Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Rachel McAdams on paljon kauniimpi kuin Maria, mutta on heissä ehkä jotain samaa.
Mun mielestä Maria on tosi paljon Elizabeth Berkleyn näköinen.
Katsoin tämän ohjelman tänään. Aika vähän akateemisia, taiteiljoita tms mukana. Ei mitenkään hyvä leikkaus Suomen kulttuurieliitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään tykkää siitä Mariasta! Eikä se mun mielestä ole kauniskaan. Kauneus tulee nimenomaan sisältäpäin ulos, ja epäilyttävän oloinen ihminen ei ole kaunis, ei vain ole. Porukan kaunein on Riikka ehdottomasti!
Onko kuvankaunis ihminen aina epäilyttävä?
Mä en vaan tajua, musta se Maria ei ole mitenkään erityisen kaunis. Ihan taviksen näkönen? Miksi kaikki ajattelee sitä erityisen kauniina. Samaa mieltä, Riikka poikkeuksellisen kaunis. Oikeastaan muut aika taviksia. Niin ja se toinen, Janina/Janita on sellanen "uhkean" kaunis, mutta ei missikaunis.
Mitä sä horiset?? Tavallinen? Mä en ikinä näe Suomessa Marian näköisiä naisia mutta Riikan näköisiä tulee hyvinkin usein :D
No mun tuttavapiiristä löytyy pari samanlaista hevosennaamaa heti työpaikalta....
ja miltähän sä näytät :D varmaan seinäruusulta. jelly much.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiro Välimäki
www.instagram.com/p/1z7SxqC7RE/
Apua mikä lääkäri :D :D Kiitos tästä! (Ja pahoittelut ohiksesta)
Onko tää se Munkkiin sekaantunut?
Mä olin just viime sunnuntaina sen Nooran pitämällä näytöllä Tampereella.Eilen mietin,että mistä mä hänet tunnen ja sitten hoksasin! :D
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
No sitä että tällä tytöllä onkin ihan oikea duuni
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noilla kaikilla ole ihan oikea duuni, vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noilla kaikilla ole ihan oikea duuni, vai mitä tarkoitat?
olikohan Nooran ihan oma mainoslinkki kyseessä
Amanda Harkimon piti olla tempation..... ei ollut.
Naurattaa ku täällä on hehkutettu naisten koulutusta ja uraputkea :D suurin osa ihan perusduunarihommia... jokunen opettaja tms oli joukossa, mut myyjiä, hierojaa, baarimikkona yms.
No tämä selittääkin sen kun täällä aina mammat ylpeänä kehuu kuinka on oman "uransa" luonut.
Voi muuten hyvinkin olla Nooran oma mainos,koska häntä ei ole täällä noteerattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos tyyppi itse on kouluja käymätön lätkäjätkä, ei varmaan pieni lapsellisuus haittaa.
Ei kai pankkiin vakuutusneuvojaksi oteta koulut käymättä jättänyttä työnhakijaa? Eikös hän ollut merkonomi, eli koulun on käynyt myös peruskoulun jälkeen.
Merkonomi on käytännössä kouluja käymätön. Sen verran mitättömästä peruskoulun jälkeisestä ”tutkinnosta” kuitenkin on kyse.
Mutta hienoa että sillä pääsee muuallekin kuin kaupan kassalle jonne sinnekin on nykyisin tulossa AMK-tradenomeja jonoksi asti!
Ei voi mitään, mutta aina kun kyseessä on entinen tai nykyinen lätkänpelaaja, mulle tulee flashbackina väkisinkin mieleen veljieni hielle haisevat lätkävarusteet ja suojat. Sellainen nonstop-jalkahiki ja hiestä märät lätkäkamat kuivumassa... yack!
Nyt oli kyllä paras yleistys, mitä olen palstalta lukenut:D
Sun veljes ei osaa käydä suihkussa, niin totta kai jääkiekkoilijat haisevat kuselle ja hielle. Eiköhän ne osaa pitää huolen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Joko tässä ketjussa on ruodittu koltut. Minusta on hämäävää, että naiset pakotetaan pukeutumaan sponssiliikkeen mekkoihin, koska kaikille ne mekot eivät sovi. Siinä mielessä väärin, että yleensä mies tekee visuaalisella otteella päätöksensä, ainakin alkuvaiheessa, eivätkä naiset näytä omilta itseiltään.
Naiset, joille valitut mekot sopivat, eivätkä aiheuttaneet silminnähden olevaa ristiriitaa olivat Peppi, Yana, Jonnat ja Jenina. Ne, joiden mekot huononsivat naisten ulkonäköä olivat Kaisa, Taina, Veronika, Anna, Petra ja Sofia, ehkä Emilakin.
Naisten olisi pitänyt saada valita itse juhla-asunsa oman tyylinsä mukaisesti tai sitten voisi olla villi kortti, että bachelor joutuisikin tekemään alkukarsinnan sokkona vaikkapa vartin puheluiden perusteella. Nuo naisethan voivat näyttää miltä tahansa omissa tyyleissään.
Näinhän sen pitäisi mennä, mutta formaatti elää glamourista ja totta kai katsojat katsovat mieluummin huoliteltuja, kauniita naisia kuin perusasuissa olevia naisia. Itsellä miehenä ei olisi mitään sitä vastaan, että naiset pukeutuisivat omiinsa, mutta se ei toisi katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan katsonut liikaa näitä tositv-ohjelmia, kun uuden kauden poikamiestä mainostettiin "finanssialan ammattilaisena", niin pistettiin töissä pullakahveista vetoa, ettei poikamies ole kuin max. tradenomi ja todennäköisesti joko vakuutus- tai sijoitusmyyjä/neuvoja. Todennäköisesti ei sitäkään. Sillä tavalla varmaan yritettiin saada myös tätä nettitermein: pankkiirilääkäri-kansaa hakemaan mukaan ohjelmaan.
Ensi kaudella on Bachelorina myyntialan huippuosaaja = puhelinmyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan näe ovatko nuo naiset kauniita vai eivät.. Kaikki näyttävät ihan tavallisille, miellyttäville.
En edes tiedä itsestäni, olenko itse kaunis vai ruma vai siltä väliltä, varmaankin enemmnän ruma ihan vaan viennin perusteella. Näytän ihan samalta kuin nuo, vartaloni on pienempi, mutta sekin voi olla hyvä vai huono?Mistä erottaa onko nainen ruma vai kaunis?
Mikä tekee naisesta kauniin?🤔
Tähän on olemassa aika simppeli vastaus: Luonnollinen hymy. Aina ei tarvitse hymyillä, mutta tällä ominaisuudella on todella positiivinen vaikutus, jos nainen haluaa erottua muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Riikan instassa toi parin viikon takainen mönkkärikuva, joku kaveri kommentoinut "Suurin kysymys lienee, että kuka tämän kuvan on ottanut? 😎" ja Riikka vastannut, että "Eiköhän se jossain vaiheessa sulle myös paljastu 😊"
... hmmmmm
Tämä
Millä tavalla pinnallisuus on yhteydessä siihen, miten työnsä hoitaa? Lääkäreissä on myös psykopaatteja ja rikollisia, ei luulisi että terve narsismi ja pinnallisuus olisi mikään kynnyskysymys. Vai eikö lääkäreillä saa olla omaa elämää ja luonnetta työnsä ulkopuolella?