Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja lapsi kävivät. Minulle tuli siitäkin aivan hirveä psyykkinen pahoinvointi. Mitä tämä oikein on? Auttakaa!

Vierailija
25.02.2018 |

Mies siis asuu lasten kanssa, koska minä olin lapsuuteni psyykkisesti pahoinvoiva ja se kiellettiin. Siis kukaan ei hyväksynyt asiaa, joten koitin voida niin hyvin kuin osasin. Hankin lapsiakin ja perheen, mutta siellä asiat eivät enää sujuneet lasten kannalta parhaalla mahdollisella tavalla ja muutin pois. Joku äskettäin hienosti oivalsikin, että pakenen tavallaan jotain itsessäni, ja se on varmasti totta.
Tänään mies tuli käymään lapsen kanssa (lapsen aloitteesta) luonani, ja käynti meni ihan hyvin, tosin pientä päänsärkyä tunsin jo sen aikana, mutta heidän lähdettyään mulle tuli taas kerran todella paha olo. Päänsärkyä, oksennuttaa, aivan kuin tuntisin nyt sitä kuvotusta, jota äitini aiheutti minussa pienenä, ja jota ei saanut näyttää. Voiko se olla mahdollista, että se on sitä, siis juontuu siitä?
Koska miestä ja lasta vastaan persoonina minulla ei ollut mitään, mutta jokin siinä, että tilaani vain tullaan nostaa nyt tällaista pintaan, vaikka koitan ajatella, että pitäisihän sen nyt olla aivan normaalia, että tullaan ja että käyvät ja lapsikin sitä varmasti tarvitsee.
Mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tällaista oloa.
Hankalaa, koska en haluaisi torjua heitä, mutta tämä olo on huono!

Kommentit (516)

Vierailija
501/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on paikalla maratoonareita / ultrajuoksijoita, ja etenkin jos ovat Hämeenlinnan seudulta, niin ehkä heistä joku tuntee ap:n (ex)miehen? Olisi tosiaan jo paikallaan käydä kertomassa, mihin pisteeseen hänen lastensa äidin nettisekoilut ovat menneet.

Vierailija
502/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on hoidossa, ja nyt ilmeisesti netti yhteys pätkäistiin. Tai joutui ryhmäterapiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöö

Vierailija
504/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on paikalla maratoonareita / ultrajuoksijoita, ja etenkin jos ovat Hämeenlinnan seudulta, niin ehkä heistä joku tuntee ap:n (ex)miehen? Olisi tosiaan jo paikallaan käydä kertomassa, mihin pisteeseen hänen lastensa äidin nettisekoilut ovat menneet.

Ai pitääkö tää tieto paikkansa? Luulin että tieto on väärä, kun miehen nimi (I.S.) on saanut pysyä toisessa ketjussa, eikä Kivis siis ilmeisesti oo vaatinut sitä poistettavaksi.

Vierailija
505/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa anonyymisti. Kyllä täällä tämä henkilö tunnetaan ja huolenaiheesta on sossulle ilmoitettukin. Asia on tiedossa. Ei huolenaihetta, kun lähisuvusta kuitenkin niin paljon apua ja tukea. Tälle henkilölle ei lapsia yksin enää annettaisi jos esim. tulisi virallinen ero.

Vierailija
506/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kivikissa paska :)

Vierailija
507/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa anonyymisti. Kyllä täällä tämä henkilö tunnetaan ja huolenaiheesta on sossulle ilmoitettukin. Asia on tiedossa. Ei huolenaihetta, kun lähisuvusta kuitenkin niin paljon apua ja tukea. Tälle henkilölle ei lapsia yksin enää annettaisi jos esim. tulisi virallinen ero.

Sinä tunnet täällä palstalla juu ja oot soitellut sossuun 😂 Ja sä et lapsia antaisi mulle jos tulis vitallinen ero 😄

ap

Vierailija
508/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista kivikissa paska :)

Etkö sä pidä minusta?

ap

Vierailija
509/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kirjoittaja on joku mies joka koittaa transumaisesti kehitellä ko hahmoa. Saa samalla muiden kommenttinsa avulla halveksua ja pilkata naista. Naisvihainen itse traumatisoituneet mies. Tällainen nopee yhteenlasku...

Vierailija
510/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa kirjoitti:

Luulen että kirjoittaja on joku mies joka koittaa transumaisesti kehitellä ko hahmoa. Saa samalla muiden kommenttinsa avulla halveksua ja pilkata naista. Naisvihainen itse traumatisoituneet mies. Tällainen nopee yhteenlasku...

Varmaan isän tyttöyden peruja :)

ap

Vierailija
511/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuan vasta nyt, että olin lapsuudessani psyykkisesti pahoinvoiva, eikä kukaan kestänyt sitä, eikä käsittänyt sitä, eikä välittänyt oloistani. Aina piti teeskennellä hyvinvoivaa ja itseasiassa jaksoinkin. Mutta sitä pahoinvointia ois kuulunut saada osoittaa ja saada siihen apua.

ap

Ihminen voi pahoin, jos hänellä ei ole Jeesusta Kristusta Vapahtajanaan, sillä ihminen on luotu elämään Jumalan yhteydessä, siinä rauhassa ja ilossa.

Rukoile siis Jeesusta, että Hän tulee ja pelastaa sinut.

Sano Hänelle, että teet parannuksen ja  pyydä kaikkia syntejäsi anteeksi  - ja Hän tulee.

Vierailija
512/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan vasta nyt, että olin lapsuudessani psyykkisesti pahoinvoiva, eikä kukaan kestänyt sitä, eikä käsittänyt sitä, eikä välittänyt oloistani. Aina piti teeskennellä hyvinvoivaa ja itseasiassa jaksoinkin. Mutta sitä pahoinvointia ois kuulunut saada osoittaa ja saada siihen apua.

ap

Ihminen voi pahoin, jos hänellä ei ole Jeesusta Kristusta Vapahtajanaan, sillä ihminen on luotu elämään Jumalan yhteydessä, siinä rauhassa ja ilossa.

Sano Hänelle, että teet parannuksen ja  pyydä kaikkia syntejäsi anteeksi  - ja Hän tulee.

Mitä VTUN syntejä saaatana.

ap

Jeesus Kristus on ainoa toivosi, tartu siihen. Olet samalla tavoin syntinen ihminen kuten me kaikki muutkin. Suuri syntitaakkasi sinua painaa ja siksi elämäsi on niin vaikeaa. Muuta tietä sinulla ei ole vapauteen kuin Herra Jeesus Kristus. Kukaan muu ei sinua voi pelastaa itseltäsi.

Vierailija
513/516 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnet täällä palstalla juu ja oot soitellut sossuun 😂 Ja sä et lapsia antaisi mulle jos tulis vitallinen ero 😄

ap

Kuka on sanonut, että tunnen sinut palstalla? Mietipäs vähän. Tuttuja ollaan.

Vierailija
514/516 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka on sanonut, että tunnen sinut palstalla? Mietipäs vähän. Tuttuja ollaan.

Sinä olet sanonut :) Kuvitteletko olevasi tuttavani, tai jotenkin etäisesti edes tietäväsi persoonani? Ja haluat vieläpä olla ilkeä minulle? Kiinnostavaa.

ap

Vierailija
515/516 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jeesus Kristus on ainoa toivosi, tartu siihen. Olet samalla tavoin syntinen ihminen kuten me kaikki muutkin. Suuri syntitaakkasi sinua painaa ja siksi elämäsi on niin vaikeaa. Muuta tietä sinulla ei ole vapauteen kuin Herra Jeesus Kristus. Kukaan muu ei sinua voi pelastaa itseltäsi.

Koska olen samalla lailla syntinen kuin muutkin minulla ei ole mitään syytä pyydellä anteeksi yhtään mitään. "Jumala" pyytää minulta anteeksi sitä, ettei ole tehnyt mitään auttaakseen minua. Eli satuolento. Eli ei pyydä. Eli se siitä.

ap

Vierailija
516/516 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ja kuvitteletko sä kus*pää, että vaikka joku istuisi vuoden pyytelemässä anteeksi syntejään, hänen vaikeutensa menisivät pois ja ongelmansa sillä ratkeaisivat? Se mua kiinnostaa, ei mikään vtun kuolemanjälkeinen elämä.

ap