Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana rv 7, lämpöä koko ajan 37

Vierailija
05.03.2018 |

Onko tämän lämpöilyn tarkoitus jossakin kohti helpottaa vai miten on? Olotila on enemmän kuin kurja, kun on tämä pahoinvointikin 24/7 ja aivan hirveä väsymys.

Miten olette selvinneet työssäkäynnistä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ole tyytyväinen. Helpottaa viimeistään samoihin aikoihin kuin raskauspahoinvointikin.

Vierailija
2/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ole tyytyväinen. Helpottaa viimeistään samoihin aikoihin kuin raskauspahoinvointikin.

Kiitos vastauksesta. Tämä oli hyvä tietää. Tiedän, että tuolla kasvaa rakkaudella tehty vauva ja joku päivä vielä nauran tälle kaikelle pahalle ololle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

37? Öö. Hmm. Se on ihmisen normaalilämpö?

Vierailija
4/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 lämpöä? Haloo, tuo on ihan normaalia ruumiinlämpöä. Jos vähän relaisit sen raskautesi kanssa.

Vierailija
5/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä normaalilämpö on 36,2 että kyllä tuo lämpöilyä on.

Vierailija
6/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämän lämpöilyn tarkoitus jossakin kohti helpottaa vai miten on? Olotila on enemmän kuin kurja, kun on tämä pahoinvointikin 24/7 ja aivan hirveä väsymys.

Miten olette selvinneet työssäkäynnistä?

Mä niin ymmärrän sua! Mulla on 10 vko menossa ja olo on ollut kamala!

Mua on auttanut, kun nukun aina kun voin. Se on auttanut väsymyksen lisäksi pahoinvointiinkin. En pysty syömään makeeta, kun se lisää mulla pahoinvointia. Otan sellaisia ruisnappeja, näkkärikin on ollu hyvä, kaikki mun makumaailmaan ”neutraali” ruoka parin tunnin välein. Vettä en ole voinut juoda suuria määriä kerralla, tulee kamala olo. Pienissä erissä usein, niin olo on pysynyt ainoastaan etomistasolla. Xylitoli-pastillit töissä on olleet myös mulla avuksi pahoinvointiin. Joku oikein raikas (jos päätät kokeilla, muista tsekata makeutusaineet, kaikki ei käy raskauden aikana). Tänään huomasin että raikas ulkoilma ja kävely tekivät tosi hyvää. Mulla on useampi raskaus takana ja vaikka tiedän, että tämä on ohimenevää, niin se tuntuu nyt loputtomalta. Ja aikaisemmin olen ottanut raskausvitamiinit aamulla (yöks!), nyt aloinkin ottaa iltaruoan jälkeen, niin se on jostain syystä toiminut paremmin.

Jaksamista! Ainiin, ja on mulla auttaneet myös mielikuvaharjoitukset tulevasta vauvasta ; )

Vierailija
7/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinlämmön kohoaminen raskausaikana on ihan normaalia.

Ja niille, joiden mielestä 37 astetta on normaali lämpö: ei välttämättä ole. Minun normaali on alle 37 astetta. 37 on jo vähän lämpöä.

Vierailija
8/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 astetta on ihmisen normaalilämpö, relaa nyt.

Vierailija
9/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, jotka tekevät suuren luokan sairauden raskaudestaan ja saikuttavat puolet työvuoroistaan.

37 on kyllä normaali. Ei ole olemassa mitään omia henkilökohtaisia ruumiinlämpöjä.

Kannatan vaihtoehtoa relaa raskautesi kanssa.

Vierailija
10/12 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat!

Vierailija
11/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma normaalilämpö kun on 35,5 niin kyllä se 37 asteen lämpö todellakin tuntuu luissa ja ytimissä.

Vierailija
12/12 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella kehon lämpötila kohoaa ovulaation jälkeen n. 0,5 astetta ja jää koholle kun tulee raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän