Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset miehiltä toivovat

Tinder konkari
03.03.2018 |

Vuoden verran sinkkuna olleena en voi kuin ihmetellä mitä naiset miehiltä toivovat. Tuntuu että hyvä mies ei riitä. Olen ollut 25 kertaan Tinder treffeillä ja joka kerta olen tullut torjutuksi. Kaikki kerrat eivät ole jääneet yhteen tapaamiseen. Joka kerta sama juttu.. Treffit menevät todella hyvin mutta sitten saan kuulla että minusta puuttuu se jokin. Tosin paljon saa kuulla että monet miehet eivät saa ollenkaan Tinder match:ejä puhumattakaan treffeille pääsystä. Mun kai pitäisi olla tyytyväinen kun näinkin paljon säpinää on riittänyt. Tällä hetkelläkin yhdet treffit sovittuna.

Toivon vain hyvää parisuhdetta. Naista elämääni jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Onkohan tällaisia naisia vielä olemassa, tulee jatkuvasti vastaan vain noita ikuisia etsijöitä joille ei tunnu kelpaavan mikään.

Kommentit (271)

Vierailija
141/271 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä oletteko te ikisinkut oikeistolaisia? Naisista suurin osa vasemmistoa ja arvostavat miehissäkin heikommasta huolenpitämistä (lapset, vanhukset, eläimet) 🤔

En tiedä faktaksi, mutta arvelisin että 30+ sinkkunaisista, vielä suurempi prosentti on näitä vasemmistolaisia. Oikeistolaisnaiset ymmärtävät mitä pitää tehdä, tekevät sen, ja ottavat hyvän miehen itselleen.

Vierailija
142/271 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat sänkyyn melkein kenen tahansa naisen kanssa. Naiset taas haluavat sänkyyn vain niiden miesten kanssa, joidenka kanssa kuvittelevat voivansa (haluavansa) lisääntyä. Se on ihan sama eläimilläkin, naaraat kelpuuttavat aktiin vain ne urokset, joiden kanssa naaras haluaa yhdistää geeninsä. 

Kyse on tuosta, evoluution perussääntöjä. Sitä nainen treffeillä tunnustelee. Haluanko tuon miehen geenit lapselleni. Geenit ei määritä vain ulkonäköä vaan myös persoonallisuutta (temperamenttia) ja luonnetta. 

Kyllä nainen voi hyvinkin paljon haluta miestä, vaikkei missään nimessä halua juuri hänen kanssaan lapsia. 

Tarkemmin sanottuna, ei halua perhettä, ymmärtää ettei se toimisi.  Lapsen voisi kyllä tehdä, jos joku muu mies hoitaisi perhe-asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari (ap) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä oletteko te ikisinkut oikeistolaisia? Naisista suurin osa vasemmistoa ja arvostavat miehissäkin heikommasta huolenpitämistä (lapset, vanhukset, eläimet) 🤔

Hei ap?

Tekeekö vuoden sinkkuus minusta ikisinkun :)) 

Poliittisiin asioihin en ota kantaa, eivät ole keskeinen osa tämän ketjun asiaa. Tuosta voi avata oman ketjun ketä asiaa sitten kiinnostaakaan.

Kiitos, tuo jo selventääkin asiaa 😂

Vierailija
144/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmahäät-Timon?

Vierailija
145/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin nokka kohti uusia pettymyksiä.

Helpottaa paljon kun ajattelee pessimistisesti deittailusta niin osaat jo odottaa sitä "en tuntenut kipinää" tekstaria naiselta.

Vierailija
146/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt vaimoni eestistä.

Arvostan tätä naista joka pitää perheestämme huolta, 2 lasta. Hänellä  hyvä akateeminen ammatti, hänestä pidetään työyhteisössäkin erittäin paljon.  Minä en ole mikään kiiltokuva uros, normi suomalainen mies. Tulemme hyvin juttuun, hyvä huumori, hän arvostaa minua.  "treffit", kysyin häneltä virossa missä sijaitsee etsimäni hotelli, hän sanoi, kävelen kanssasi samaa matkaa, asun samalla suunnalla.  Näimme seuraavanapäivänä torilla kahvilla ja näin "kävelemme" samaa matkaa jo 12 vuotta.  Suomalaisena miehenä voin sanoa, ihmisissä ON eroja.

Vierailija
147/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat englantia hyvin, rupea lukemaan manosphere sivuja ja palstoja.

Vierailija
148/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa!

Vierailija
149/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä halluun semmoilaisen naisen jolla on isot posarit ja sit blooondit hiukset sit 175+cm pitkä, pitää olla Mensan jäsen että voidaan perustaa fiksu/filmaattinen -perhe, sit me ollaa ewoluution huipulla ja lapsistamme kasvaa Moviestarsseja.

Vierailija
150/271 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffailu on vähän keinotekoinen kyhäelmä tutustumista varten, mutta ei sitä oikein muutenkaan voi toteuttaa. Ihminen ihastuu toisen fyysiseen olemukseen ja tapaan olla ja ilmaista itseään, mutta nettihommassa mennään väärässä järjestyksessä. Ensin nähdään tekstiä ja ehkä kuva ja siitä pitäisi lähteä kokeilemaan, että miltä läsnäolo tuntuu. Minusta on ihan selvää, että deiteistä tulee enimmäkseen huteja jo ihan tästä syystä. Mutta ei kannata luovuttaa, se on numeropeliä. Ehkä se seuraava onkin se, jonka jälkeen kaikki murhe unohtuu ja elämässä aukeaa ovi johonkin uuteen.

Vierailija
151/271 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä mä vielä notkun.

Kolmet treffit lisää ollut aloittamani ketjun jälkeen. Lopputulos pakitx2, itse annetut pakitx1. Jälkimmäiseen kommenttina että joskus sentään näinkin päin. Pitäisiköhän lopettaa turha deittailu :(

Vierailija
152/271 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina jotenkin pistää silmään nämä asiat.

"En kelpaa"

"En halua yhdenillanjuttua, haluan vakituista"

"En saa edes suudelmaa naisilta"

Te puhutte naisista, kuin ne olisi kaikki samanlaisia, haluaisitte jokaisen kanssa suhteeseen mutta ette vaan kelpaa mutta teille kelpaisi kaikki, kunhan joku huolisi. Ette halua omaa rakasta vaan haluatte naisen. Ikään kuin se, että saa naisen, olisi joku saavutus.

Naiset haistavat sen, että ette ole etsimässä jotakuta johon rakastua vaan jotakuta joka teidät vain huolisi, koska ette osaa tai halua olla yksin.

Neuvona: opetelkaa olemaan yksin, älkää halutko vaan jotain parisuhdetta. Halutkaa joku tietty ihminen hänen ominaisuuksiensa ja persooniensa perusteella. Kun kiinnostus on ihmistä, ei parisuhdetta kohtaan, alkaa ääni kellossa muuttua.

Juuri näin. Näillä kaikilla miehillä on aina sama juttu. He ovat tahdottomia paketteja jotka odottavat että kuka vaan joku nainen kantaa heidät kotiinsa. Se kemia tulee siitä että ihastuu toiseen ihmiseen aidosti, siitä se sähkö juuri tulee. Teille joille kävisi jokainen 25 ensimmäisestä vastaantulijasta on joku ongelma tässä. Olette aseksuaaleja? Kykenemättömiä normaaleihin tunteisiin?

Vierailija
153/271 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOISET SAA TOISET EISAA.

Vierailija
154/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nostetaan tätä ketjua ylöspäin. Viime päivityksestä olen deittaillut monia lisää, lähemmäs 50 eri naista. Entistä enemmän olen ymmällä. Kymmeneen olen ollut ihastunut ja 30:n kanssa olisin halunnut jatkaa deittailua. Mutta ei pakit vaan tulee, ei kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään. Uskovatko naiset oikeasti että täydellisiä miehiä on olemassa ja riittää jokaiselle. Kokemuksestani tuntuu että mikään ei riitä vaikka ulkoinen olemus miellyttää, juttu luistaa hyvin, yhteisiä intressejä löytyy... silti vaan tulee pakit pakkien perään. Välillä suoraan, useammin ei viitsitä edes ilmoittaa ettei kiinnosta jatkaa deittailua. Olen saanut kuulla vaan että olen hyvä mies mutta jotakin puuttuu, täydellinen kai pitäisi olla hoh hoijaa..

Tänään lähden kavereiden kanssa baareihin, eipä tarvi Tinderiä selailla. 

Vierailija
155/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari (ketjun aloittaja) kirjoitti:

Noniin nostetaan tätä ketjua ylöspäin. Viime päivityksestä olen deittaillut monia lisää, lähemmäs 50 eri naista. Entistä enemmän olen ymmällä. Kymmeneen olen ollut ihastunut ja 30:n kanssa olisin halunnut jatkaa deittailua. Mutta ei pakit vaan tulee, ei kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään. Uskovatko naiset oikeasti että täydellisiä miehiä on olemassa ja riittää jokaiselle. Kokemuksestani tuntuu että mikään ei riitä vaikka ulkoinen olemus miellyttää, juttu luistaa hyvin, yhteisiä intressejä löytyy... silti vaan tulee pakit pakkien perään. Välillä suoraan, useammin ei viitsitä edes ilmoittaa ettei kiinnosta jatkaa deittailua. Olen saanut kuulla vaan että olen hyvä mies mutta jotakin puuttuu, täydellinen kai pitäisi olla hoh hoijaa..

Tänään lähden kavereiden kanssa baareihin, eipä tarvi Tinderiä selailla. 

Mehän ollaan täsmälleen samanlaisessa tilanteessa.

Myös minä olen miehenä käynyt +50 kertaa treffeillä tinderistä mutta naisilta tulee aina pakit ellen sitten ole mennyt treffeille sellaisen naisen kanssa josta näen jo etukäteen että tuskin pystyn kiinnostumaan hänestä.

Vierailija
156/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan keski-ikäiselle naiselle ei nettitreffeiltä löydy kuin tosi outoja tapauksia. Tuoksuvia, haisevia, tupakoivia, juovia, pelkkää seksiä hakevia, hikisiä, likaisia hiuksia tai jollain rasvalla suittuja hiuksia, mässyruokaa syöviä, kaljaa juovia, herkkänahkaisia tms. 

Vierailija
157/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä naisilla, jos et satu olemaaan hottis. Jostain kumman syystä aina kuvitellaan, että naisilla olis jotenkin helppoa nämä asiat. Ei ole, jos et kuulu muutaman prosentin parhaimmistoon aivan kuten miehilläkin.

Vierailija
158/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla oli aikanaan vähän samanlaisia kokemuksia. Olin aina se jolta puuttui se joku pala johon voidaan rakastua. Nyt olen naimisissa, mutta ei miehenikään rakasta minua samalla tavalla kuin ensirakkauttaan. Sellaiset kortit se elämä meille joillekin on jakanut. Jotkut saavat kokea rakkauden, jotkut rakkaudettoman suhteen ja kolmannet jäävät yksin. Kaikkia näitä kohtaloita löytyy molemmista sukupuolista.

Vierailija
159/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder konkari kirjoitti:

Joo, täällä mä vielä notkun.

Kolmet treffit lisää ollut aloittamani ketjun jälkeen. Lopputulos pakitx2, itse annetut pakitx1. Jälkimmäiseen kommenttina että joskus sentään näinkin päin. Pitäisiköhän lopettaa turha deittailu :(

Kannattaa. Itse en ole koakaan deittaillut tai ollut Tinderissä, ei ole mieskään. Pitäisin epäilyttävänä, jos mies olisi sarjadeittaillut aiemmin, kiinnostuksen kohteemme tai arvomaailmamme ei kohtaisi = ei kipinää. Jos et halua pinnallista kumppania tai onnistu sellaista saamaan, älä etsi pinnallisten reittien kautta. Syvälliset ihmiset kavahtavat, kun kerrot olevasi deiteillä nro x.

Vierailija
160/271 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinder Konkari" hah hah haha hahahahahahahaahah

Olet pimppiriippuvaiunen betavässykkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi