Finnish design shop toimitusvaikeudet
Onkos muilla ko puljun kanssa nyt ongelmia? Tilasin tuotteen tammikuun ekoina päivinä ja tuli nyt ilmoitus, että tuotantoketjun kanssa ongelmia eivätkä voi vahvistaa, edes arvioida, toimitusaikaa? Edelleen myyvät samaa tuotetta arvioidulla toimitusajalla 2 viikon päähän.
Onko firmalla rahat loppu ja konkurssi tulossa vai mikä?
Kommentit (27)
No on harmi! Tilasin juuri siksi fds että se on ennen ollut luotettava ja nopea. Nyt ei edes vastaa 3 pvssä aspa.
Mikä tuote? En usko olevan heistä johtuvista syistä, jos eivät itse sitä valmista.
On toiminut mutta niin kuin sanoit viiveellä. Ostin pari valaisinta ja toinen oli varastossa ja toinen ei ja kuitenkin molemmat toimitettiin ei varastossa olevan toimituksen mukaan ja siinä kesti pari kuukautta.
Eihän ne nyt itse tuotteita tee, vaan ovat maahantuoja ja jälleenmyyjä. Jos ei ole mitään tuotavaa/myytävää ja arviota ei valmistajalta tule, niin sitten ei voi mitään.
Peru kauppa ja osta muualta.
Noin pitkällä toimitusajalla on aika varmasti niin, ettei heillä itsellään ole tuotetta vaan se tilataan tuotteen valmistajalta. Valmistajalla on jotain häikkää eikä saa tuotetta tehdyksi tai lähetetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhaleja porvari sioille!
Hitto tilasin ainoastaan paketin lautasliinoja😱 sori!
Olen tilannut monet kerrat. On toiminut oikein hyvin ja asiakaspalvelu on ollut loistavaa.
Ennen toimi loistavasti nyt kestää ja asiakaspalvelu ulkoistettu jonnekin huonoa suomea puhuville/kirjoittaville eikä mikään toimi. Myöskään reklamaatiot ei hoidu.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut monet kerrat. On toiminut oikein hyvin ja asiakaspalvelu on ollut loistavaa.
Niin oli ennen, ei enää.
Muutaman kuukauden vanha design tuote hajosi ja piti tehdä reklamaatio. Moneen kertaan saa kysellä, kestää monta viikkoa, mitän infoa ei saa ja asiakaspalvelija kirjoittaa google translatorin avulla mitään selvää ei saa. En osta tästä lafkasta enää ikinä mitään.
Ovat halpuuttaneet toimintansa pilalle.
Lienee rahat loppu palvelun nykyisen laadun perusteella.
Asiakaspalvelu ei puhu edes suomea enää, en suosittele.
Meillä sänky tuli tosi nopeasti, n. viikko
Kaikki toimi hyvin helmikuun puolivälissä
Vierailija kirjoitti:
Lienee rahat loppu palvelun nykyisen laadun perusteella.
Tämä.
Reklamaatioon vastattiin niin käsittämättömän huonolla suomella etten ymmärtänyt mitä siinä kirjoitettiin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
On toiminut mutta niin kuin sanoit viiveellä. Ostin pari valaisinta ja toinen oli varastossa ja toinen ei ja kuitenkin molemmat toimitettiin ei varastossa olevan toimituksen mukaan ja siinä kesti pari kuukautta.
Mulla myös noin ja peruutin tilauksen.
Harmi homma.