Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria ei edes ärsyttänyt mua ensin mitenkään.. nyt ärsyttää. En jaksa katsoa sen naamaa, irvistelyä ja kuunnella sen ääntä k-o-k-o-a-j-a-n!!! Siis sanoiko muut tytöt yhtään mitään??
Sehän ei ole Marian vika mitä tv:ssä näytetään :D mut toki sekin pitää kääntää hänen huonoksi puolekseen... hohhhoijaa. Tajuatteko yhtään miten ohjelmia tehdään?! Tajuatteko että sitä materiaalia on huomattavasti enemmän kuin mitä teille näytetään..
Älkää olko naiiveja! Te imette nyt juuri sen mitä teille syötetään.
Mariako siellä?
Ei vaan joku joka ymmärtää realiteetit. Ei vaikuta olevan kovin yleistä. Kuka idiootti syyttää ohjelmaan osallistujaa siitä kuinka leikkaukset on toteutettu?! Varsinkin kun tämä on opittu joka realitysta monta kertaa. Mammat saadaan vauhkoamaan jostain ja sitten käännetään kelkkaa.. Ja kuuluuhan jo yleissivistykseen olla kriittinen, tuntea perusperiaatteet siitä kuinka välitetään tiettyä kuvaa asioista ja miten se vaikuttaa ihmisiin.
Voihan hitsi kun Jenni Alexandrova on rasittava 8-)
Ja kyllä! Kaisa ja Joni näyttää ihan naimanaamoilta<3
SPOILER!
Jonna K. putoaa seuraavassa jaksossa ja Emilia saa mustan ruusun.
Miks ette tykkää tosta juontajasta? Musta se on ihan kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria ei edes ärsyttänyt mua ensin mitenkään.. nyt ärsyttää. En jaksa katsoa sen naamaa, irvistelyä ja kuunnella sen ääntä k-o-k-o-a-j-a-n!!! Siis sanoiko muut tytöt yhtään mitään??
Sehän ei ole Marian vika mitä tv:ssä näytetään :D mut toki sekin pitää kääntää hänen huonoksi puolekseen... hohhhoijaa. Tajuatteko yhtään miten ohjelmia tehdään?! Tajuatteko että sitä materiaalia on huomattavasti enemmän kuin mitä teille näytetään..
Toki ohjelmasta on voitu jättää pois materiaalia, josta tulisi esille Marian paremmat puolet. Mutta kukaan tuskin on painostanut häntä kuittailemaan ruususeremoniassa, tai laittanut hänelle vuorosanoja suuhun muissakaan tilanteissa. Ihan itse hän on esiintynyt sellaisena kuin tv:ssä näkyy. Tuolla on paljon tyttöjä, joista ei saisi millään editoinneilla luotua yhtä huonoa kuvaa, koska he eivät yksinkertaisesti käyttäydy noin ylimielisesti.
Ja mistä sinä sen tiedät??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariako siellä?
Ei vaan joku joka ymmärtää realiteetit. Ei vaikuta olevan kovin yleistä. Kuka idiootti syyttää ohjelmaan osallistujaa siitä kuinka leikkaukset on toteutettu?! Varsinkin kun tämä on opittu joka realitysta monta kertaa. Mammat saadaan vauhkoamaan jostain ja sitten käännetään kelkkaa.. Ja kuuluuhan jo yleissivistykseen olla kriittinen, tuntea perusperiaatteet siitä kuinka välitetään tiettyä kuvaa asioista ja miten se vaikuttaa ihmisiin.
Kerro vielä, miten leikkaamalla mukavasta ja herttaisesti käyttäytyvästä henkilöstä saa leikkaamalla ilkeän idiootin? 🤔
Just oon huokaissut helpotuksesta, kun Alexandrova saatiin pois SuomiPopilta, mut nyt se tuli pilaamaan tän tilinteon 😣 Se on niin höhlä, ei mikään toimittaja todellakaan!
Oikeasti eiei ei ei EI Jenni Alexandrovaa -_-
Mikä vika Alexandrovassa? Se että se on ihan älyttömän kaunis?
Oho musta Jenni on ihan ok juontaja. Tuo Yana oli mun mielestä sympaattinen ja kaunis, ei ollenkaan sellainen ylimielinen mitä venäläiset yleisesti näissä realityissä. Tuo insinöörikin vaikutti ihan kivalta.
Tokassa jaksossa pääsi jatkoon moni, keitä en edes muistanut ollenkaan ja heitä ei tässä tokassa jaksossa edes näytetty.
MIKSI Jenni aleksandrova!!! Viime kauden Juhakin oli parempi "juontaja".
Emilia on kans aika nätti. Luonteesta en tiiä kun ei oo paljoo vielä esillä ollut
Tulee valitettavasti vähän teennäinen fiilis tosta jenni alexandrovasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ohjelmasta on voitu jättää pois materiaalia, josta tulisi esille Marian paremmat puolet. Mutta kukaan tuskin on painostanut häntä kuittailemaan ruususeremoniassa, tai laittanut hänelle vuorosanoja suuhun muissakaan tilanteissa. Ihan itse hän on esiintynyt sellaisena kuin tv:ssä näkyy. Tuolla on paljon tyttöjä, joista ei saisi millään editoinneilla luotua yhtä huonoa kuvaa, koska he eivät yksinkertaisesti käyttäydy noin ylimielisesti.
Ja mistä sinä sen tiedät??
Esim. käytös ruususeremoniassa on näytetty jokaisen tytön osalta kummassakin jaksossa. En oikein jaksa uskoa, että joku muista tytöistä olisi alkanut draamailemaan, mutta tuotannosta olisi sanottu että ei ei ei, otetaanpa tämä uusiksi, ja käyttäydypä sinä tyttö normaalimmin kun emme halua luoda sinusta dramaattista kuvaa katsojille.
Kyllä se tuotantoryhmä käyttää sitä materiaalia, jota käytettävissä on.
3. Jaksossa jollain blondeista on suppaillessa hieman liian pieni yläosa, huomaa varsinkin siinä kun puhuu kameralle :D
Joni on niin järkyttävä juntti että vaikea katsella ja kuunnella mutta olen silti koukussa sarjaan ja teidän kommentteihin.
Joni on niin juntti että lemppasi venäläisen koska etsii jotain tavallisempaa junttia eikä varmaan kestäisi ulkomaalaistaustaista vaimoa.
Jenni Alexandrova on maan tylsin ja epätoivoisin juontajanaikkonen. Kupla syntyy hänen jutuistaan. Voi herran jessus. Get lost