Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän vartalot on meidän oma asia (postaan samalla kuvan perseestäni ja sitten itken kommentteja)

Vierailija
03.03.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005589782.html

Voi luoja taas.

"– Ja haluunkin sanoo nyt, että meidän vartalot on meidän jokaisen oma asia. Kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanomista siihen. Tai siihen, et millasia kuvia me postataan. Mun tekis mieli olla vaan näin et joudun ees kirjottamaan tätä vuonna 2018: Nainen voi näyttää vähän (tai enemmänkin) omaa pyllyänsä tai ihoaan somessa ja samaan aikaan olla hauska ja älykäs!"

Ihan vaan omaksi ilokseni julkaisin bikinit persevaossa ja pylly pystyssä kuvan ja nyt mua harmittaa kun porukka kommentoi.

Joo, jos laittaa kuvan perseestään nettiin, on aika selkeää että se huomataan ja siihen kommentoidaan.

Luoja tätä nykypäivää.

ja sitten IS:n kysely: "saako netissä julkaista bikinikuvia?" Juu, saa. Saa julkaista vaikka alastonkuvia. Mutta kantaa sitten seuraukset.

Kommentit (282)

Vierailija
241/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ovat epäkohteliaita?

Jos tuo juontaja on rannalla kävelemässä nuo vaatteet päällä, niin kuka menee hänelle henkilökohtaisesti sanomaan, että näyttää kamalalta? Niinpä.

Jos jokaiselle ihmiselle mentäisiin sanomaan, jos ei itse pitäisi hänen ulkonäöstään, niin eihän me muuta muille ihmisille ehdittäisi sanomaan kuin haukkumaan ulkonäköä.

Sauli Niinistö, kauhee pappa, vaimonsa kauhee nukke, menenpä sanomaan, kun seuraavan kerran näen.

Katos vaa, kaupan kassan naama ei miellytä, käynpä sanomassa rumaksi.

Katos vaa, ohikävelevä mies ei oo kauheesti käynyt salilla, käynpä sanomassa läskiksi.

Lapsi talvihaalareissaan näyttää tyhmältä, käyn sanomassa sille siitä.

Mummo/pappa näyttää ihan kävelevältä ruumiilta, sanon kun tulevat vastaan.

Mitäs poistuivat kotoa, muiden ihmisten silmien alle. Silloin täytyy varautua arvosteluun.

Kuka on liian pitkä, kuka liian lyhyt, kuka liian laiha, kuka liian lihava, kenellä on huonot rinnat, kenellä hampaat, kenellä liian ohuet hiukset, kenellä kalju, kenellä liian iso nenä, kenellä korvat, kenellä kehityshäiriö, kenellä väärän värinen iho, kenellä liian hienot vaatteet, kenellä liian halvat.

Ehkä meidän pitäisi alkaa arvotelemaan miesten ulkonäköä julkisesti heille päin naamaa, niin tulisi selväksi, ettei se ylläri, tunnukaan kauheen kivalta, kun kaikki haukkuu. Mitäs olet olemassa, olet alttiina arvostelulle.

Ai pitäisikö ihmisten keskittyä vain omaan elämäänsä, miksi,kun voi haukkua muita?

Vastaa REHELLISESTI..postaatko kuvia ruttuperseestäsi sosiaaliseen mediaan?

Vierailija
242/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ovat epäkohteliaita?

Jos tuo juontaja on rannalla kävelemässä nuo vaatteet päällä, niin kuka menee hänelle henkilökohtaisesti sanomaan, että näyttää kamalalta? Niinpä.

Jos jokaiselle ihmiselle mentäisiin sanomaan, jos ei itse pitäisi hänen ulkonäöstään, niin eihän me muuta muille ihmisille ehdittäisi sanomaan kuin haukkumaan ulkonäköä.

Sauli Niinistö, kauhee pappa, vaimonsa kauhee nukke, menenpä sanomaan, kun seuraavan kerran näen.

Katos vaa, kaupan kassan naama ei miellytä, käynpä sanomassa rumaksi.

Katos vaa, ohikävelevä mies ei oo kauheesti käynyt salilla, käynpä sanomassa läskiksi.

Lapsi talvihaalareissaan näyttää tyhmältä, käyn sanomassa sille siitä.

Mummo/pappa näyttää ihan kävelevältä ruumiilta, sanon kun tulevat vastaan.

Mitäs poistuivat kotoa, muiden ihmisten silmien alle. Silloin täytyy varautua arvosteluun.

Kuka on liian pitkä, kuka liian lyhyt, kuka liian laiha, kuka liian lihava, kenellä on huonot rinnat, kenellä hampaat, kenellä liian ohuet hiukset, kenellä kalju, kenellä liian iso nenä, kenellä korvat, kenellä kehityshäiriö, kenellä väärän värinen iho, kenellä liian hienot vaatteet, kenellä liian halvat.

Ehkä meidän pitäisi alkaa arvotelemaan miesten ulkonäköä julkisesti heille päin naamaa, niin tulisi selväksi, ettei se ylläri, tunnukaan kauheen kivalta, kun kaikki haukkuu. Mitäs olet olemassa, olet alttiina arvostelulle.

Ai pitäisikö ihmisten keskittyä vain omaan elämäänsä, miksi,kun voi haukkua muita?

Tässä on kyse sosiaalisesta mediasta..kukaan normaali ihminen ei postaa sinne itsestään kuvia , joista tulee sanomista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahjoksihan tämä on mennyt.

Selaa vaikka Amppareiden uutisia, muutaman uutisen välein on, tämä pyllisti sinne, toinen alas/ylös, se ja se alasti, rinnat pääosissa, nyt näkyy läpi jne.

Tokihan se myy.

Tämäkin takalisto mainosti/myi omistajansa älykkyyttä, vai miten se oli?

Vierailija
244/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v hoikka nainen..pyllyni roikkuu ja siinä on selluliittia

EN UNISSANIKAAN LAITTAISI PERSAUKSESTANI KUVIA SOSIAALISEEN MEDIAAN...

XL mallien pyllyt photosopataan ennen kuin ne postataan....

-Näinkö sen mielestäsi pitää mennäkin? Onko maailma tältä osin nyt hyvä ja valmis?

Valitettavasti maailma ei vieläkään pidä selluliittia KAUNIINA..

Se on kauneinta naisessa mitä tiedän..kerran näin naisen jolla oli selässä selluliittia...

Olin ihan että vau..koko selkä oli raejuustoa..en unohda tuota näkyä koskaan..

Ottaa eteen kun ajattelenkin

Vierailija
245/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se raja menee, että vartaloaan saa näyttää niin, että haukkumisesta saa pahastua?

Jos julkaisen kehostani kuvan nettiin ja kehoani haukutaan, en selkeästikään ole oikeutettu kertomaan mielipidettäni haukkumisesta.

Entä jos menen vaikka rannalle uimapuvussa ja joku osoittelee, nauraa ja huutelee hyi? Saanko kertoa mielipiteeni silloin? Itsehän olen kuitenkin mennyt näytille.

No tuota. Jos mä nyt menen rannalle ja asetun siihen vesirajaan poseeraamaan, vedän pikinihousut persvakoon ja pistän selän notkolle ja tuijotan kaukaisuuteen, niin en mä ihmettele jos joku mulle jotain kommentoi. JOS tekisin noin, niin tuskin tekisin sitä ihan vaan siksi, että musta on kiva tässä pyllistää housut vedettynä sinne persvakoon, nautin tästä olostani ja ilmaisen itseäni.

Jos mä menen siitä viltiltäni uimaan, vaikka nyt pysähdyn kokeilemaan sitä vettä ja emmin veteen menemistä ja joku nauraa ja osoittaa sormella niin joo, tehkööt niin. Tuskin kommentoisin, mutta tilanne on erilainen. Tässä jälkimmäisessä olen olosuhteiden pakosta esillä bikineissä/uimapuvussa. Ensimmäisessä pyllistän tarkoituksella yleisölle.

Jos ihan rehellisesti katsot tuota kuvaa, niin eikö sun mielestä siinä nimenomaan tuoda sitä persvärkkiä hyvin, hyvin tietoisesti esille?

Tuodaan kuvan lisäksi myös omassa kommentissa. Aina se persikka on siellä mukana, että varmaan katsojan fokus pysyy keskeisessä asiassa. Ja sit alkaa itku jos sitä joku (odotetusti) kommentoi. Säälittävää uhriutumista!

Vierailija
246/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä julkisuuteen kannattaa tuoda esille parhaimpia puolia itsestään, joillakin se on pää, joillakin se voi olla perse. Hyppäsin kommenteissa jostain sivulta 6 tänne ja pyydän tekemään ajatus-testin: Sauli Niinistö, tai Donald Trump postaa oman pyllykuvan someen julkisesti.. comments or no comments? Mitä mieltä "esityksestä"?

Nimenomaan! Hyvin sanottu.

Vierailija
247/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisia ja "panisin" kommentteja vaikka kuinka (joita siis ilmeisesti halusikin) ja sit kun yksi ihminen sanoo että tykkää juontajasta ja ohjelmasta, mutta ihmettelee miksi tällaisen kuvan laittoi someen, niin siitä sit aletaan itkemään että miksi ihmiset on niin inhottavia.

Eli se kuvan mauttomuuttakin arvostellut ihminen siis kuitenkin myös kehui häntä ja silti loukkaannutaan ja puolustellaan että "mä saan tehdä mitä haluan ilman muiden kommentointia".

Ei voi kun ihmetellä mitä tuon ihmisen päässä liikkuu.

Vierailija
248/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran rautalangasta: koko juttu lähti liikkeelle siitä, että hän loukkaantui siitä, että joku piti yleisesti tyylittömänä sitä, että hän postaa ahterinsa someen. Ei mistään kommenteista.

Hän loukkaantui tästä niin paljon, eikä tajunnut, että joku oikeasti VOI pitää perseen tyrkyttämistä someen, että soitti itkien tutulle Iltapäivälehden toimittajalle. EI ole kuulemma ensimmäinen kerta, kun on näin tehnyt. Kertoo enemmän kuin tarpeeksi tästä tapauksesta.

Säälittävä esitys kerta kaikkiaan, onkohan kuva Ylen mielestä tyylikäs? En ilkeäisi itse mennä duuniin, jos julkaisisin perse tyrkyllä-kuvan, ja vetäisin herneet nenään siitä, että joku pitäisi kuvan julkaisemista tyylittömänä. Mistä näitä tyrkkyjä riittää?[/quote]

Kuka tyrkyttää itseään miehen nimelle? 70% naisista :D

Sehän on vapaus? Miksi ette kannata sitä naisen vapautta nyt, vaan kannatatte sitä aina silloin kun nainen alistuu vaikka niqabin käyttöön?

Ihmisellä on oikeus olla "tyrkky" jos niin haluaa. Sitä on ihan turha demonisoida. Aika paljon teitä kiukuttaa tämä aihe ja ylipäätään nämä aggressiot tulee aina naisilta.

Selviytyjät -ketjussa naisia häiritsi se että naiset olivat bikineissä :D Silloinkin huusivat tyrkkyä. Se miten nainen pukeuutu ei kuulu teille pätkääkään.

Kannattaisiko olla naisten puolella eikä aina vain nuolla miehiä? Avatkaa päivän HS, siellä on taas uusi ahdisteluvyyhti. Keskittykää siihen ja antakaa naisen olla vapaa.[/quote]

Se, että jonkun mielestä perse pystyssä, rinnat tyrkyllä -kuvat on tosi mauttomia, on tasan yhtä oikeutettua kuin naisten pukeutuminen ja kaikki muukin. Saarnaat naisen vapaudesta, mutta samalla tallot naisten ja yleisen sanavapauden matalaksi? Mikä dille. Jos haluat esitellä persettäsi, siitä vaan, mutta älä vaadi, että kaikki pitävät sitä tyylikkäänä ja älykkään, tasokkaan naisen toimintana.

Vierailija
249/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kellekään saisi kirjoitella noin, mutta olihan tuo kuva nyt hieman osaa ihmisistä provosoiva. Kyllä minusta kuvassa oli jotain vivahteita eroottisuudesta, ei tuollaisia kuvia omaksi ilokseen nettiin laiteta, sitten se olisi omaksi ilokseen, jos olisi vaikka valokuva-albumissa kotona.

Minusta saa julkaista ihan mitä vain kuvia itsestään, eikä se oikeuta ketään kommentoimaan törkeyksiä, mutta kyllä se pitää käsittää, että silti niitä törkeyksiä tulee ja jos haluaa silti sen kuvan postata, sitten se pitää kestää ja piste.

Vierailija
250/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se raja menee, että vartaloaan saa näyttää niin, että haukkumisesta saa pahastua?

Jos julkaisen kehostani kuvan nettiin ja kehoani haukutaan, en selkeästikään ole oikeutettu kertomaan mielipidettäni haukkumisesta.

Entä jos menen vaikka rannalle uimapuvussa ja joku osoittelee, nauraa ja huutelee hyi? Saanko kertoa mielipiteeni silloin? Itsehän olen kuitenkin mennyt näytille.

No tuota. Jos mä nyt menen rannalle ja asetun siihen vesirajaan poseeraamaan, vedän pikinihousut persvakoon ja pistän selän notkolle ja tuijotan kaukaisuuteen, niin en mä ihmettele jos joku mulle jotain kommentoi. JOS tekisin noin, niin tuskin tekisin sitä ihan vaan siksi, että musta on kiva tässä pyllistää housut vedettynä sinne persvakoon, nautin tästä olostani ja ilmaisen itseäni.

Jos mä menen siitä viltiltäni uimaan, vaikka nyt pysähdyn kokeilemaan sitä vettä ja emmin veteen menemistä ja joku nauraa ja osoittaa sormella niin joo, tehkööt niin. Tuskin kommentoisin, mutta tilanne on erilainen. Tässä jälkimmäisessä olen olosuhteiden pakosta esillä bikineissä/uimapuvussa. Ensimmäisessä pyllistän tarkoituksella yleisölle.

Jos ihan rehellisesti katsot tuota kuvaa, niin eikö sun mielestä siinä nimenomaan tuoda sitä persvärkkiä hyvin, hyvin tietoisesti esille?

Neitonen luulee olevansa XL-malli

XL-mallien perseet photoshopataan...selluliitti ei VIELÄ ole tullut muotiin

Vierailija
251/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi bikinit vedetään pers vakoon nykyään? Ootteko ihmetelly samaa? Jotenkin törkeen härskiä.

Vierailija
252/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi bikinit vedetään pers vakoon nykyään? Ootteko ihmetelly samaa? Jotenkin törkeen härskiä.

Perverssiä. Kaikkien takamus ja vako haisee - ulosteelle ja hielle. Ihan vaikka pesisi.

Noin muuten; näyttämiseen liittyy aina tarve - libidopohjainen sellainen. Ja narsismi. Omien intiimipaikkojen esittelystä saa tyydytystä. Halutaan tulla katsotuksi vähäpukeisena, lähes akasti, herättää seksuaalisia ajatuksia muissa. Nämä ovat aivan faktoja joita peitellään hölinällä - kuten tässä ketjussa.

Vierailija
253/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs viisikymppisenä ihmisenä olen kasvanut siinä kulttuurissa, että turhanpäiväinen itsensä peilailukin on tuomittavaa ja tekee ihmisestä omahyväisen pölvästin. Tätä taustaa vasten se, että nämä peilailut vielä vasiten laitetaan kaiken kansan nähtäville ja kommentoitavaksi on asia, jonka mielekkyys ja tavoitteet eivät itselleni oikein aukea. Jos onkin epäkohteliasta sanoa pahasti, niin ei kovin fiksua kuvaa jää myöskään esittelijästä. 

Vierailija
254/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette välitä naisen vapaudesta? Sallitte sen että nainen julistautuu miehen omaisuudeksi mutta jaksatte kirjoittaa satoja aggressiivisia viestejä paljastavasta pukeutumisesta. Onko vähän paniikki? Ei taida mies pysyä kun on nätimpää tarjolla? Kannattaako niiden miesten kanssa olla jos eivät omistaudu teille?

Vierailija
255/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ihme että kiukuttaa kun ne miehenne siellä runkkaavat kuvalle. Tuliko otettua miehen nimi? ;) Aika mautonta kantaa sen nimeä joka ei omistaudu sinulle! Eikö ole yhtään tyrkky olo, akat? Aika itsesuojeluvaistotonta..

Vierailija
256/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisävalaistusta juttuun saa kun vilkaisee jutun kirjoittajan Nita Makkosen instaa. Kovin on persikkainen tyttö hänkin : )

Vierailija
257/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisävalaistusta juttuun saa kun vilkaisee jutun kirjoittajan Nita Makkosen instaa. Kovin on persikkainen tyttö hänkin : )

Ookke. Varmaan toimittaja ottanut itse henkilökohtaisesti, kun joku maininnut persekuvien postaamisen tyylittömäksi. Hänhän on itse näköjään vieläkin pahempi perse pystyssä/rinnat kuoliaaksi puristettuina -heruttaja. Auauau. Sattuu kun miettiikin tulevia alaselän vaivoja.

Vierailija
258/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisia ja "panisin" kommentteja vaikka kuinka (joita siis ilmeisesti halusikin) ja sit kun yksi ihminen sanoo että tykkää juontajasta ja ohjelmasta, mutta ihmettelee miksi tällaisen kuvan laittoi someen, niin siitä sit aletaan itkemään että miksi ihmiset on niin inhottavia.

Eli se kuvan mauttomuuttakin arvostellut ihminen siis kuitenkin myös kehui häntä ja silti loukkaannutaan ja puolustellaan että "mä saan tehdä mitä haluan ilman muiden kommentointia".

Ei voi kun ihmetellä mitä tuon ihmisen päässä liikkuu.

En ole kuunnellut kyseisen tyypin radio-ohjelmaa, mutta tästä jutusta tuli olo, etten ole kyllä menettänyt mitään. Jos tekemisillä, sanomisilla jne. haetaan lähinnä miesten panisin -kehuja ja erittäin laimeaan kritiikkiin, kuten "tykkään sinusta juontajana, mutta pidän outona persekuvien postailua someen" vihastutaan tällä kaliiberilla, niin ei taida jutut kiinnostaa.

Vierailija
259/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt kellekään saisi kirjoitella noin, mutta olihan tuo kuva nyt hieman osaa ihmisistä provosoiva. Kyllä minusta kuvassa oli jotain vivahteita eroottisuudesta, ei tuollaisia kuvia omaksi ilokseen nettiin laiteta, sitten se olisi omaksi ilokseen, jos olisi vaikka valokuva-albumissa kotona.

Minusta saa julkaista ihan mitä vain kuvia itsestään, eikä se oikeuta ketään kommentoimaan törkeyksiä, mutta kyllä se pitää käsittää, että silti niitä törkeyksiä tulee ja jos haluaa silti sen kuvan postata, sitten se pitää kestää ja piste.

Mutta hän ei suuttunut "törkeyksistä" vaan siitä, että joku sanoi kuvaa "tyylittömäksi". Törkeyksiin menee omasta mielestä ne limaiset panisin -kommentit. Tuo "tyylitön" kertoo vain, että tämän kommentin kirjoittaja piti pyllistyskuvaa mauttomana. 

Vierailija
260/282 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette katsoneet väärän Nita Makkosen instaa. 😅 Toimittajan insta on nitamak, fitness-naisen taas nita_makkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme