Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin ja aloin pukeutua naisellisesti: naisten myrkylliset katseet

Vierailija
20.02.2018 |

Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.
Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv
Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.

Kommentit (269)

Vierailija
61/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai niitä nyt vit*ttaa kun sä kyyläät niitä kokojan??

Vierailija
62/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen joka aamu bussissa, miksi niin moni nainen lähtee töihin perintöpipossa ja toppapuvussa? Kun katsoo häntä, haluaisin kauheasti suunnitella uuden lookin hänelle sen pohjalta mistä hän pitää vaaatteissa. Suomalaisella on ihanat siniharmaat silmät, kaunis ristiverinen tukka, kuulas iho. Saisi niin upeita daameja loihdittua että ! Ja sitten on vielä miehet erikseen. Kyllä naisena silmä lepää kun kyytiin astuu hyvin istuvissa puhtaissa vaatteissa oleva verevä mies. Jos hän vielä ohimennessä tuoksuu hyvälle niin voi pojat!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Kiitos kommenteista!

Tiedän tuon epäuskon siitä, että naiset katsoisivat myrtsisti, koska itsekään en uskonut näihin juttuihin ennen, perustuen siihen, etten ITSE koskaan katso muita naisia vihaisesti/halveksivasti. Se tässä YLLÄTTÄVINTÄ onkin, että tätä oikeasti tapahtuu!

Ja siis tätä tapahtuu vain jos on naisellisesti pukeutunut, oman kokemukseni mukaan. Miksi näin on? Miksi naisellisuus koetaan niin voimakkaasti?

Mulle on ihan sama jos jotkut ei usko kokemustani, koska itse tiedän nyt, että tätä tapahtuu.

äälä hyvä ihminen määritä itseäsi noin paljon toisten katseiden johdosta. meillä kaikilla on vaikka mitä juttuja meneillään ja mielessä ja joskus tulee katsottua ihan vahingossa pahalla silmällä vaikkei tarkoita mitään pahaa

Usko ITSEESTI, olet riittävä, kelpaat olet hyvä. Rakasta itseäsi, uskalla unelmoida kaikenlaista, kannusta itseäsi. Olet ihana. Muista nämä sana minulta. Ystävä[/

Kiitos. Ihana viesti.

Äläkäähän nyt ylireagoiko: en mä täällä kotona itke niiden ikävien katseiden perään, pahoita niistä mitenkään mieltäni, lähinnä vain olen ihmeissäni tästä, ehkä vähän huvittunut. Enkä tosiaan määritä itseäni muiden kautta, elän elämääni kuten itse haluan, muiden mielipiteet on aika yhdentekeviä siinä suhteessa. Muilla on toki vapaus ajatella mitä ajattelee, mutta minä elän elämäääni kuten haluan, pukeudun kuten haluan jne. Tämä avaus oli lähinnä sellainen, pieni, yllättävä, uusi huomio, josta olisi kiinnostava keskustella. Pieni, sosiaalinen tarkkailija minussa on kerrankin yllättynyt. Pieni, ehkä merkityksetönkin huomio, joka minulle on uusi asia.

Toisekseen: ei, en ole mikään epävarma juuri aikuistunut nainen, vaan ihan täysverinen varhaiskeski-ikäinen nainen.

Kolmannekseen, kuulostaapa kivalta lookilta tuo yksi kommentti kynähameesta, hyvinlaitetuista hiuksista ja eyelinerilla rajatuista silmistä, toki kommentti oli tarkoitettu ikävään sävyyn ns rivienvällistä, mikä vahvistaa huomiota i siitä, että naisellisesti pukeutunut nainen koetaan jotenkin yli, ja minua kiinnostaakin, miksi? Siksipä teinkin tämän keskustelun avauksen, miksi hoikka, muodokas ja naisellinen nainen herättää joissakin ihmisissä niin voimakkaita reaktioita, ei toki suurimmassa osassa, mutta joissakin ihmisissä?

Vierailija
64/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
65/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Kiitos kommenteista!

Tiedän tuon epäuskon siitä, että naiset katsoisivat myrtsisti, koska itsekään en uskonut näihin juttuihin ennen, perustuen siihen, etten ITSE koskaan katso muita naisia vihaisesti/halveksivasti. Se tässä YLLÄTTÄVINTÄ onkin, että tätä oikeasti tapahtuu!

Ja siis tätä tapahtuu vain jos on naisellisesti pukeutunut, oman kokemukseni mukaan. Miksi näin on? Miksi naisellisuus koetaan niin voimakkaasti?

Mulle on ihan sama jos jotkut ei usko kokemustani, koska itse tiedän nyt, että tätä tapahtuu.

äälä hyvä ihminen määritä itseäsi noin paljon toisten katseiden johdosta. meillä kaikilla on vaikka mitä juttuja meneillään ja mielessä ja joskus tulee katsottua ihan vahingossa pahalla silmällä vaikkei tarkoita mitään pahaa

Usko ITSEESTI, olet riittävä, kelpaat olet hyvä. Rakasta itseäsi, uskalla unelmoida kaikenlaista, kannusta itseäsi. Olet ihana. Muista nämä sana minulta. Ystävä[/

Kiitos. Ihana viesti.

Äläkäähän nyt ylireagoiko: en mä täällä kotona itke niiden ikävien katseiden perään, pahoita niistä mitenkään mieltäni, lähinnä vain olen ihmeissäni tästä, ehkä vähän huvittunut. Enkä tosiaan määritä itseäni muiden kautta, elän elämääni kuten itse haluan, muiden mielipiteet on aika yhdentekeviä siinä suhteessa. Muilla on toki vapaus ajatella mitä ajattelee, mutta minä elän elämäääni kuten haluan, pukeudun kuten haluan jne. Tämä avaus oli lähinnä sellainen, pieni, yllättävä, uusi huomio, josta olisi kiinnostava keskustella. Pieni, sosiaalinen tarkkailija minussa on kerrankin yllättynyt. Pieni, ehkä merkityksetönkin huomio, joka minulle on uusi asia.

Toisekseen: ei, en ole mikään epävarma juuri aikuistunut nainen, vaan ihan täysverinen varhaiskeski-ikäinen nainen.

Kolmannekseen, kuulostaapa kivalta lookilta tuo yksi kommentti kynähameesta, hyvinlaitetuista hiuksista ja eyelinerilla rajatuista silmistä, toki kommentti oli tarkoitettu ikävään sävyyn ns rivienvällistä, mikä vahvistaa huomiota i siitä, että naisellisesti pukeutunut nainen koetaan jotenkin yli, ja minua kiinnostaakin, miksi? Siksipä teinkin tämän keskustelun avauksen, miksi hoikka, muodokas ja naisellinen nainen herättää joissakin ihmisissä niin voimakkaita reaktioita, ei toki suurimmassa osassa, mutta joissakin ihmisissä?

Kiitos vastauksesta. Oiekin hyvä aloitus ja paikallaan. itse olen pohtinut ketjussa syitä kysymyksillesi, ja joitakin vastauksiakin löytänyt, lähinnä omasta matkastani naisena Suomessa. Osa siinä on myös ulkonäkö. Minulla on ystävättäriä, jotka ovat kiinnostuneet tyylistä, otan heidän asenteestaan mallia. Aluksi hieman halveksi että onpa pinnallista miettiä käykö joku sävy yhteen toisen kanssa.

Nyt se on minulle vihdoin jopa terapiaa ja Taidemuoto :)893

Vierailija
66/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.

Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv

Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.

Jep, tervetuloa vaan joukkoon. Alkuun tuo naisten käytös voi ihmetyttää ja jopa naurattaa. Pidemmän päälle se surettaa ja aiheuttaa myötähäpeää.

Jos asiasta avaudut ikinä missään missä ns tavisnaisia on kuulemassa/lukemassa niin luulet vaan itsestäsi liikoja eikä naiset sitten ikinä oikeesti noin käyttäydy, olet vaan tottunut kaikkien huomioon ja kun et sitä saa niin koet sen syrjintänä. Empatiaa takaisinpäin on turha odottaa.

Itsevarmoja naisia on harvoin missään, mutta kun on niin huomaat eron kohteluun :).

Vierailija
67/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä selittäisi saamasi reaktiot (oletetaan että et ole trolli), on että vastaantulijat tulkitsevat tuijottamisesi arvosteluna. Olet muuttanut tyyliäsi ja muuttunut ulkomuodoltasi, joten olet ehkä vielä epävarma itsestäsi (siksi seuraat niin tarkkaan muiden ilmeitä). Muillakin on omat epävarmuutensa, joten jos joku tuijottaa arvioivasti, saattavat he ärsyyntyä.

Vierailija
68/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan katso tarkoituksella ketään tuntematonta mitenkään. Jos hymyillen sinulle, en oikeasti hymyile SINULLE vaan jollekin muulle asialle. Jos katson sinua nyrpeästi, en katso SINUA nyrpeästi. En ymmärrä kuka jaksaa ottaa itseensä. Miks musta tuntuu, että nimenomaan sinä AP itse kyyläät muita naisia silmä tarkkana minkä kerkeät?!

Kieltämättä..."Huomaaks toi mut?" Melko erikoista varhaiskeski-ikäiseltä, mutta meitä on joka junaan.

Vierailija
69/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella naisella on sellainen kroppa että oksat pois. oikein tiimalasimallia oikealla ruokavaliolla. kuten latinot mutta vähän muodokkaampana. Kapea uuma, leveä lantio ja rinnat. Monen vaatesuunnittelijan unelma on loihtia asuja suomalaiselle naiselle.

Vierailija
70/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille tulee hyvä mieli siitä kuvitelmasta että muut ovat "kateellisia" niin feel free. Itse en ole tällaista huomannut, en itseäni enkä muita kohtaan

Terv. Koko ikänsä ollut "hyväkroppainen" 32-vuotias nainen

Vierailija
71/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut katsovani pahalla silmällä suominaisia täällä poissa Suomesta. Kananpersetukka liiskana päätä myöten, kulahtanut teepaita, hirvityscaprit tai sortsit, jalassa nilkkasukat ja miesten sandaalit. 

Ap, pukeudu kuten mielesi tekee ja nauti elämästäsi!

Vierailija
72/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keski-ikäisiä naisia tarkoitat niin niillä perusilme on monesti sellainen kuin sitruunaa nielisivät. Mulkoilevat kaikkia sillä ilmeellä; nuoria, lapsia, miehiä, naisia jne.

Vierailija
73/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tervetuloa vaan joukkoon. Alkuun tuo naisten käytös voi ihmetyttää ja jopa naurattaa. Pidemmän päälle se surettaa ja aiheuttaa myötähäpeää.

Jos asiasta avaudut ikinä missään missä ns tavisnaisia on kuulemassa/lukemassa niin luulet vaan itsestäsi liikoja eikä naiset sitten ikinä oikeesti noin käyttäydy, olet vaan tottunut kaikkien huomioon ja kun et sitä saa niin koet sen syrjintänä. Empatiaa takaisinpäin on turha odottaa.

Itsevarmoja naisia on harvoin missään, mutta kun on niin huomaat eron kohteluun :).

Oletteko te sitten myös kasvoiltanne poikkeuksellisen hyvännäköisiä? Tai onko teissä naisellisen tyylin lisäksi myös muita piirteitä, jotka vetää huomiota? Olen tuo yksi ketjuun kommentoinut perusnätti kynähamenainen, joka ei tunnista ilmiötä. Ihmettelen tätä kokemuseroa ja siksi kysyn.

Vierailija
74/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... Miksi naiset katselisivat sinua? Lesbopari ehkä saattavat kats lla, mutta ainakaan minä en edes huomaa naisia, kun olen vaikka ostoskeskuksessa. En katsele muita naisia ja en katsele sitä, että katselevatko naiset minua.

Luulenpa siis, että olet nyt ihan itse keksinyt nuo katseet tai sitten olet niin överit näköinen, että porukka nauraa sinulle. :D

N43

Lyön vetoa että juuri tämä N43 on niitä naisia, jotka kateellisina katsovat hyvännäköisiä naisia. Sen verran katkeruutta rivien välissä!

Vierailija
75/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella avautumaan niin, ettet samalla painele kaikkia vanhoja seksistisiä "naiset kateellisia"-nappeja, "voi kun on vaikeaa olla kaunis"-nappeja, ja "kollektiivinen seksistinen kritiikki naisia kohtaan"-nappeja. Jos nimittäin empatiaa haluat. Sitä saa paremmin kun itse aloita tahallaan tai vahingossa vittuilemalla.

Tai etsi ne naiset jotka tosiaan jo valmiiksi on kanssasi samaa mieltä, niin voitte yhdessä myötäsurkutella.

Vierailija
76/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keski-ikäisiä naisia tarkoitat niin niillä perusilme on monesti sellainen kuin sitruunaa nielisivät. Mulkoilevat kaikkia sillä ilmeellä; nuoria, lapsia, miehiä, naisia jne.

Mieti vähän heidän kokemustaan naiseudestaan. Millaista viestiä heidän äitinsä ja isänsä ovat naisellisuudesta heille kertoneet? Pohdi sitä kautta niin ymmärrät. He tarvitsevat kovien sanojen sijaan kauniita sanoja, niitä joita ei koskaan heille sanottu, eivätkä he siten itselleen kauniisti puhu. Olethan ystävällinen.

Kindness, sprinkle it everywhere!

Vierailija
77/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on paljon muutakin kuin fyysinen kauneus, tai kasvot. Kauneutta on ystävällinen kaunis ja esteettinen käytös, asenne joka säteilee kauneutta toisia ja itseä kohtaan. Ulkonäkö kruunaa tämän kaiken.

Suomalaiset ovat hyvin kauniita sisältä, ujoja kuin mitkä, mutta nöyriä ja kauniita. On aika kuitenkin hieman röyhistää rintaa ja näyttää sitä hyvää oloa muillekin ulkonäön kautta

Vierailija
78/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on todella kaunis ja hyväkroppainen malli. Hän on todella ystävällinen ja iloinen ja koskaan kukaan nainen ei ole ollut tyly tai katsonut pahalla silmällä; itseasiassa olen ollut monta kertaa todistamassa kuinka muut naiset oikein keksimällä keksivät jotain, että pääsevät juttelemaan hänelle.

-Kyllä enemmän sillä energialla mitä ihminen itsestään välittää on suuri merkitys.

Vierailija
79/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ OLET KAUNIS.

ALL IS PRETTY.

Vierailija
80/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on todella kaunis ja hyväkroppainen malli. Hän on todella ystävällinen ja iloinen ja koskaan kukaan nainen ei ole ollut tyly tai katsonut pahalla silmällä; itseasiassa olen ollut monta kertaa todistamassa kuinka muut naiset oikein keksimällä keksivät jotain, että pääsevät juttelemaan hänelle.

-Kyllä enemmän sillä energialla mitä ihminen itsestään välittää on suuri merkitys.

Upeasti sanottu. hitto, ihailen teitä molempia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan