Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan oloinen se burleski-tanssija ja tuo pudotettu Taina. Peppi oli nätti.
Mariasta hieman bitch-vaikutelma, mut täytyy nyt katsoa jaksoja eteenpäin.Peppi on teennäinen richgirl, joka viettää suomenruotsalaista luksuselämää äitinsä siivellä. Ig-tili täynnä itsensä kehumista.
Kävin Ign myös katsomassa. Kauniita kuvia,en nähnyt kehumista. Aika moni teksti oli eglanniksi. Ehkä en ymmärtänyt😊 Miten suomenruotsalaisuus tuli esille? Ei nimestä ainakaan.
Esiintyi ohjelmassa "Suomen kaunein koti" (tiukka harmaa neule, joka sai epäilemään mitä ohjelmassa halutaan esitellä). Hieman kun penkoo niin ainakin wannabe ruotsinsuomalainen hän tosiaan on. Kyseessä oli äitinsä koti, jota sitten esitellään ig:ssäkin. Koulutus on ilmeisesti yksityinen kirjekurssi-AMK. Ammatti on kiinteistövälittäjä, yritys on äidin omistama (kuinkas muten). Oma koti on valkoinen ja joka kerta aseteltu, jotta katsojille välittyisi kuinka hän herää jokaiseen aamuun tuoreiden kukkien keskellä virkeänä ja onnellisena valmiin terveysaamupalan ääreen. Tietysti pari käsilaukkukokoista koiraa ihan koska ne ovat niin trendikkäitä. Ystäviksi huolitaan vain ig-kelpoisia, pirteän näköisiä pissiksiä. Ai niin, valokuvaa varten kannattaa ottaa se sama ilme, pää hieman kallellaan. Riittääkö? Carpe diem!
Onko Peppi kussut sun aamumuroihin vai mistä katkeruus 😂😂😂
En tunne tapausta, mutta en pysty kuvittelemaan henkilöä joka voisi olla onnellinen tuollaisen prinsessan kanssa. Tässä ei korosteta muuta kuin ulkokuorta.
Kovasti kuitenkin Peppi on sinua kiinnostanut ... Minun mielestä kivaa että ihmiset ovat iloisia ja positiivisia. Ihania tyttöjä ohjelmassa ja en voi ymmärtää mistä kaikki viha kumpuaa. Miten sinäkin viettäisit iltaisi jos ei näitä rohkeita naisia olisi olemassa ? Ehkä surkuttelisit omaa ikävää elämääsi. Jos elämäsi ei olisi ikävystyttävää et jaksaisi niin intensiivisesti seurata jonkun elämää.😢😢so sad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan oloinen se burleski-tanssija ja tuo pudotettu Taina. Peppi oli nätti.
Mariasta hieman bitch-vaikutelma, mut täytyy nyt katsoa jaksoja eteenpäin.Peppi on teennäinen richgirl, joka viettää suomenruotsalaista luksuselämää äitinsä siivellä. Ig-tili täynnä itsensä kehumista.
Kävin Ign myös katsomassa. Kauniita kuvia,en nähnyt kehumista. Aika moni teksti oli eglanniksi. Ehkä en ymmärtänyt😊 Miten suomenruotsalaisuus tuli esille? Ei nimestä ainakaan.
Esiintyi ohjelmassa "Suomen kaunein koti" (tiukka harmaa neule, joka sai epäilemään mitä ohjelmassa halutaan esitellä). Hieman kun penkoo niin ainakin wannabe ruotsinsuomalainen hän tosiaan on. Kyseessä oli äitinsä koti, jota sitten esitellään ig:ssäkin. Koulutus on ilmeisesti yksityinen kirjekurssi-AMK. Ammatti on kiinteistövälittäjä, yritys on äidin omistama (kuinkas muten). Oma koti on valkoinen ja joka kerta aseteltu, jotta katsojille välittyisi kuinka hän herää jokaiseen aamuun tuoreiden kukkien keskellä virkeänä ja onnellisena valmiin terveysaamupalan ääreen. Tietysti pari käsilaukkukokoista koiraa ihan koska ne ovat niin trendikkäitä. Ystäviksi huolitaan vain ig-kelpoisia, pirteän näköisiä pissiksiä. Ai niin, valokuvaa varten kannattaa ottaa se sama ilme, pää hieman kallellaan. Riittääkö? Carpe diem!
Onko Peppi kussut sun aamumuroihin vai mistä katkeruus 😂😂😂
En tunne tapausta, mutta en pysty kuvittelemaan henkilöä joka voisi olla onnellinen tuollaisen prinsessan kanssa. Tässä ei korosteta muuta kuin ulkokuorta.
Kovasti kuitenkin Peppi on sinua kiinnostanut ... Minun mielestä kivaa että ihmiset ovat iloisia ja positiivisia. Ihania tyttöjä ohjelmassa ja en voi ymmärtää mistä kaikki viha kumpuaa. Miten sinäkin viettäisit iltaisi jos ei näitä rohkeita naisia olisi olemassa ? Ehkä surkuttelisit omaa ikävää elämääsi. Jos elämäsi ei olisi ikävystyttävää et jaksaisi niin intensiivisesti seurata jonkun elämää.😢😢so sad
Lisään vielä... kuka mies ei mielellään heräisi kauniin naisen vierestä joka laittanut terveysaamiaisen ja kukkiakin pöydälle. Minä ainakin! Ehkä sinunkin pitäisi koettaa onneasi💕
Minustakin Joni vaikuttaa ihan perusmukavalta jampalta ja käyttäytyy rauhallisesti, mutta ainakin minusta tulee liian lähellä ja käy aika nopeasti iholle - ainakin kakkosjaksosta eteenpäin. En tiedä ehkä olen vain tosi vanhanaikainen ja joo tokihan tässä pitää varmaan käydä kiinni kuin sika limppuun.
Ruutu+ näyttää jo 2.jakson ja 2 putosi taas pois ;)
Oli kyllä tylsä jakso. Osaa tytöistä ei juurikaan jaksossa näkynyt.
Katsoin toisen jakson, enkä aio spoilata mitään, mutta pakko oli tulla kertomaan, että taidan olla vähän ihastunut Joniin. Apua! Etenkin se Tampereen murre on jotenkin niin hellyyttävää, että en kestä. Saattaa johtua siitä, että elämäni rakkaus, jota edelleen kaipaan, puhui Tampereen murretta... Ja oli itse asiassa muutenkin hieman Jonin oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että tällä kaudella kilpailijat ja bachelor oppisivat vihdoinkin suojaamaan ihonsa auringolta :D Ravunpunainen Juha on ikuisesti syöpynyt verkkokalvoilleni.
Eivät opi, 2. jaksossa näkyy paljon punaista ihoa, varsinkin naisilla. Punaista selkää ja punaista rintakehää on luvassa. Tuollahan on näyttänyt olevan pilvinen sää ensimmäisten jaksojen kuvauspäivinä, joten ehkä eivät ole siksi hoksanneet laittaa tarpeeksi aurinkovoidetta.. ?
Voi kun tuo Veronika on suloinen, tuossa tilinteossa :) Ja Anna, niin nauravaisia hupsuja!
Maria näyttää etenkin liikkuvassa kuvassa todella paljon Greyn anatomiassa muinoin esiintyneeltä Teddyltä. Nenän ja suun alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Maria näyttää etenkin liikkuvassa kuvassa todella paljon Greyn anatomiassa muinoin esiintyneeltä Teddyltä. Nenän ja suun alueelta.
Miksi täällä niin kovasti yritetään Mariasta filmitähtiä tehdä, muistuttaa milloin ketäkin. Mielestäni ihan ok näköinen tyttö niin kuin muutkin tuolla. Maria eroaa muista oudoilla ilmeillä ja omistushaluisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei ole samannäköinen, mutta tiedän, mitä haet. Jotenkin samanmallinen juuri tuo alue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä niin kovasti yritetään Mariasta filmitähtiä tehdä, muistuttaa milloin ketäkin. Mielestäni ihan ok näköinen tyttö niin kuin muutkin tuolla. Maria eroaa muista oudoilla ilmeillä ja omistushaluisuudella.
Filmitähteä? Häntä verrattiin johonkin kaksi kautta TV-sarjassa pyörineeseen nelikymppiseen naiseen. Harvalle tuo nyt lienee mikään suuri kohteliaisuus.
Jos mies katsoo tätä sarjaa niin pettää varmasti. Meillä yllätin miehen katsomassa tätä käsi housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies katsoo tätä sarjaa niin pettää varmasti. Meillä yllätin miehen katsomassa tätä käsi housuissa.
Juujuu.. Yritetään pitää tämä keskustelu asiallisena ja välttää tänä vuonna sivujen mittaiset tappelut ja ohi aiheen menevät jutut.
Mä ainakin olen todella pettynyt tuohon Joniin. Vaikuttaa armottomalta heterolta, jolla ei näytä viisari värähtävän ollenkaan esimerkiksi naisten komealle autokuskille. : (
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen todella pettynyt tuohon Joniin. Vaikuttaa armottomalta heterolta, jolla ei näytä viisari värähtävän ollenkaan esimerkiksi naisten komealle autokuskille. : (
T: Mies
Sama. Tuli vahvat gayfibat alkuun.
Sohvaperunoilla oli parhaat kommentit! :D
2. jaksossa pudonneet on kuulkaas spoilattu tässä ketjussa jo aikoja sitten.
Maria näyttää myös vähän Ellen Jokikankaalta. Jotenkin samanlaiset kireät kasvot. Mun mielestä ei ole erityisen kaunis. Esim Taru, Yana, Riikka ja Emilia enemmän omaan makuuni.
Toivon, että tällä kaudella kilpailijat ja bachelor oppisivat vihdoinkin suojaamaan ihonsa auringolta :D Ravunpunainen Juha on ikuisesti syöpynyt verkkokalvoilleni.
Tytöt vaikuttavat mielestäni Suomen Bachelorissa tosi mukavilta ainakin kausilla 1 ja nyt 3. Heidän takiaan näitä katson. Bachelorkin vaikuttaa ainakin nyt ihan ok:lta.