Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin ja aloin pukeutua naisellisesti: naisten myrkylliset katseet

Vierailija
20.02.2018 |

Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.
Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv
Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.

Kommentit (269)

Vierailija
21/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, lopettakaa jo tuo naisten mollaus. Olen aivan nätti, hoikka, nuori ja kauniisti pukeutuva nainen (myös voi se parjattu tissivako joskus vilkkua tai olla lyhyt hame), eikä koskaan tule pahaa silmää muilta naisilta. 

Vierailija
22/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet :D jokainen aina kuvittelee että juuri MINUA katsotaan, ihaillaan, arvostellaan, ym. kun totuus on ettei ihmiset juurikaan kiinnitä muiden vaatteisiin, hiuksiin ym mitään huomiota

Kyllä nyt jokainen tunnistaa ihmisen joka katsoo pitkään päin silmiin eikä käännä katsetta, mittailee päästä varpaisiin ja sitten vetää sen pipan syvemmälle ja murjottaen katselee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njäh. Kyllä muakin naiset - nuoret, vanhemmat ja teinitkin katsovat joskus pitkäänki, mutta en tulkiste niitä vihakatseiksi, vaikka (tai vaan sen takia koska) naisellisesti ja tyylikkäästi pukeudun.

Uskon, että he katsovat aivan vain perusilmeillään, joka useilla ihmisillä on vain vihainen/myrtsi. Minullakin oli, kunnes aloin kiinnittämään siihen huomiota ja nykyään oikein keskityn näyttäväni iloisemmalta kun ennen.

N19

Vierailija
24/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut tätä. En, vaikka äitini on aina kohkannut aiheesta ja varoitellut. Kokee joutuneensa hirveiden vääryyksien uhriksi vanhojen rumien haahkojen taholta ollessaan nuori ja kaunis. Mutta hän onkin todella paatunut seksisti ja aina valmis uskomaan naisista kaikkea pahaa ja miehistä kaikkea hyvää.

Minä laihduin parikymppisenä pullukkalapsesta norminätiksi tyttöseksi jolla oli pari huomiotakiinnittävän viehättävää piirrettä (tukka ja tissit). En kokenut tuolloin muutosta naisten suhtautumisessa minuun. Vähän vanhempana aloin löytää tyylini ja pukeutua nätisti, eikä silloinkaan tullut mitään muutosta. Mutta kun myöhäisparikymppisenä lakkasin olemasta ujo ja epävarma, tapahtui aivan valtava muutos positiiviseen suuntaan.

Kokemukseni arkielämästä on nykyään suunnilleen että kaikki on kivoja mulle kaikkialla minne menen. Ovat avuliaita, kohteliaita ja ystävällisiä ja usein paljon mukavampia kuin tilanne tai minun käytökseni heiltä edellyttää.

Kun kadulla hymyilee suomalaiselle, nainen hymyilee takaisin paljon useammin kuin mies.

Vierailija
25/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Helsingissä? Siellä on tuota pahaa silmää, täällä maakunnissa sen sijaan vaan toljotetaan ja osoitellaan sormella (naiset ja miehet).[/quote

Täällä on väsynyttä ja stressaantunutta jengiä liikenteessä aamusta iltaan ja sitä sitten puretaan tolla pahalla silmällä. Ei siitä kannata välittää vaan keskittyy itse voimaan hyvin ja olemaan ystävällinen toisille. Niin kaikki on silloin hyvin

Vierailija
26/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein vyötärö_lantio linja?

Vierailija
27/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tyypillinen tapa naisilta, sen tarkoitus on kontrolloida muita naisia. Kun toinen nainen näyttää liian hyvältä, on vaarana että oma mies kiinnostuu siitä. Joten naiset pyrkivät eristämään tuon hyvännäköisen naisen ja siten rangaista sitä kun se ei piilottele hyvää ulkonäköään.

Vierailija
28/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan huomannut tätä. En, vaikka äitini on aina kohkannut aiheesta ja varoitellut. Kokee joutuneensa hirveiden vääryyksien uhriksi vanhojen rumien haahkojen taholta ollessaan nuori ja kaunis. Mutta hän onkin todella paatunut seksisti ja aina valmis uskomaan naisista kaikkea pahaa ja miehistä kaikkea hyvää.

Minä laihduin parikymppisenä pullukkalapsesta norminätiksi tyttöseksi jolla oli pari huomiotakiinnittävän viehättävää piirrettä (tukka ja tissit). En kokenut tuolloin muutosta naisten suhtautumisessa minuun. Vähän vanhempana aloin löytää tyylini ja pukeutua nätisti, eikä silloinkaan tullut mitään muutosta. Mutta kun myöhäisparikymppisenä lakkasin olemasta ujo ja epävarma, tapahtui aivan valtava muutos positiiviseen suuntaan.

Kokemukseni arkielämästä on nykyään suunnilleen että kaikki on kivoja mulle kaikkialla minne menen. Ovat avuliaita, kohteliaita ja ystävällisiä ja usein paljon mukavampia kuin tilanne tai minun käytökseni heiltä edellyttää.

Kun kadulla hymyilee suomalaiselle, nainen hymyilee takaisin paljon useammin kuin mies.

Ihana! Just näin!

Vierailija
29/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kovin ylipainoinen, häntä ehkä tietoisesti ei katsota. Itse ainakin vältän ylipainoisten katsomista pitkään, pelkään että voivat kokea sen loukkaavana. Mitä jos sinut vähän tällä logiikalla ennen ”ohitettiin” ja nyt saat ns. normaalin määrän katseita?

Vierailija
30/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet :D jokainen aina kuvittelee että juuri MINUA katsotaan, ihaillaan, arvostellaan, ym. kun totuus on ettei ihmiset juurikaan kiinnitä muiden vaatteisiin, hiuksiin ym mitään huomiota

Kyllä nyt jokainen tunnistaa ihmisen joka katsoo pitkään päin silmiin eikä käännä katsetta, mittailee päästä varpaisiin ja sitten vetää sen pipan syvemmälle ja murjottaen katselee pois.

Olen työpäivät asiakkaiden keskellä ja olen edelleen sitä mieltä että kuvittelet :) täytyy olla todella erikoisen näköinen että ihmiset jäävät tuijottamaan

Vierailija
31/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kuulkaas ihan herätä 5.30 huomenna, suihkun kautta meikata kevyestä, laittaa vartaloa imartelevat mun mielestä kauniit ja mukavat vaatteet ylle ja lähteä töihin. musta on kiva hieman näyttäytyä siellä, tulla huomatuksi kuten itse huomioin toisia. Katselle kivoja vaatteita, ihailla hyvännäköisiä miehiä ja naisia. Kehua toisen paitaa kun siltä tuntuu, hiuksia tai tuntemattoman työkaverin uusia kenkiä. uusia hiuksia jne. Se on mun mielestäni kivaa elämässä, että voi nauttia esteettisestäkin puolesta. Silti olla henkevä ja syvällinen.

Vierailija
32/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin saada vihasia katseita ja kommenttejakin muilta yli 35v. naisilta kun kasvatin pitkän tukan. Miesten reaktio oli päinvastainen. En vieläkään tajua tota...

Ihmiset on kateellisia niin monista jutuista. Jotkut voi olla hiuksistakin.

Tota miesten suhtautumista mäkin oon miettiny. Ite huomannut saman joku vuosi sitten kun kasvatin hiuksia. Kai ne sit tykkää, mut varmaan mieltymyksiä on monelaisia ja hyvä niin :)

Vierailija
33/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Kiitos kommenteista!

Tiedän tuon epäuskon siitä, että naiset katsoisivat myrtsisti, koska itsekään en uskonut näihin juttuihin ennen, perustuen siihen, etten ITSE koskaan katso muita naisia vihaisesti/halveksivasti. Se tässä YLLÄTTÄVINTÄ onkin, että tätä oikeasti tapahtuu!

Ja siis tätä tapahtuu vain jos on naisellisesti pukeutunut, oman kokemukseni mukaan. Miksi näin on? Miksi naisellisuus koetaan niin voimakkaasti?

Mulle on ihan sama jos jotkut ei usko kokemustani, koska itse tiedän nyt, että tätä tapahtuu.

Vierailija
34/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työpäivät asiakkaiden keskellä ja olen edelleen sitä mieltä että kuvittelet :) täytyy olla todella erikoisen näköinen että ihmiset jäävät tuijottamaan

Mun mielestä täytyy olla erittäin kiinnostavan näköinen että jäädään tuijottamaan. Siksi itse ainakin joskus jään ihan tuijottamaan. Joten nykyään otan kaikki pidemmät katseet vain ja ainoastaan kunnianosoituksena ja ihailuna. Siitä tulee hyvä mieli, toivottavasti myös hänelle jota kauniisti pitkään katson.

Vierailija
35/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, lopettakaa tämä "naiset eivät koskaan sano pahaa toisistaan". Hyvin moni nainen on katkera muille naisille ja kyllä niitä pahoja katseita vaan tulee, vaikka kuinka alapeukutatte täällä sellaisille kommenteille. Aivan mahtavaa, että ette ole tälläiseen törmänneet, mutta se ei tarkoita, että sellaista ei tapahtuisi muille.

Vierailija
36/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon epäuskon siitä, että naiset katsoisivat myrtsisti, koska itsekään en uskonut näihin juttuihin ennen, perustuen siihen, etten ITSE koskaan katso muita naisia vihaisesti/halveksivasti. Se tässä YLLÄTTÄVINTÄ onkin, että tätä oikeasti tapahtuu!

Ja siis tätä tapahtuu vain jos on naisellisesti pukeutunut, oman kokemukseni mukaan. Miksi näin on? Miksi naisellisuus koetaan niin voimakkaasti?

Mulle on ihan sama jos jotkut ei usko kokemustani, koska itse tiedän nyt, että tätä tapahtuu.

äälä hyvä ihminen määritä itseäsi noin paljon toisten katseiden johdosta. meillä kaikilla on vaikka mitä juttuja meneillään ja mielessä ja joskus tulee katsottua ihan vahingossa pahalla silmällä vaikkei tarkoita mitään pahaa

Usko ITSEESTI, olet riittävä, kelpaat olet hyvä. Rakasta itseäsi, uskalla unelmoida kaikenlaista, kannusta itseäsi. Olet ihana. Muista nämä sana minulta. Ystävä

Vierailija
37/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida olla vielä ihan sinut tuon vastalöytyneen naisellisuuden kanssa.

Vierailija
38/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta mutta sitähän te seireenit ette usko

Vierailija
39/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain kuvittelisi itse? Harva nainen tuntemattomia loppujen lopuksi tuijottelee. Yleensä epävarma ihminen LUULEE, että kaikki aina katsovat häntä, vaikka eivät edes katso!

Vierailija
40/269 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sä naisellisella siis ihan kellomekko-tukkarullat-korkkarit-punaset huulet-näyttävät eyelinerit-tasoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi