Kuinka pian seksin (yhdynnän) pitää kohdallasi tulla mukaan kuvioihin kolmekymppisten vakavissa parisuhteissa
Nuorena nyt on ihan ok ujostella ja sen takia "pihdata" mutta entäs nyt aikuisena? Mitä oikein odotetaan?
Kommentit (62)
Ei mulla ole kiirettä. Omasta puolestani en mitenkään periaatteellisesti kaipaa odottelua. Ensitreffeillä tai myöhemmin, heti kun molemmat sitä haluaa, kumpikaan ei estoile ja tulee tilaisuus.
Eräs eksäni kärsi niin kovasti ujostelusta ettei kyennyt saamaan kestävää erektiota. Häntä piti rauhassa valmistella yhdyntään reilut puoli vuotta. Hyvin jaksoin. Toinen tapailukumppani oli kokonaan menettänyt erektiokykynsä, eikä tämäkään ollut mulle mikään ylittämätön ongelma. Seksiä meillä kyllä oli, mutta ap:n määritelmän mukaan ei.
Siis häh, eikö suhteet alakaan aina panosta?
Kyllä mulla on alkanu baari panosta parhaat suhteet. Miksi pihtaamaa, täytyyhän se heti nähä millasta sängyssä on.
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.
Ja se sinun mies sai aluksi jouluna ja juhannuksena, sittemmin ollut hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan ne kestävät.
Sitten kun nainen on ollut siihen valmis.
M35
Minussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun voin odottaa useamman kuukaudenkin. Olen aika ujo ja tutustun hitaasti ihmisiin. Itsetuntoni on miinuksen puolella ja menee aikaa oppia luottamaan itseensä ja muihin. En voisi kuvitellakaan pystyväni sänkyhommiin parin tapaamiskerran jälkeen.
Alapeukkuja odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan ne kestävät.
Ei se kyllä siihen vaikuta yhtää.
Mä kyllä haluaisin seksiä vaikka ensitreffeillä, mutta ilmeisesti olen surkean huono sängyssä, koska jos ekalla tapaamisella menen sänkyyn, ei miehistä varmasti kuulu enää mitään.
N35
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin odotan sitä että oikeasti tunnen seksuaalista halua toista kohtaan.
Minä taas sitä, että tunnen muutakin kuin seksuaalista halua.
N41
Nykyaika on ujon ja itsestään epävarman miehen vihollinen.
En ota mitään pois seksuaalisesti avoimilta - haluaisin itsekin olla - mutta itseään on näissä jutuissa vaikea muuttaa. Minulla reitti kulkee tutusmisesta läheisyyteen ja lopulta luottamuksen kautta seksiin. Tämä on monelle liikaa odottelua ja ymmärrän sen.
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllä sairaita. Mitään asiaa intiimialueille ei ole ennen vähintään puolen vuoden tuttavuutta. Olipa vetoa kuinka paljon tahansa. Uskokaa tai älkää tälläkin menetelmällä on mies saatu.
En yhdenkään naisen takia odottaisi puolta vuotta. Vähemmästäkin olettaisin että pihtari ja etsisin jonkun joka ymmärtää antaa. Nopeimmat on baareista muutaman tunnin tutustimisella. Yhden sellaisen kanssa nytkin ja yhdessä on oltu noin 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minussa on varmaan jotain pahasti vialla, kun voin odottaa useamman kuukaudenkin. Olen aika ujo ja tutustun hitaasti ihmisiin. Itsetuntoni on miinuksen puolella ja menee aikaa oppia luottamaan itseensä ja muihin. En voisi kuvitellakaan pystyväni sänkyhommiin parin tapaamiskerran jälkeen.
Alapeukkuja odotellessa.
Turha sitä on alapeukutella kummankaan laidan näkemyksiä asiasta. Seksi ja sen toteutus on täysin henkilökohtaista ja se tulee toteuttaa omien rajojen mukaan. Halusi sitten seksiä heti ja paljon tai vasta pidemmän suhteen jälkeen, kumpikin on oikein :)
No, minulle ei ole väliä milloin seksi alkaa, mutta lopetan seksin harrastamisen muiden kanssa vasta sitten kun olen testannut uuden suhteeni kanssa seksin ja hyväksi havainnut.
En oikein ymmärrä näitä vastauksia. Olen käynyt 33 kertaa treffeillä vuoden aikana eikä naiset ole halunneet edes suudella.
No nyt on 12v takana saman naisen kanssa. Baarissa juteltii varmaa n. 30min ja lähettii naimaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä haluaisin seksiä vaikka ensitreffeillä, mutta ilmeisesti olen surkean huono sängyssä, koska jos ekalla tapaamisella menen sänkyyn, ei miehistä varmasti kuulu enää mitään.
N35
Olet vain tapaillut niitä jotka pyörittää useampia naisia todennäköisesti.
Ass to mouth tunnin sisällä tapaamisesta tai ei oo tulevaisuutta.
Onko teillä naisilla kumit mukana kun lähdette treffeille?
Vasta sitten, kun on Jumalan siunaus. Eli avioliittoon ensin, sitten niin paljon seksiä kuin vain ikinä haluat.
t. uskis