Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja lapsi kävivät. Minulle tuli siitäkin aivan hirveä psyykkinen pahoinvointi. Mitä tämä oikein on? Auttakaa!

Vierailija
25.02.2018 |

Mies siis asuu lasten kanssa, koska minä olin lapsuuteni psyykkisesti pahoinvoiva ja se kiellettiin. Siis kukaan ei hyväksynyt asiaa, joten koitin voida niin hyvin kuin osasin. Hankin lapsiakin ja perheen, mutta siellä asiat eivät enää sujuneet lasten kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja muutin pois. Joku äskettäin hienosti oivalsikin, että pakenen tavallaan jotain itsessäni, ja se on varmasti totta.
Tänään mies tuli käymään lapsen kanssa (lapsen aloitteesta) luonani, ja käynti meni ihan hyvin, tosin pientä päänsärkyä tunsin jo sen aikana, mutta heidän lähdettyään mulle tuli taas kerran todella paha olo. Päänsärkyä, oksennuttaa, aivan kuin tuntisin nyt sitä kuvotusta, jota äitini aiheutti minussa pienenä, ja jota ei saanut näyttää. Voiko se olla mahdollista, että se on sitä, siis juontuu siitä?
Koska miestä ja lasta vastaan persoonina minulla ei ollut mitään, mutta jokin siinä, että tilaani vain tullaan nostaa nyt tällaista pintaan, vaikka koitan ajatella, että pitäisihän sen nyt olla aivan normaalia, että tullaan ja että käyvät ja lapsikin sitä varmasti tarvitsee.
Mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällaista oloa.
Hankalaa, koska en haluaisi torjua heitä, mutta tämä olo on huono!

Kommentit (516)

Vierailija
61/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sinä kyllä kamala ihminen.. :)

Onneksi en ole :) :) :)

ap

No kyllä olet. Vanha akka hakee syytä huonolle käytökselleen ja päävioilleen äidistään ja kiusaat lapsiasi.

Pidä nyt vttu turpasi tukossa homepersepillupää.

ap

Äitihullun luonne näkyy tuosta kommentista.

Mietipä vähän aloitusta tilaani tässä kohdassa ja tuota kommentoijaa. Ihan terve reaktio, kun hän ei usko minusta mitään hyvää. Hän on sairas ja haluaa levitellä sitä muille, joiden kuvittelee jäävän hänen jyräämikseen, uhreikseen.

ap

Vierailija
62/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet hankkinut lapsia ja vielä kaksin kappalein, kun kerran tiedät ettei sinusta ole äidiksi? Et osaa etkä halua rakastaa ja tukea heitä, vaan ajattelet vain itseäsi. Ihan tietoisesti olet tehnyt tähän maailmaan kaksi ihmistä, jotka traumatisoit eväämällä heiltä sen turvan ja äidinrakkauden, joka heille kuuluisi ja jonka he ansaitsisivat. Huhhuh.

Onko sulla lapsia?

ap

On mulla. Vastaisitko kysymykseeni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kuormitat terveydenhoitojärjestelmää oikein olan takaa. Käyt terapiassa, psykiatrin tapaaminen tulossa ja vielä pitäisi työterveyteenkin olla yhteydessä?! Sen takia, että sulla särkee päätä?

Kelan terapia on työkykyä ylläpitävää kuntoutusta, jonne hain yksityisen psykiatrin kautta. Mulla ei ole ollut muita hoitosuhteita. Työterveydessä kävin 5-vuotistarkastuksessa ja sain siinä kontaktin hoitajaan. Itseasiassa, jos käyn vielä hänellä, maksan ne itse, mutta hän oli niin hyvä tyyppi, että koin hänen tukevan minua ja muitakaan kunnallisia mielenterveyspalveluja en ole aiemmin käyttänyt.

ap

Höpötiksää sille noita sun juttuja!??

Mikä hiton pulju sua muka pitää töissä?

Joo kerroin, se kyseli miten mä jaksan. Aloin kertoa asioista, jotka ovat todella kuormittavia elämässäni juuri nyt. Piti katsella mun jotain veriarvoja, mutta kerroinkin koko puolitoistatuntisen mun tilanteestani. Menin uudelle käynnille (omalla ajalla) ja sit se oli siinä.

ap

Siis ihan oikeasti? Mistä hiton sun tilanteesta, ei sulla ole mitään tilannetta.

Vierailija
64/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet asiasi sössinyt. Deal with it.

En ole. Jos lapsi pidättelee pahoinvointiaan, jotta aikuisilla ois hyvä olla, niin ei ole milloinkaan ollut oma vikani.

ap

Kyllä se nyt on. Kun sinä et enää ole se teidän perheen lapsi.

Vierailija
65/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänsärky ja oksentaminen on fyysistä pahoinvointia, ei psyykkistä! Ehkä sulle on flunssa tulossa..

Ei vaan se oli fyysiselle tasolle nousevaa pahoinvointia ilman muuta syytä, kuin että voin huonosti henkisesti. Nyt ei enää ole oksettava olo, se meni ulkona ohi. Tiesin, että jos nyt olisin pieni, haluaisin äidin syliin -> mahdottomuus jo silloin -> asialle ei koskaan mitään ratkaisua -> jäin vaille apua ja yksin, ja ellen olisi haudannut tunteitani, en olisi selvinnyt.

Nyt ajattelin, että koitan, josko se hoitaja toimisi sen verran äidin korvikkeena, etten joudu enää tukahduttamaan mitä tunnen.

ap

Vierailija
66/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kuormitat terveydenhoitojärjestelmää oikein olan takaa. Käyt terapiassa, psykiatrin tapaaminen tulossa ja vielä pitäisi työterveyteenkin olla yhteydessä?! Sen takia, että sulla särkee päätä?

Kelan terapia on työkykyä ylläpitävää kuntoutusta, jonne hain yksityisen psykiatrin kautta. Mulla ei ole ollut muita hoitosuhteita. Työterveydessä kävin 5-vuotistarkastuksessa ja sain siinä kontaktin hoitajaan. Itseasiassa, jos käyn vielä hänellä, maksan ne itse, mutta hän oli niin hyvä tyyppi, että koin hänen tukevan minua ja muitakaan kunnallisia mielenterveyspalveluja en ole aiemmin käyttänyt.

ap

Höpötiksää sille noita sun juttuja!??

Mikä hiton pulju sua muka pitää töissä?

Joo kerroin, se kyseli miten mä jaksan. Aloin kertoa asioista, jotka ovat todella kuormittavia elämässäni juuri nyt. Piti katsella mun jotain veriarvoja, mutta kerroinkin koko puolitoistatuntisen mun tilanteestani. Menin uudelle käynnille (omalla ajalla) ja sit se oli siinä.

ap

Siis ihan oikeasti? Mistä hiton sun tilanteesta, ei sulla ole mitään tilannetta.

Täh? 😃 Okei... kiva tietää, ettet sä välittäis perheestäsi ja lapsistasi tässä tilanteessa, sulla ei ois "mitään tilannetta". 😀

ap

ap

Vierailija
67/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet hankkinut lapsia ja vielä kaksin kappalein, kun kerran tiedät ettei sinusta ole äidiksi? Et osaa etkä halua rakastaa ja tukea heitä, vaan ajattelet vain itseäsi. Ihan tietoisesti olet tehnyt tähän maailmaan kaksi ihmistä, jotka traumatisoit eväämällä heiltä sen turvan ja äidinrakkauden, joka heille kuuluisi ja jonka he ansaitsisivat. Huhhuh.

Onko sulla lapsia?

ap

No luulisi sun sitten äitinä tietävän vähän paremmin.

ap

Vierailija
68/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muutit pois kotoa?

Voin sielläkin tosi huonosti, ja miehen kanssa en enää jaksanut, se kulutti kaikki voimani kun hän teki asioita miten itse tahtoi, ja ei sillä, saahan hän tehdä, mutta kuten sanottu se ei enää sopinut mulle vaan se oli ihan hirveää ja niinpä vain lähdin. Olin hankkinut asunnon voidakseni olla siellä "ajoittain", mutta se ei enää tuntunut riittävän.

Lasten kanssa poltin pinnani niin katsoin että mies antaa heille tasapainoisempaa vanhemmuutta.

ap

Vierailija
69/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia?

ap

ap

Minulla ei ole lapsia enkä tiedä aionko hankkiakaan. Kiinnostaisi myöskin tietää, miksi ihmeessä olet hankkinut lapsia, kun tiedät ettet osaa rakastaa heitä?

Vierailija
70/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin niin hyvin koittamaan voida hyvin, etten antanut itseni häiriintyä miehestäkään, vaikka se ei oikeasti ollut niin.

ap

Vierailija
71/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsuudessa opin.

ap

Vierailija
72/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä helvata tää ketju on?

Vierailija
73/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia?

ap

ap

Minulla ei ole lapsia enkä tiedä aionko hankkiakaan. Kiinnostaisi myöskin tietää, miksi ihmeessä olet hankkinut lapsia, kun tiedät ettet osaa rakastaa heitä?

Itseasiassa en tiennyt. Ja rakastan, muuten olisin jo häipynyt.

ap

Vierailija
74/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sillä voinko minä oikeasti hyvin ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, että sen piti tuntua siltä, että valinnoissani voin hyvin. Ja siis mikään valinta ei auttanut voimaan hyvin ja ne ehkä, jotka ois auttaneet, olivat opetettu mieleeni olevan itsekkäitä.

ap

Vierailija
75/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä helvata tää ketju on?

Äitihullu jorisee taas omiaan. Palstan karmaisevin mielipuoli.

Vierailija
76/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia?

ap

ap

ap

Niin, no sinähän olet häipynyt. Kivasti tehty...

Vierailija
77/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päänsärky ja oksentaminen on fyysistä pahoinvointia, ei psyykkistä! Ehkä sulle on flunssa tulossa..

Ei vaan se oli fyysiselle tasolle nousevaa pahoinvointia ilman muuta syytä, kuin että voin huonosti henkisesti. Nyt ei enää ole oksettava olo, se meni ulkona ohi. Tiesin, että jos nyt olisin pieni, haluaisin äidin syliin -> mahdottomuus jo silloin -> asialle ei koskaan mitään ratkaisua -> jäin vaille apua ja yksin, ja ellen olisi haudannut tunteitani, en olisi selvinnyt.

Nyt ajattelin, että koitan, josko se hoitaja toimisi sen verran äidin korvikkeena, etten joudu enää tukahduttamaan mitä tunnen.

ap

Työterveyshoitaja joutuu äidiksi nelivitoselle eukolle, voi jestas sentään.

Vierailija
78/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin itsekkäitä äitiä kohtaan. Minun piti elää niin kuin äiti sanoi, etten ois ollut itsekäs koska äidille ei sopinut.

ap

Vierailija
79/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo ”lasten kanssa poltin pinnani” oikeasti tarkoittaa?

Kaikki me äidit poltetaan pinna lasten kanssa vähän väliä. Tarkoittaa sitä, että ärsyttää ja tulee vähän tiuskittua tai huudettua.

Vierailija
80/516 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia?

ap

ap

ap

Niin, no sinähän olet häipynyt. Kivasti tehty...

En ole, muutenhan olisin sanonut tänään, ettei sovi tulla.

ap