Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin ja aloin pukeutua naisellisesti: naisten myrkylliset katseet

Vierailija
20.02.2018 |

Laihdutin ja hoikkana pukeudun nyt naisellisesti. Koska vyötärö_lantio linja on hyvä hoikkana, tyköistuvat hameet näyttävät hyviltä päällä. Painonpudotusprojektin myötä olen aloittanut myös urheilun ja kroppa on siis ns kuosissa.
Juttu on se, että olen ihan viimeaikoina alkanut saada ikäviä katseita ensimmäisen kerran, naisilta! Tähän asti miehet ovat vain tuijotelleet, mutta nyt sitten itselleni yllätyksenä naiset, Miesten kuolaamisen jotenkin ymmärrän kun varmaan kuolaavat tuhannen muunkin naisen perään (en mitenkään ajattele olevani erityislaatuinen) mutta yllättävää siis on tuo naisten myrtsikatseet. Sitä on alkanut nyt tulemaan, kun koen olevani naisellisesti pukeutunut ja koen että kroppa näyttää nyt hyvältä hoikkana vihdoin, niin NAISILTA saan katseita jotka ovat ikäviä: minua katsotaan kylmästi, halveksivasti tai jotenkin ”kuka sinäkin luulet olevasi” ylimielisesti. Tätä tapahtuu jos pukeudun niin että hoikkuus ja muodikkuus tulee esiin esim kynähameessa ja tyköistuvassa silkkipuserossa. Huom. En pukeudu minihameisiin, enkä puseroihin jotka paljastaisivat esim tissivaon tmv
Olen ihan ihmeissäni tästä naisten negatiivisuuden määrästä. Tämä on ihan uusi juttu minulle, ikinä en ole toisia naisia naisena katso tuo ” pahalla silmällä” ihan uusi juuttu että tätä oikeasti tapahtuu.

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas taas itsetunnonpönkityspostaus kunnon humble brag meiningillä. "Voi ei olen niin kaunis, että muut vihaavat minua. On tämä elämä kamalaa. Olkaa te rumat ja läskit tyytyväisiä asemaanne."

Ap on oman elämänsä Samantha Brick.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…

:'D mitkä kuvat, onko tää vitsi?

Vierailija
262/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukee muiden kirjotuksia mutta ihan vaan tiedoks että kyllä naisetkin ihailee muita naisia. Itse oon tyyliltäni "söpö ja tyttömäinen" joskus tosin pukeudun urheilullisesti. Ois kiva pukeutua aikuismaisesti mutta jostain syystä en näytä ainakaan itseni mielestä uskottavalle (naaman perusteella mua luullaan paljon nuoremmaks mitä oon, ehkä siinä yks syy)

Mutt siis mulla on yks tuttu, mua pari vuotta nuorempi ja siis joka kerta ku nään sen nii se on ihan tip top, kiiltävät suorat hiukset, meikki semmonen johon mulla menis 2 tuntia, jalassa suorat housut (ei ikinä mitään pillifarkkuja) ja sitt joku kiva valkonen kauluspaita. Tai sitten ihana asiallinen mekko, näin kovilla pakkasillakin. Ja ei varmaa tarvii mainita että kroppaki täys 10. Ulkona en ole häntä nähnyt mutta veikkaan että sielläkin pukeutuu tyylikkäästi sään huomioiden. Aluksi tavattuani hänet en kehdannut hänelle jutella, koska vaikutti koppavalta. No sitt kummiski pakon sanelemana piti hänen kanssaan työskennellä ja huomasin että onkin mukava ihminen, itse olen hieman ujo niin hän tosi kivasti tsemppasi ja rohkaisi mua. Ollaan kuitenkin niin eri tyyppisiä ihmisiä ettei mitään ystäviä meistä tullut mutta en todellakaan enää välttele häntä.

En tiiä miks jaksoin noin pitkän kirjottaa :D mutta siis usein nykyään katselen ihastellen tätä naista koska en vaan tajua miten joku voi olla niin hyvän näkönen enkä myöskään tajua miten ympärillä olevat miehet ei oo koko aikaa kuolaamassa sitä :p

Mun ihastunut katse ei ole mikään 😍 ilme vaan ihan naama peruslukemilla. Jokuha voi luulla että kateellisena siinä häntä kyylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein on kyllä niin että jos joku (nainen) on lihava tms ja laihduttaa tms niin ympäristö (muut naiset) ei hyväksykään sitä vaan alkaa piiloilkeäksi.

Olisi pitänyt vain pysyä siinä roolissa jossa muut ovat tottuneet hänet näkemään.

Raadollista.

Totta.

Sama ilmiö on siinä kun joku ylikiltti alkaa pitämään puoliaan niin entiset hyväksikäyttäjät pillastuvat kuinka siitä on tullut niin itsekäs.

Vierailija
264/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyörit tällaisten naisten parissa? Minulla ei ole lähipiirissä tai edes vähän laajemmassakaan piirissä noin daijuja ihmisiä. Jos joku random-ihminen katsoo pahasti, niin a) en ota nokkiini ja b) koitan hymyillä hänellekin ystävällisesti takaisin. Pahaan kannataa aina vastata hyvällä.

Vierailija
265/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia avauksia lukiessa tulee joskus sellainen olo, että lesboudessa on jotain hyvääkin. Saa tavallaan olla ulkopuolella naisten mieskilpailusta. Olen itsekin naisellinen ja tykkään panostaa pukeutumiseen, mutta naisiin kääntyvänä olen jo teiniajoista lähtien ollut täysin ulkopuolella naisten keskinäisestä kyräilystä ja kateudesta.

Mutta arvatkaa mitä? Suurin osa naisista on mielestäni todella viehättäviä. Surullista, että tällaista kilpailuasetelmaa löytyy edelleen.

ööö, meinaat että lesbous poistaa jotenkin automaattisesti luonteesta kyräilyn ja kateuden, en taida nyt ihan suorilta uskoa. Naissuhteilussa on muutenkin aina pelkästään harmonista ja ihanaa?

Vierailija
266/269 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas taas itsetunnonpönkityspostaus kunnon humble brag meiningillä. "Voi ei olen niin kaunis, että muut vihaavat minua. On tämä elämä kamalaa. Olkaa te rumat ja läskit tyytyväisiä asemaanne."

Ap on oman elämänsä Samantha Brick.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsi…

:'D mitkä kuvat, onko tää vitsi?

Ei ole vitsi. Jatkanut tuota linjaa monta vuotta jo...

“Don’t get me wrong, when you are attractive you do have a great life. But I do think there is a flipped, there is a double-edged sword to being attractive and that people don’t necessarily want to be around you. They don’t want you in their company because you make them feel uncomfortable or not good enough and I know in the past that I have been for job interviews in my 20s and 30s - particularly with women - they don’t want a younger, fitter more pretty model around because it reminds them of what they used to be. I think, that’s my theory.”

https://www.express.co.uk/showbiz/tv-radio/632463/Samantha-Brick-Twitte…

Vierailija
267/269 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen tai epäluuloinen persoonallisuutesi on ruvennut kukkimaan, ap.

Luultavasti kuvittelet ilkeyden tai vittumaisella käytöksellä provosoit sen itse.

Entisenä läskinä vihaat itseäsi ja nyt vain projisoit tunteen muihin.

Eniten kerrot tuossa vain itsestäsi, surulliseksi vetää. Mikä sinua ahdistaa tässä ketjussa noin paljon?

opettele ystävällisyyttä, ihan ensiksi itseäsi kohtaan. Siitä on hyvä aloittaa ja siitä me jokainen aloitamme. Joka päivä, koko elämämme ajan.

Olet ihana siellä muurisi ja kuoresi alla, tule esiin. Uskalla olla kiltti.

Vierailija
268/269 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kiva ketju alussa!

Vierailija
269/269 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson, vilkuilen ja joskus tuijotan ihmisiä monesta syystä. Usein itsetutkiskelun merkeissä ja vertailun vuoksi, kun huomaan että jollain vaikuttaisi olevan esimerkiksi sama hiuslaatu tai kasvojenmuoto kuin minulla. Tai kiva neule, josta yritän painaa mieleeni yksityiskohdat jotta voin neuloa oman kopion. Tai joku on vaan mielestäni niin kivannäköinen. Pohdin itsekseni mikä tämän tekee, piirteet vai värit vai tyyli vai olemus. Yritän kartoittaa mistä pidän ja mikä minua viehättää.

Minulla on totinen perusilme, tummat pienet silmät ja matalat kulmat. Näytän kuulemma tylyltä ja ylimieliseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme