Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Älkää haukkuko Mariaa... ihan sivistyneestihän hän tunteensa ilmaisee. Enkä yhtään ihmettele miksi hänellä on tuollainen olo. Varmaan tuolla on monrlla tunteet pinnassa
Äh voi ei, ei taas tätä ikävä käytös = ilmaisee tunteensa rohkeasti 😅
Miehet ei tykkää venakoista eikä insinööreistä.
Oikeat tippui!
Toi Yanan aksentti oli kauhea!
Voi "renny" minkä teit :( otit marian jatkoon
Onks tää joku Marian ohjelma? Oikeesti, sehän oli kokoajan ruudussa. Aivan kokoajan!
Kaisa on reilun ja mukavan oloinen. Toivottavasti säilyttää järjen tuolla kanalassa kauden edetessä. Sopis Jonin kanssa yhteen :)
Ihan niinku joku Maria show 🙄
Mun mielestä ei oo edes kaunis, on tuolla parempiakin. Toivottavasti tota ei joudu katsoo kauaa!
Kaisa ei kylä vaan ole kaunis...
Maria ei edes ärsyttänyt mua ensin mitenkään.. nyt ärsyttää. En jaksa katsoa sen naamaa, irvistelyä ja kuunnella sen ääntä k-o-k-o-a-j-a-n!!! Siis sanoiko muut tytöt yhtään mitään??
Onks täs suomi-versiossa lopussa fantasy suitet jne?
Vierailija kirjoitti:
No on ainakin yleisön inhokki on löytynyt 😀 eipä kyllä, samaa mielta: ohjelma on leikattu niin että tulee lapsellinen ja epävarman roikkujan kuva.
Naiset tarvii aina sen kohteen mihin purkaa ilkeytensä. Yleensä se on kaunein, jos ei mitään silmiinpistävän kamalaa piirreettä tule esiin. Sama ilmiö kuin koulukiusaajilla; jos ei ole sitä jotain kohdetta, joka erottuu helposti, kaivetaan se vihan kohde jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaisa ei kylä vaan ole kaunis...
Nää ei oo mitkään missikisat vaan bache ettii naista itselleen. Kaisa noista ehdottomasti sopivin, ja on kyllä Kauniskin.
Menettepä helppoon...On kuvattu Mariaa juuri siksi kokoajan että ärsyyntyisitte siihen entisestään kun siitä on kaavailtu sarjan inhokkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on ainakin yleisön inhokki on löytynyt 😀 eipä kyllä, samaa mielta: ohjelma on leikattu niin että tulee lapsellinen ja epävarman roikkujan kuva.
Naiset tarvii aina sen kohteen mihin purkaa ilkeytensä. Yleensä se on kaunein, jos ei mitään silmiinpistävän kamalaa piirreettä tule esiin. Sama ilmiö kuin koulukiusaajilla; jos ei ole sitä jotain kohdetta, joka erottuu helposti, kaivetaan se vihan kohde jostain muusta.
Etkö sä itse huomannut, että Maria oli kokoajan ruudusta taukoamatta? Ketään muuta ei kuvattu tai edes bacheloria vaan Mariaa?
Viime kautta en katsonut, mutta Juhan kaudella vietti yön ainakin kahden naisen kanssa muistaakseni. Aika nopeasti kuitattiin siinä ne treffit, eikä tainnut tulla kun joku ympäripyöreä kommentti että "kiva viettää aikaa kunnolla yhdessä".
Vierailija kirjoitti:
Maria ei edes ärsyttänyt mua ensin mitenkään.. nyt ärsyttää. En jaksa katsoa sen naamaa, irvistelyä ja kuunnella sen ääntä k-o-k-o-a-j-a-n!!! Siis sanoiko muut tytöt yhtään mitään??
Sehän ei ole Marian vika mitä tv:ssä näytetään :D mut toki sekin pitää kääntää hänen huonoksi puolekseen... hohhhoijaa. Tajuatteko yhtään miten ohjelmia tehdään?! Tajuatteko että sitä materiaalia on huomattavasti enemmän kuin mitä teille näytetään..
Älkää olko naiiveja! Te imette nyt juuri sen mitä teille syötetään.
Miks musta tuntuu, että osa naisista ei edes ole kiinnostunut bachelorista? 😂
Itse bachelor on kyllä mukavan oloinen mies! :)
Ei ole mitään jenkkien fantasiasviittiä. Mutta yön yli kestävät treffit tulee loppukaksikon kanssa (erikseen siis kummankin kanssa, ehe ehe).
No kyllä toi Maria on aika ärsyttävä kun tuntuu vaativan kauheasti huomiota, vaikka tuolla on monta muutakin!