Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Petra on jotenkin juntin oloinen tai sellaisen pikkukoviksen tamperelaismuijan oloinen.
Miks Maria puhuu KOKOAJAN ja muiden puheita ei näytetä yhtään?! Maria on ihanku se aiemman kauden Nina! Se Nina sillon myös puhua pälätti kokoajan eikä päässyt treffeille ikinä. Silti roikkui mukana pitkälle asti.
Tosin Nina oli paljon vahvempi ja itsevarmempi persoona.
Tolla Marialla on rumat hampaat!
Onpas toi Maria jotenkin rasittava... osa naisista on tosi teinimäisiä, kuten Petra ja Sofia ja se lappalainen. -_-
Joni on paras bachelor tähän asti!
En ite välitä parrakkaista, mutta vaikuttaa mukavalta ja ystävälliseltä. Ei oo mikään pelimies niinku se viime vuotinen.
Äääks, miksi tässä ei ole noiden naisten nimiä ruudussa kun ne puhuu.
Tämän jakson perusteella toivon todella, että Joni valitsee Kaisan. Kaisa on fiksu aikuinen nainen.
Mä en jaksa kun toi Maria on kokoajan ruudussa. Ihan kokoajan. Ärsyttävää jo..
”Mä oon niin stressaantunut kun oot unohtanut mut...” Hohhoijaa, raskas ihminen toi Maria! Toivottavasti putoaa pian!
Maria on ärsyttävä, ylimielinen, eikä omasta mielestäni edes erityisen kaunis. Pidän paljon enemmän mm. Janetten ja Kaisan ulkonäöstä. Maria vaikutti aluksi ihan kauniin näköiseltä, mutta efektin on pilannut tuo hänen epävarma ja samalla kuitenkin koppava käytöksensä. Esim. se, että sai ruusun viimeisten joukossa, oli selvästi hänen mielestään loukkaus, ja hän antoi tämän myös kuulua ja näkyä. Ikään kuin Joni olisi hänelle jotain velkaa!
Kyllä se persoonallisuus vain vaikuttaa ulkoiseen kauneuteen.
Toi Maria on niinku se yks tumma viime vuodelta, joka sai niitä raivareita. Ei jaksais tollasia.
No nyt meni vaivaannuttavaksi... Naiset taistelee Jonin huomiosta 🙄
Älkää haukkuko Mariaa... ihan sivistyneestihän hän tunteensa ilmaisee. Enkä yhtään ihmettele miksi hänellä on tuollainen olo. Varmaan tuolla on monrlla tunteet pinnassa
No on ainakin yleisön inhokki on löytynyt 😀 eipä kyllä, samaa mielta: ohjelma on leikattu niin että tulee lapsellinen ja epävarman roikkujan kuva.
Ei oo totta.. mitä ihmettä toi marian käytös ruususeremoniassa!! Ihan uskomattoman itseriittoinen olemus ja selvästi kuvittelee olevansa joku euroopan kaunein.
Joni on yllättävän kivan oloinen :)