Raskaana rv 7, lämpöä koko ajan 37
Onko tämän lämpöilyn tarkoitus jossakin kohti helpottaa vai miten on? Olotila on enemmän kuin kurja, kun on tämä pahoinvointikin 24/7 ja aivan hirveä väsymys.
Miten olette selvinneet työssäkäynnistä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
On. Ole tyytyväinen. Helpottaa viimeistään samoihin aikoihin kuin raskauspahoinvointikin.
Kiitos vastauksesta. Tämä oli hyvä tietää. Tiedän, että tuolla kasvaa rakkaudella tehty vauva ja joku päivä vielä nauran tälle kaikelle pahalle ololle.
37? Öö. Hmm. Se on ihmisen normaalilämpö?
37 lämpöä? Haloo, tuo on ihan normaalia ruumiinlämpöä. Jos vähän relaisit sen raskautesi kanssa.
Mulle kyllä normaalilämpö on 36,2 että kyllä tuo lämpöilyä on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän lämpöilyn tarkoitus jossakin kohti helpottaa vai miten on? Olotila on enemmän kuin kurja, kun on tämä pahoinvointikin 24/7 ja aivan hirveä väsymys.
Miten olette selvinneet työssäkäynnistä?
Mä niin ymmärrän sua! Mulla on 10 vko menossa ja olo on ollut kamala!
Mua on auttanut, kun nukun aina kun voin. Se on auttanut väsymyksen lisäksi pahoinvointiinkin. En pysty syömään makeeta, kun se lisää mulla pahoinvointia. Otan sellaisia ruisnappeja, näkkärikin on ollu hyvä, kaikki mun makumaailmaan ”neutraali” ruoka parin tunnin välein. Vettä en ole voinut juoda suuria määriä kerralla, tulee kamala olo. Pienissä erissä usein, niin olo on pysynyt ainoastaan etomistasolla. Xylitoli-pastillit töissä on olleet myös mulla avuksi pahoinvointiin. Joku oikein raikas (jos päätät kokeilla, muista tsekata makeutusaineet, kaikki ei käy raskauden aikana). Tänään huomasin että raikas ulkoilma ja kävely tekivät tosi hyvää. Mulla on useampi raskaus takana ja vaikka tiedän, että tämä on ohimenevää, niin se tuntuu nyt loputtomalta. Ja aikaisemmin olen ottanut raskausvitamiinit aamulla (yöks!), nyt aloinkin ottaa iltaruoan jälkeen, niin se on jostain syystä toiminut paremmin.
Jaksamista! Ainiin, ja on mulla auttaneet myös mielikuvaharjoitukset tulevasta vauvasta ; )
Ruumiinlämmön kohoaminen raskausaikana on ihan normaalia.
Ja niille, joiden mielestä 37 astetta on normaali lämpö: ei välttämättä ole. Minun normaali on alle 37 astetta. 37 on jo vähän lämpöä.
37 astetta on ihmisen normaalilämpö, relaa nyt.
Taas näitä, jotka tekevät suuren luokan sairauden raskaudestaan ja saikuttavat puolet työvuoroistaan.
37 on kyllä normaali. Ei ole olemassa mitään omia henkilökohtaisia ruumiinlämpöjä.
Kannatan vaihtoehtoa relaa raskautesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat!
Oma normaalilämpö kun on 35,5 niin kyllä se 37 asteen lämpö todellakin tuntuu luissa ja ytimissä.
Vierailija kirjoitti:
Naisella kehon lämpötila kohoaa ovulaation jälkeen n. 0,5 astetta ja jää koholle kun tulee raskaaksi.
On. Ole tyytyväinen. Helpottaa viimeistään samoihin aikoihin kuin raskauspahoinvointikin.