuntoni on miinuksen puolella ja menee aikaa oppia luottamaan itseensä ja muihin. En voisi kuvitellakaan pystyväni sänkyhommiin parin tapaamiskerran jälkeen.

Alapeukkuja odotellessa.

Turha sitä on alapeukutella kummankaan laidan näkemyksiä asiasta. Seksi ja sen toteutus on täysin henkilökohtaista ja se tulee toteuttaa omien rajojen mukaan. Halusi sitten seksiä heti ja paljon tai vasta pidemmän suhteen jälkeen, kumpikin on oikein :)

Vierailija
35/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle ei ole väliä milloin seksi alkaa, mutta lopetan seksin harrastamisen muiden kanssa vasta sitten kun olen testannut uuden suhteeni kanssa seksin ja hyväksi havainnut.

Vierailija
36/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä vastauksia. Olen käynyt 33 kertaa treffeillä vuoden aikana eikä naiset ole halunneet edes suudella.

Vierailija
37/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on 12v takana saman naisen kanssa. Baarissa juteltii varmaa n. 30min ja lähettii naimaa.

Vierailija
38/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluaisin seksiä vaikka ensitreffeillä, mutta ilmeisesti olen surkean huono sängyssä, koska jos ekalla tapaamisella menen sänkyyn, ei miehistä varmasti kuulu enää mitään.

N35

Olet vain tapaillut niitä jotka pyörittää useampia naisia todennäköisesti.

Vierailija
39/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ass to mouth tunnin sisällä tapaamisesta tai ei oo tulevaisuutta.

Vierailija
40/62 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä naisilla kumit mukana kun lähdette treffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi