Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ei halua mennä vanhojentansseihin. Onko joku ollut menemättä? Mistä syystä?

Vierailija
16.02.2018 |

Sehän ei ole millään tavalla pakollinen, joten ei siitä mitään rangaistustakaan tule. Tyttöni ei ole oikein päässyt lukiossa sisälle mihinkään kaveriporukkaan ja kuulemma paritkin on jaettu jo nyt ekan luokan aikana, koska poikia on 2 jokaista 10 tyttöä kohden. Loput joutuvat tanssimaan lukion ekaluokkalaisten tai poikaystäviensä tai sukulaispoikien kanssa.

Mielestäni saa olla pois, jos ei halua mennä - kuluupa vähemmän rahaakin. Mutta onko joku ollut menemättä ja sitten katunut jälkikäteen? Ainutkertainen tilaisuus jää välistä?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harmittaa, että paria ei silloin 10 vuotta sitten löytynyt. Osallistuin kyllä kurssille ja sain sen suoritettua. Tanssiaismekon ompelin itse, mutta valmiiksi en sitä saanut. Ei ollutkaan tarvetta. Harmittaa vieläkin :(

Jos olisit tiennyt että opettaja olisi pakottanut jonkun tanssimaan kanssasi ..olisi mekkokin valmistunut:)

Tuliko sinusta isona yo-mallipukineiden valmistaja...

Vierailija
202/206 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan tyttäreni halunnut osallistua. Ei ole katunut. Piti typeränä ja seksistisenä hömppänä.

Hoe tätä lausetta tarpeeksi monta kertaa.....niin kohta uskot siihen itsekin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tanssinut. Meidän vuosikurssilla oli naurettavan vähän poikia, oikeasti ehkä 15 ja kaikki valittiin tanssipariksi heti. Ainut vaihtoehto olisi ollut ottaa kumppaniksi ammattikoulusta joku, mutta en muutamaa kaverin poikaystävää lukuun ottamatta tuntenut sieltä ketään tarpeeksi fiksua tai sopivaa. Vielä silloin vuonna 2001 pienen paikkakunnan amikset oli oikeasti niitä "pienen paikkakunnan amiksia", jotka ajaa päivät yöt tuunatuilla amisautoilla musiikit pauhaten karvanopat ja wunderbaumit tietysti mukana. Nuorempana sitten rassailivat ja virittelivät mopoja :D

Vierailija
204/206 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osallistunut, ja mua kyllä kaduttaa.

Tiesin, että isäni ei olisi pihiyksissään suostunut maksamaan mitään kuluja, äidillä ei silloin ollut juurikaan rahaa, enkä olisi mitenkään saanut lehdenjakotuloistani säästettyä tarpeeksi. Päätin, että helpompaa vaan olla tanssimatta, niin ei tarvi kotona kuunnella huutoa siitä kuinka ahne olen, kun edes pyydän mitään sellaista.

Harmittaa edelleen, vaikka tapahtumasta on jo 8 vuotta.

Vierailija
205/206 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en mennyt, ihan vaan koska ei huvittanut ja olisi jännittänytkin. en pariakaan halunnut tai tiennyt ketään kenet olisin halunnut/kuka olisi mut ottanut. laitoin kyllä mekon ja meikit ja hiukset ihan kotona huvin vuoksi, mekkoja kun oli sukulaistytöiltä tarjolla. en kadu. 

Opettaja olisi kyllä pakottanut jonkun tanssimaan kanssasi...

Kuinka moni haluaa tanssia jonkun kanssa vain pakotettuna? Itse olisin tanssinut aikanaan vanhat, mutta opettaja olisi joutunut pakottamaan minulle parin, joka hyvin todennäköisesti olisi ilmaissut haluttomuutensa monesti harjoituksissa.

Vierailija
206/206 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistunut eikä ole koskaan harmittanut. Ei vaan todellakaan ollut mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan