Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
501/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sarjasta mutta pakko kommentoida nuoria aikuisia nyt kuitenkin. (Ja juu, tiedän poikkeuksiakin olevan.) Trendi näyttää todellakin olevan tuo salilla käyminen? Aivan, kuin ilman sitä et olisi mitään? Olen itse 38-vuotias ja kuntosali on/olisi ollut tarpeen vasta noin viisi vuotta. Ei tuolloin alta kolmekymppisenä tarvinnut tarvinnut itseään rääkätä millään salilla. Pysyi kiinteänä ja hyvässä kunnossa ihan kävelemisellä ja jollain pallopeleillä. Silloin ei ollut kiinnostusta pahemmin ruokaankaan kyllä ;)

Heti, kun näin tämän Bätsenkin niin tunnelma(odotuksia ei kylläkään edes ollut, koska tiedossahan tämä nykytrendi oli) laski, kun kyseessä oli pullisteleva lihaskimppu. Onko todella niin, että lihaksikkuus on itseisarvo? Bätsen kaveriporukkakin oli samaa kastia. Ja sitten viiniä ruokailun yhteydessä? Eikö sitä nyt voi yhtä olutta ottaa, vai pilaantuuko treeniohjelma sen myötä? Relaisivat ihmiset nyt edes joskus ja luopuisivat pakkomielteestään edes hetkeksi. Ei voi tietenkään sanoa mitään varmaksi, kun ei ihmistä tunne mutta kovin pinnallisen kuvan ainakin minulle tuollainen 'elämäntapa' luo.

Ei pidä ihmetellä, miksi nykyään kumppanin löytäminen on niin hankalaa. Kun sanotaan etsivänsä "urheilullista" kumppania, taidetaankin tarkoittaa etsivänsä täydellistä kroppaa? Siinä kohtaa ihminen ei ole koskaan tyytyväinen itseensä..miksipä olisi kehenkään muuhunkaan.

Vierailija
502/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tässä ketjussa on ruodittu koltut. Minusta on hämäävää, että naiset pakotetaan pukeutumaan sponssiliikkeen mekkoihin, koska kaikille ne mekot eivät sovi. Siinä mielessä väärin, että yleensä mies tekee visuaalisella otteella päätöksensä, ainakin alkuvaiheessa, eivätkä naiset näytä omilta itseiltään.

Naiset, joille valitut mekot sopivat, eivätkä aiheuttaneet silminnähden olevaa ristiriitaa olivat Peppi, Yana, Jonnat ja Jenina. Ne, joiden mekot huononsivat naisten ulkonäköä olivat Kaisa, Taina, Veronika, Anna, Petra ja Sofia, ehkä Emilakin. 

Naisten olisi pitänyt saada valita itse juhla-asunsa oman tyylinsä mukaisesti tai sitten voisi olla villi kortti, että bachelor joutuisikin tekemään alkukarsinnan sokkona vaikkapa vartin puheluiden perusteella. Nuo naisethan voivat näyttää miltä tahansa omissa tyyleissään. 

Näinhän sen pitäisi mennä, mutta formaatti elää glamourista ja totta kai katsojat katsovat mieluummin huoliteltuja, kauniita naisia kuin perusasuissa olevia naisia. Itsellä miehenä ei olisi mitään sitä vastaan, että naiset pukeutuisivat omiinsa, mutta se ei toisi katsojia.

Omantyylisiin juhla-asuihin eli asun saisi hankkia vapaasti valitsemastaan paikasta. Sama idea, kun menisit häihin tai linnanjuhliin, jossa itse määrittelet lookisi.

Nythän noi ovat kuin nakutreffit, vaatteista ja hiuksista ei voi päätellä paljoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tässä ketjussa on ruodittu koltut. Minusta on hämäävää, että naiset pakotetaan pukeutumaan sponssiliikkeen mekkoihin, koska kaikille ne mekot eivät sovi. Siinä mielessä väärin, että yleensä mies tekee visuaalisella otteella päätöksensä, ainakin alkuvaiheessa, eivätkä naiset näytä omilta itseiltään.

Naiset, joille valitut mekot sopivat, eivätkä aiheuttaneet silminnähden olevaa ristiriitaa olivat Peppi, Yana, Jonnat ja Jenina. Ne, joiden mekot huononsivat naisten ulkonäköä olivat Kaisa, Taina, Veronika, Anna, Petra ja Sofia, ehkä Emilakin. 

Naisten olisi pitänyt saada valita itse juhla-asunsa oman tyylinsä mukaisesti tai sitten voisi olla villi kortti, että bachelor joutuisikin tekemään alkukarsinnan sokkona vaikkapa vartin puheluiden perusteella. Nuo naisethan voivat näyttää miltä tahansa omissa tyyleissään. 

Näinhän sen pitäisi mennä, mutta formaatti elää glamourista ja totta kai katsojat katsovat mieluummin huoliteltuja, kauniita naisia kuin perusasuissa olevia naisia. Itsellä miehenä ei olisi mitään sitä vastaan, että naiset pukeutuisivat omiinsa, mutta se ei toisi katsojia.

Omantyylisiin juhla-asuihin eli asun saisi hankkia vapaasti valitsemastaan paikasta. Sama idea, kun menisit häihin tai linnanjuhliin, jossa itse määrittelet lookisi.

Nythän noi ovat kuin nakutreffit, vaatteista ja hiuksista ei voi päätellä paljoakaan.

Olen samaa mieltä siitä, että pakotetut asuvalinnat ovat vahingoksi tutustumiselle. Lisäksi se tekee kilpailuasetelmasta vähän epäreilun. Jollekulle tuollaiset Barbie-tyyliset asut sopivat luontevasti, toiselle taas eivät lainkaan. Jos molemmat saisivat pukeutua oman tyylisesti, puntit olisivat tasan, mutta nyt kun kaikkia pakotetaan samaan muottiin, se heikentää osan mahdollisuuksia näyttää viehättävältä.

Itselleni pukeutumistyyli on tosi tärkeä asia ja olen hionut tyylini vuosien myötä mahdollisimman paljon itseäni imartelevaksi. Saan kehuja ulkonäöstäni, vaikka olen itse asiassa ihan taviksen (ellen jopa vähän oudonkin) näköinen, ja kysymys on enemmän tyylistä. Noissa vuokrakoltuissa näyttäisin aikamoisen onnettomalta, mutta jos saisin valita omasta vaatekaapista iltapuvun asusteineen, pärjäisin oikein hyvin kilpailussa siitä, kuka tekee parhaan ensivaikutelman. En voisi kuvitellakaan osallistuvani ohjelmaan, jossa on tarkoitus etsiä elämänkumppania, mutta joka estäisi minua näyttämästä persoonallisuuttani sellaisena kuin se on.

Vierailija
504/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia viittäsataa kommenttia ko. Ohjelmasta mutta haluan sanoa kuitenki tän. Mielestäni on pöyristyttävää et on pakko väheksyä ko. Rakkauden etsijää jonia jopa ammatinvalinnallaan. Jos yhtään suomen kansa tietää niin aika harvalla kiekkoilijalla ln edes mitään muuta elämässään kuin kiekko. Suurin osa on hyvä ku peruskoulun käyny ja ei tosiaan mitään sivistyssanoja ees tunne. En puolustele tai mitään mutta oon ko. Kaverin tuntenut useita vuosia ja nähnyt kuinka laidasta laitaan naisia sillä ollut, oikeastaan kaks hyvin eri näköistä ja oloista, et taitaa mies olla kuitenki aika jalat maassa tyyppi ja valitsee naisen tuoltaki iohjelmasta sen mukaan. Antakaa raadollisessa maailmassa vähän armoa -loppujen lopuksi kaikki haluaa vaan samaa, tavata joku jonka kanssa jakaa elämä. Vaikka sitten väsyneen ohjelman kautta.

Vierailija
505/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikea duuni :D :D Tunnen Nooran entisenä koulukaverina ja voin melkein laittaa pääni pantiksi että hän kirjoitti tuon ja jakoi linkin itsestään. Noloa!

Vierailija
506/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos tyyppi itse on kouluja käymätön lätkäjätkä, ei varmaan pieni lapsellisuus haittaa.

Ei kai pankkiin vakuutusneuvojaksi oteta koulut käymättä jättänyttä työnhakijaa? Eikös hän ollut merkonomi, eli koulun on käynyt myös peruskoulun jälkeen.

Merkonomi on käytännössä kouluja käymätön. Sen verran mitättömästä peruskoulun jälkeisestä ”tutkinnosta” kuitenkin on kyse.

Mutta hienoa että sillä pääsee muuallekin kuin kaupan kassalle jonne sinnekin on nykyisin tulossa AMK-tradenomeja jonoksi asti!

Ei voi mitään, mutta aina kun kyseessä on entinen tai nykyinen lätkänpelaaja, mulle tulee flashbackina väkisinkin mieleen veljieni hielle haisevat lätkävarusteet ja suojat. Sellainen nonstop-jalkahiki ja hiestä märät lätkäkamat kuivumassa... yack!

Nyt oli kyllä paras yleistys, mitä olen palstalta lukenut:D

Sun veljes ei osaa käydä suihkussa, niin totta kai jääkiekkoilijat haisevat kuselle ja hielle. Eiköhän ne osaa pitää huolen itsestään.

Nyt oli kyllä paras esimerkki sisälukutaidottomuudesta.

Eihän kukaan sanonut että ne jääkiekkoilijat haisevat kuselle ja hielle. Vaan ne varusteet ja suojat hikisinä haisevat. Ei niitä suojia joka käyttökerran jälkeen pestä vaan ne useimmiten vaan kuivatetaan.

Vierailija
507/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa katsoa, kun bachelorilla vaatteet kiristävät. Olen kyllä huomannut samaa ilmiötä muutenkin. Onko siis muotijuttu tuo, että miehet pitävät kittanoita vaatteita, jotka tuntuvat soivan päällä. Joo katselin siis bachelorin instaa, luulisi tuollaisen jo haittaavan pintaverenkiertoa jaloissa.

Vierailija
508/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikan instassa toi parin viikon takainen mönkkärikuva, joku kaveri kommentoinut "Suurin kysymys lienee, että kuka tämän kuvan on ottanut? 😎" ja Riikka vastannut, että "Eiköhän se jossain vaiheessa sulle myös paljastu 😊"

... hmmmmm

Tämä

No kuka se Riikka noista mahtaa olla? Mitkä instanimet tuolla Riikalla ja ko. bachelorilla on ?

Vierailija
509/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kaikkia viittäsataa kommenttia ko. Ohjelmasta mutta haluan sanoa kuitenki tän. Mielestäni on pöyristyttävää et on pakko väheksyä ko. Rakkauden etsijää jonia jopa ammatinvalinnallaan. Jos yhtään suomen kansa tietää niin aika harvalla kiekkoilijalla ln edes mitään muuta elämässään kuin kiekko. Suurin osa on hyvä ku peruskoulun käyny ja ei tosiaan mitään sivistyssanoja ees tunne. En puolustele tai mitään mutta oon ko. Kaverin tuntenut useita vuosia ja nähnyt kuinka laidasta laitaan naisia sillä ollut, oikeastaan kaks hyvin eri näköistä ja oloista, et taitaa mies olla kuitenki aika jalat maassa tyyppi ja valitsee naisen tuoltaki iohjelmasta sen mukaan. Antakaa raadollisessa maailmassa vähän armoa -loppujen lopuksi kaikki haluaa vaan samaa, tavata joku jonka kanssa jakaa elämä. Vaikka sitten väsyneen ohjelman kautta.

Hyvä kommentti!

Keskustelussa Jonia on myös kehuttu, ja aiempien kausien keskusteluja seuranneena sanoisin, että Jonista tykätään jopa enemmän kuin aiemmista osallistujista. Hän vaikuttaa hyvältä, rehelliseltä, avarakatseiselta ja luotettavalta tyypiltä. Pinnallisia haukkujia tulee näihin ketjuihin aina, jotka löytävät paheksuttavaa vaikka mistä pienistä yksityiskohdista, mutta niistä kommenteistahan näkee kommentoijan oman sisäisen tyhjyyden. Fiksumman oloiset kommentoijat puolestaan ovat kehuneet Jonia mukavaksi. 

Vierailija
510/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikea duuni :D :D Tunnen Nooran entisenä koulukaverina ja voin melkein laittaa pääni pantiksi että hän kirjoitti tuon ja jakoi linkin itsestään. Noloa!

Oletpa tosi mukava entinen koulukaveri sitten.

t. Ei Noora, vaikka niin toki seuraavaksi väitätkin

Vierailija
511/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ku täällä on hehkutettu naisten koulutusta ja uraputkea :D suurin osa ihan perusduunarihommia... jokunen opettaja tms oli joukossa, mut myyjiä, hierojaa, baarimikkona yms.

No tämä selittääkin sen kun täällä aina mammat ylpeänä kehuu kuinka on oman "uransa" luonut.

No opettaja se vasta perusduuni onkin, vai mitä oikein kuvittelet?? Ja siinä hommassa on kaikenlaista sukankuluttajaa ja mielenterveysongelmaista.

Vierailija
512/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://bo.fi/henkilo/noora-raitanen/ Oho!

Huh, onpas ruma.. Tuo tuskin on voittanut ko. kisaa.

Vierailija
513/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiro Välimäki

www.instagram.com/p/1z7SxqC7RE/

Apua mikä lääkäri :D :D Kiitos tästä! (Ja pahoittelut ohiksesta)

Onko tää se Munkkiin sekaantunut?

Kuka tuo siis on? Ja en menisi tuon tyyppiselle lääkärille..

Vierailija
514/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://bo.fi/henkilo/noora-raitanen/ Oho!

Huh, onpas ruma.. Tuo tuskin on voittanut ko. kisaa.

Oletpa ilkeä:(  taidat itse olla melkoinen kaunokainen tai komistus!  Ainakin tyhmä olet.

Vierailija
515/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti!

Keskustelussa Jonia on myös kehuttu, ja aiempien kausien keskusteluja seuranneena sanoisin, että Jonista tykätään jopa enemmän kuin aiemmista osallistujista. Hän vaikuttaa hyvältä, rehelliseltä, avarakatseiselta ja luotettavalta tyypiltä. Pinnallisia haukkujia tulee näihin ketjuihin aina, jotka löytävät paheksuttavaa vaikka mistä pienistä yksityiskohdista, mutta niistä kommenteistahan näkee kommentoijan oman sisäisen tyhjyyden. Fiksumman oloiset kommentoijat puolestaan ovat kehuneet Jonia mukavaksi. 

Mun mielestä Joni vaikuttaa myös tosi mukavalta, ainakin ensimmäisen jakson perusteella. Juha oli jotenkin lipevä ja korni ja Tuomas taas lapsellinen. Mutta saa nähdä kauden edetessä että millaisia piirteitä hänestä paljastuu, ensivaikutelma oli kuitenkin enemmän positiivinen kuin negatiivinen.

Vierailija
516/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan oloinen se burleski-tanssija ja tuo pudotettu Taina. Peppi oli nätti.

Mariasta hieman bitch-vaikutelma, mut täytyy nyt katsoa jaksoja eteenpäin.

Peppi on teennäinen richgirl, joka viettää suomenruotsalaista luksuselämää äitinsä siivellä. Ig-tili täynnä itsensä kehumista.

Kävin Ign myös katsomassa. Kauniita kuvia,en nähnyt kehumista. Aika moni teksti oli eglanniksi. Ehkä en ymmärtänyt😊 Miten suomenruotsalaisuus tuli esille? Ei nimestä ainakaan.

Esiintyi ohjelmassa "Suomen kaunein koti" (tiukka harmaa neule, joka sai epäilemään mitä ohjelmassa halutaan esitellä). Hieman kun penkoo niin ainakin wannabe ruotsinsuomalainen hän tosiaan on. Kyseessä oli äitinsä koti, jota sitten esitellään ig:ssäkin. Koulutus on ilmeisesti yksityinen kirjekurssi-AMK. Ammatti on kiinteistövälittäjä, yritys on äidin omistama (kuinkas muten). Oma koti on valkoinen ja joka kerta aseteltu, jotta katsojille välittyisi kuinka hän herää jokaiseen aamuun tuoreiden kukkien keskellä virkeänä ja onnellisena valmiin terveysaamupalan ääreen. Tietysti pari käsilaukkukokoista koiraa ihan koska ne ovat niin trendikkäitä. Ystäviksi huolitaan vain ig-kelpoisia, pirteän näköisiä pissiksiä. Ai niin, valokuvaa varten kannattaa ottaa se sama ilme, pää hieman kallellaan. Riittääkö? Carpe diem!

Onko Peppi kussut sun aamumuroihin vai mistä katkeruus 😂😂😂

En tunne tapausta, mutta en pysty kuvittelemaan henkilöä joka voisi olla onnellinen tuollaisen prinsessan kanssa. Tässä ei korosteta muuta kuin ulkokuorta.

Vierailija
517/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös Joni vaikutti tosi symppikseltä ja rehellisen tuntuiselta ja mikä parasta kun sanoi ottavansa huomioon tyttöjen tunteet ja tiesi vastuunsa että tytöillä on tunteita pelissä. Osoittaa jonkin sortin vastuuntuntoa mikä monelta mieheltä tyystin puuttuu. Hyvä Joni, hienosti toimittu. Kyllä kelpaisi minulle ; D.

Vierailija
518/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä jääkiekkojässikkä kepeällä bisneskuorrutuksella. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Miksi ihmeessä tällaista pidetään jonkinlaisena saaliina?

Mulle tuli sama fiilis. En katsonut ohjelmaa kuin hetken. Pätselori näytti hikiseltä just lihoamaan alkaneelta pukuhuonemieheltä. Se lätkäpukkarin haju tuntui nenään töllön kautta. Epäsiisti jotenkin. Tunnen pari kiekkoilijaa eikä ne mitään kovin tavoiteltavia mielestäni ole. Urheilu edelleen elämässä ykkösenä ja siinä sivussa kun saa pillua niin hyvä on. Se riittää. Ei suurta ihastusta tai romantiikkaa. Niistä ne ei paljoa tiedä.

Se mitä mimmien puvuista näin, oli aika järkkyä. Lisäksi oli muutama kolhon näköinen tapaus. En ajatellut alkaa seurata ohjelmaa.

Vierailija
519/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja tuli oikein oksennus suuhun.

Vierailija
520/4729 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkäsin, on oikein herrasmieheltä vaikuttava ja hyvin ystävällisen tuntuinen ja mitä olen radiosta kuullut niin on tositarkoituksella liikkeellä että jos eteen tupsahtaa ihastus niin on valmis suhteeseen. Toivotaan että noista naisista löytyy hänelle jotain mitä hän toivoo.

Ketju on lukittu.