Meidän vartalot on meidän oma asia (postaan samalla kuvan perseestäni ja sitten itken kommentteja)
https://www.is.fi/viihde/art-2000005589782.html
Voi luoja taas.
"– Ja haluunkin sanoo nyt, että meidän vartalot on meidän jokaisen oma asia. Kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanomista siihen. Tai siihen, et millasia kuvia me postataan. Mun tekis mieli olla vaan näin et joudun ees kirjottamaan tätä vuonna 2018: Nainen voi näyttää vähän (tai enemmänkin) omaa pyllyänsä tai ihoaan somessa ja samaan aikaan olla hauska ja älykäs!"
Ihan vaan omaksi ilokseni julkaisin bikinit persevaossa ja pylly pystyssä kuvan ja nyt mua harmittaa kun porukka kommentoi.
Joo, jos laittaa kuvan perseestään nettiin, on aika selkeää että se huomataan ja siihen kommentoidaan.
Luoja tätä nykypäivää.
ja sitten IS:n kysely: "saako netissä julkaista bikinikuvia?" Juu, saa. Saa julkaista vaikka alastonkuvia. Mutta kantaa sitten seuraukset.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät taas puolustelevat oikeuttaan haukkua toisia ihmisiä. Jos bikinikuvat ärsyttävät, ei niitä tarvitse katsoa ja arvostella. Ymmärrättekö, että käyttäydytte kuin koulukiusaajat?
Eivät tietenkään ymmärrä, nehän ovat kateellisia idiootteja kuten koulukiusaajatkin.
Juttua oli editoitu myöhemmin, että juontajalla on vain yksi koira. Siis ottiko oikeasti itse yhteyttä toimitukseeen korjatakseen tällaisen asian? Apua, ei voi kuin nauraa. Julkisuuteen vaikka perse edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät taas puolustelevat oikeuttaan haukkua toisia ihmisiä. Jos bikinikuvat ärsyttävät, ei niitä tarvitse katsoa ja arvostella. Ymmärrättekö, että käyttäydytte kuin koulukiusaajat?
Eivät tietenkään ymmärrä, nehän ovat kateellisia idiootteja kuten koulukiusaajatkin.
Ei hänen takalistoaan kukaan kommentoidessa haukkunut. Kyllä tässä on nyt taas huomiota hakeva mielensäpahoittaja liikkeellä. MIstä pitäisi muka olla kateellinen, et varmaan ole nähnyt sitä kuvaa tämän juontaja perseestä?
Ihan tälleen FYI, siellä näytti olevan tasan yksi kommentti, jossa kommentoitiin, että juontaja on yleensä tällaisten yläpuolella ja siihenkin kommenttiin oli vielä lisätty kehu, että tykkää yleensä tuon Alman tyylistä. Että olipa kyllä paljon negatiivisiä kommentteja ja tosiaan, tasan tää yksi kommentti oli IS:ssä nostettu esiin... Muuten siellä ukot kehui kilpaa berberiä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tämä juttu joutui iltapuluun? Kuka tästä alkoi meuhkaamaan?
Tämä ihminen itse, josta en ole koskaan ennen kuullut ja jonka some kuvat ei kiinnosta.
Ärsyttää tässä asiassa kaksinaismoraali, hän itse huutaa että "mun kroppa on mun oma asia ja mä saan ladata nettiin mitä haluan".
Joo, KYLLÄ SAAT, mutta muut ihmiset saa olla sitä mieltä että kuva oli mauton. Siitähän hän on herneen nenäänsä vetänyt. Ei siitä että hänen kroppaa olis haukuttu.
Miksi hän haluaa kieltää muiden ihmisten mielipiteet ja samalla itkee vapautta tehdä mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tälleen FYI, siellä näytti olevan tasan yksi kommentti, jossa kommentoitiin, että juontaja on yleensä tällaisten yläpuolella ja siihenkin kommenttiin oli vielä lisätty kehu, että tykkää yleensä tuon Alman tyylistä. Että olipa kyllä paljon negatiivisiä kommentteja ja tosiaan, tasan tää yksi kommentti oli IS:ssä nostettu esiin... Muuten siellä ukot kehui kilpaa berberiä
Todellakin pahoitti mielensä niiiin turhasta, että ei ole tottakaan.
Luulis että tuollaisessa ammatissa toimiva tajuaa että aina tulee myös negatiivisia kommentteja, teki mitä vaan.
Vai halusko vaan saada huomiota ohjelmalleen?
Onkohan Alma hakemassa uusia töitä? Siltä näyttää :)
Itse pidän mauttomana jokaista netistä löytyvää omakuvaa. Ällöttää ihmiset jotka julkaisevat itsestään kuvia. Ihme tyrkkyjä.
Positiivisia ja "panisin" kommentteja vaikka kuinka (joita siis ilmeisesti halusikin) ja sit kun yksi ihminen sanoo että tykkää juontajasta ja ohjelmasta, mutta ihmettelee miksi tällaisen kuvan laittoi someen, niin siitä sit aletaan itkemään että miksi ihmiset on niin inhottavia.
Eli se kuvan mauttomuuttakin arvostellut ihminen siis kuitenkin myös kehui häntä ja silti loukkaannutaan ja puolustellaan että "mä saan tehdä mitä haluan ilman muiden kommentointia".
Ei voi kun ihmetellä mitä tuon ihmisen päässä liikkuu.
Olisi ollut edes kiinteä kinkku, mutta edusti näitä löysiä läskiperiä, joita pitäisi ilm. kumartaa kun ovat niin edistyksellisen rohkeita näitä jaellessaan.
Mä en pidä itseäni kovin tiukkapipoisena tyyppinä, mut mä en vois mennä töihin enää jos mun tuollainen kuva olis jostain syystä somessa ja sen olis nähnyt niin työkaverit kun työnantajakin.
Viimeinen asia mitä tekisin olis se, että hakisin lisää julkisuutta asialle iltalehdestä.
Mut toiset ihmiset ajattelee eri tavalla, ja se on ihan ok, mutta jos/kun julkaisee kuvan paikassa jossa sitä on mahdollista kenen vain kommentoida, ei pidä loukkaantua kommenteista jotka ei miellytä itseä.
Vierailija kirjoitti:
Juttua oli editoitu myöhemmin, että juontajalla on vain yksi koira. Siis ottiko oikeasti itse yhteyttä toimitukseeen korjatakseen tällaisen asian? Apua, ei voi kuin nauraa. Julkisuuteen vaikka perse edellä.
Hän oli itse kommentoinut IS:n Facebook sivulla, että suloisia koiria on kaksi. ja sitten toimittaja oli korjannut ja laittanut oikeen, että editoitu. suloisia koiria onkin kaksi, ei yksi.
VOI LUOJA! Viikonlopun facepalm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli itse kommentoinut IS:n Facebook sivulla, että suloisia koiria on kaksi. ja sitten toimittaja oli korjannut ja laittanut oikeen, että editoitu. suloisia koiria onkin kaksi, ei yksi.
VOI LUOJA! Viikonlopun facepalm.
Ja siis toimittaja IS:ssä on ilmiselvästi tämän nobody juontajan kaveri - varmaan samalta viikon kurssilta.
Koko juttu on NIIIIIN outo:
"Viaton bikinikuva" = perse ojossa, perskannikat paljaana pyllistys
"hävyttömiä kommentteja" = yksi ihminen piti kuvaa mauttomana, "panisin" jutut kelpasi toimittajalle kyllä
"julkaisee vilittömän oloisia kuvia suloisista koiristaan ja ystävistään"....Oikeen neutraalin oloinen suhtautuminen toimittaja Nita Makkoselta.
"Vilpittömän oloinen Jari Isometsä kärysi hemohesistä, mutta ei se ollut hänen syynsä. Suloinen vaimo Johanna istui Jarin rinnalla samoin kuin hänen kaksi suloista koiraansa (Juttua korjattu, että koiria on kaksi eikä yksi)".....
Mistä tääkin Nita saa palkkansa???
Vilpittömän viattomasti oli kiskonut bikinit persvakoon. Jotenkin toi vaan on hassua. Olkoon ihan niin kuin itte haluu, mut olihan toi herutuskuva. Ei bikinit ittekseen tollain mee.
Kommenttien perusteella on suurimman osan mielestä täysin hyväksyttävää paheksua bikinikuvan julkaisemista. Samat henkilöt eivät luultavasti kuitenkaan hyväksy sitä, että musliminaiset saavat osakseen paheksuntaa, kun eivät peitä kasvojaan. Kyllä on tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en (semi-hyväkroppaisena) naisena kyllä millään ymmärrä mikä hinku niin monella on laittaa someen noita puolialastomia kuvia. Miksei se riitä että näyttää hyvältä arjessa vaatteet päällä?
Onko tuohon käytökseen mitään muuta syytä kuin huomion ja kehujen kalastelu?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien perusteella on suurimman osan mielestä täysin hyväksyttävää paheksua bikinikuvan julkaisemista. Samat henkilöt eivät luultavasti kuitenkaan hyväksy sitä, että musliminaiset saavat osakseen paheksuntaa, kun eivät peitä kasvojaan. Kyllä on tekopyhää.
Öö siis miten näitä voi verrata? Heidän uskontonsa ei vaadi niin, miksi se, jos joku sitä paheksuu olisi heille ongelma? Ja jos vaatii, niin miksi eivät tottele?
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee omenat ja appelsiinit iloisesti sekaisin.
Ei kukaan paheksu sinänsä bikinikuvia. Tässä kaustissa pidettiin sellaista kuvaa tyylittömänä jonka päätehtävä oli selvästikin esitellä persettä.
Bikineissä voi olla tyylikkäästikin.
Burkhajuttujen kanssa tällä kaikella ei taas ole mitään tekemistä, kukaan ei ole väsäämässä uskonnollista kulttia mikä kieltää allaspersekuvat.
On se vähän outoa laittaa stringiuikkarikuvia nettiin ja vielä korostaa tekstissä peopuaan (raahaan tämän pepun aurinkoon, pidän siihen asti pepun piilossa jne).. Kuvasta niin väliä mutta olisin odottanut tasokkaampaa ulosantia ja tekstiä vai yrittikö olla tuossa jotenkin nokkela sanakäänteissään? Itsehän tekstissään kohdistaa huomion peppuun ja muut sitten jatkaa aiheesta. Niin en ymmärrä miksi itkee sitten siitä?
Juontajahan ( ei missään tapauksessa Ylellä kai sentään tämän tasoisia toimittajia ole?) veti kilarit, siitä että ylipäätään joku uskalsi pitää TYYLITTÖMÄNÄ hänen tapaansa laittaa takalistoaan kaikkien esille? Kukaan ei postauksessa haukkunut hänen persettään.
MUTTA miksi hän ei närkystynyt jonkun peräkammarin pojan tai takametsän tumputtajan "panisin"-kommenteista? Siksi, koska niitä haki. Juontajalle tiedoksi, että eletään vuotta 2018, makuja on monia. Yhtä lailla naisilla kuin miehillä oikeus pitää huomiohuoraamista tyylittömänä.