Miksi olen niin kamala ihminen?
Keksin aina typeriä, äärettömän julmia tai negatiivisia vitsejä muista ihmisistä. Möläyttelen niitä vain miehelleni, joka ymmärtää ja hymähtää, mutta onko päässäni jokin vialla? Vai olenko käynyt liian usein tällä palstalla?
Kommentit (10)
Olet vain aikasi lapsi. Nykyään ei oikein ole huumoria missään, juutuupessakin pyörii vain 80-luvun sketsit, kun uusia ei kukaan enää osaa tehdä. Monet tuntuvat ajattelevan, että ilkeät heitot ja pilkka olisivat huumoria. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla päässä vikaa? Oon perheellinen ja elämä pyörii bilettämisen ja viinan ympärillä.
On kyllä.
Olet sellainen kuin olet halunnutkin olla. Älä hae sillä huomiota ja sääliä, se on oksettavaa ja läpinäkyvää.
Intian telugun kielellä kamala tarkoittaa appelsiinia. Huumorisi saattaa olla aika hauskaa. Appleisiinisen kirpeää..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla päässä vikaa? Oon perheellinen ja elämä pyörii bilettämisen ja viinan ympärillä.
Säälittää jos nuo asiat on tärkeämpiä kuin lapsi/lapset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on niin kamala harris?
Siten on se Michelle "Minttu" Obama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on niin kamala harris?
Siten on se Michelle "Minttu" Obama.
Kastenimeltään Michael.
Minäkin tykkään puhua asiattomia ja loukkaavia asioita muista selän takana. Sellaista seuraa ei vain oikein löydy, missä tällainen onnistuisi.
Voi, me oltais niin hyvä pari, Ap! 😊