Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Riikasta tulee mieleen Jenni Alexandrova mutta tummana versiona.
Maria vaikuttaa ujolta ja epävarmalta.
En varmaan koskaan löydä miestä kun en tuotakaan kelpuuttaisi, kuten en aiempien kausienkaan bätsejä. Olen itse vähän ylipainoinen 43v nainen.
Mun "meh" tarkoitti sitä, että ei vaan nappaa jostain syystä, vaikka on tosiaan ihan hyvännäköinen, pitkä ja raamikas. Nää on henkimaailman juttuja. :P
Onneks mulla on mun mies. <3 Se olis just täydellinen bachelor. Oon maailman onnekkain
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla on mun mies. <3 Se olis just täydellinen bachelor. Oon maailman onnekkain
Panen sitä. T. Irmeli 50v
Ihme hihittelijä tuo Maria, jotenkin pikkutyttömäinen. Ei keksi mitään fiksua keskusteltavaa ja on jotenkin naiivin oloinen. Tyrmäävän kaunis kuitenkin.
Tossa rannalla Joni näytti ekaa kertaa hyvältä. Sille sopii paremmin rennot vaatteet.
Jonin murre ja ärrrrä särrrkee korrrvaa. Saisiko äänen pois ja tekstityksen.
Tolla Yanalla on ihana iho tai sit tosi hyvä meikki. Hiukset pitäis päivittää. :/ Kaisa on kypsän ja mukavan oloinen. Sofia ja Maria ärsyttää.
Joni on kivan raamikas ja vaikuttaa tähän mennessä ehdottomasti parhaalta Bachelorilta.
Venäläisnainen on selkeästi kaunein noista.
Voi luoja tota Peppiä, kamala tekohymy kokoajan naamalla ja puhuu todella ärsyttävästi. Vaikuttaa tosi epäaidolta.
Janette on ollu tässä jaksossa seinäruusu. Ja ihan eri näköinen.
nyt muakin ottaa aivoon toi maria
Vierailija kirjoitti:
Janette on ollu tässä jaksossa seinäruusu. Ja ihan eri näköinen.
En ollut tunnistaa sitä samaksi ihmiseksi kuin 1. Jaksossa!
Maria ihan sairaan epävarma ja roikkuja....nolo
Musta tuntuu, ettei toi Maria oo tippaakaan kiinnostunut Jonista. :D
Kuinkahan kauan nämä yhteisiltatreffit oikein kestää? Toivottavasti sentään tunteja (ilman kameroita myös) koska jos bätse on tuolla syövät ja juttelee parin tyypin kanssa ja häipyy heti niin miten nuo tytöt tai se itsekään saa mitään irti kenestäkään? pinnallisia höpinöitä vaan.