Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän vartalot on meidän oma asia (postaan samalla kuvan perseestäni ja sitten itken kommentteja)

Vierailija
03.03.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005589782.html

Voi luoja taas.

"– Ja haluunkin sanoo nyt, että meidän vartalot on meidän jokaisen oma asia. Kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanomista siihen. Tai siihen, et millasia kuvia me postataan. Mun tekis mieli olla vaan näin et joudun ees kirjottamaan tätä vuonna 2018: Nainen voi näyttää vähän (tai enemmänkin) omaa pyllyänsä tai ihoaan somessa ja samaan aikaan olla hauska ja älykäs!"

Ihan vaan omaksi ilokseni julkaisin bikinit persevaossa ja pylly pystyssä kuvan ja nyt mua harmittaa kun porukka kommentoi.

Joo, jos laittaa kuvan perseestään nettiin, on aika selkeää että se huomataan ja siihen kommentoidaan.

Luoja tätä nykypäivää.

ja sitten IS:n kysely: "saako netissä julkaista bikinikuvia?" Juu, saa. Saa julkaista vaikka alastonkuvia. Mutta kantaa sitten seuraukset.

Kommentit (282)

Vierailija
281/282 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvassa bikinipöksyt ei olisi olleet persvaossa rytyssä, olisi kuva voinut olla "viaton bikinikuva". Itse ainakin oikaisen bikinit aina kun nousen altaasta, aurinkotuolilta tms., jottei berberi näy. Ei sitä voi olla huomaamatta, varsinkaan poseeraustilanteessa. Ja kuvan oton jälkeenkin voi vielä arvioida, onko kuva hyvä postattavaksi someen.

Vierailija
282/282 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se silti oikeuta toisii siihen, et jos joku postailee tuollaisia kuvia nii sanoo ikävii asioita. On ok, jokaisella on oma mielipide, ja saa olla. Mutta se ei ole ok, että niitä mölyjä ei pidetä vatussa. Mölyt pitää pitää vatussa, ja jos ei voi nii sitte voi suksii kuuseen saman tien. Jokanen on erilainen, ei kukaan oo saman näkönen. Ja sitä paitsi, oma keho on oma keho, sä päätät siitä itse eikä kukaan muu ja sillä sipuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi