Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
461/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan oloinen se burleski-tanssija ja tuo pudotettu Taina. Peppi oli nätti.

Mariasta hieman bitch-vaikutelma, mut täytyy nyt katsoa jaksoja eteenpäin.

Peppi on teennäinen richgirl, joka viettää suomenruotsalaista luksuselämää äitinsä siivellä. Ig-tili täynnä itsensä kehumista.

Kävin Ign myös katsomassa. Kauniita kuvia,en nähnyt kehumista. Aika moni teksti oli eglanniksi. Ehkä en ymmärtänyt😊 Miten suomenruotsalaisuus tuli esille? Ei nimestä ainakaan.

Vierailija
462/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän naisten tarvitse olla näille ohjelmassa mukana oleville naisille kateellisia. 

Tiedoksenne voin kertoa, että itse en kelpuuttaisi yhtäkään.

Tietysti olen huomattavasti komeampi kuin ohjelman juippi. Tämä juippikin on kyllä komea ja siksi veikkaan, että ei löydä tästä ohjelmasta naista. Hän saa vain tällä tarvittavaa huomiota sosiaalisesta mediasta, josta löytyy varmasti myöhemmin joku sopiva rinsessa.

adios.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppi on teennäinen richgirl, joka viettää suomenruotsalaista luksuselämää äitinsä siivellä. Ig-tili täynnä itsensä kehumista.

Kävin Ign myös katsomassa. Kauniita kuvia,en nähnyt kehumista. Aika moni teksti oli eglanniksi. Ehkä en ymmärtänyt😊 Miten suomenruotsalaisuus tuli esille? Ei nimestä ainakaan.

Minusta noilla kaikilla jatkoon päässeillä ig-tilit ovat aikamoista itsensä kehumista. 

Vierailija
464/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra_adonis kirjoitti:

Ei teidän naisten tarvitse olla näille ohjelmassa mukana oleville naisille kateellisia. 

Tietysti olen huomattavasti komeampi kuin ohjelman juippi. Tämä juippikin on kyllä komea ja siksi veikkaan, että ei löydä tästä ohjelmasta naista. Hän saa vain tällä tarvittavaa huomiota sosiaalisesta mediasta, josta löytyy varmasti myöhemmin joku sopiva rinsessa.

adios.

Nyt olet jäänyt jostain paitsi. Tuo "juntti" nimittäin löysi elämänsä naisen ohjelmasta. Se on tullut julki mut ei mikä on naisen nimi. Olis huono juttu tietää kaikki kun vasta alkoi.

Vierailija
465/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

herra_adonis kirjoitti:

adios.

Nyt olet jäänyt jostain paitsi. Tuo "juntti" nimittäin löysi elämänsä naisen ohjelmasta. Se on tullut julki mut ei mikä on naisen nimi. Olis huono juttu tietää kaikki kun vasta alkoi.

Huom. löytäminen ei tarkoita, että suhde kestää. Tietysti, jos kaverille kelpaa 3-luokan daami pidemmäksi aikaa, johon en itse usko.

Vierailija
466/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään tykkää siitä Mariasta! Eikä se mun mielestä ole kauniskaan. Kauneus tulee nimenomaan sisältäpäin ulos, ja epäilyttävän oloinen ihminen ei ole kaunis, ei vain ole. Porukan kaunein on Riikka ehdottomasti!

Onko kuvankaunis ihminen aina epäilyttävä?

Mä en vaan tajua, musta se Maria ei ole mitenkään erityisen kaunis. Ihan taviksen näkönen? Miksi kaikki ajattelee sitä erityisen kauniina. Samaa mieltä, Riikka poikkeuksellisen kaunis. Oikeastaan muut aika taviksia. Niin ja se toinen, Janina/Janita on sellanen "uhkean" kaunis, mutta ei missikaunis.

Mitä sä horiset?? Tavallinen? Mä en ikinä näe Suomessa Marian näköisiä naisia mutta Riikan näköisiä tulee hyvinkin usein :D

Vierailija
467/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan näe ovatko nuo naiset kauniita vai eivät.. Kaikki näyttävät ihan tavallisille, miellyttäville.

En edes tiedä itsestäni, olenko itse kaunis vai ruma vai siltä väliltä, varmaankin enemmnän ruma ihan vaan viennin perusteella. Näytän ihan samalta kuin nuo, vartaloni on pienempi, mutta sekin voi olla hyvä vai huono?

Mistä erottaa onko nainen ruma vai kaunis?

Mikä tekee naisesta kauniin?

🤔

Vierailija
468/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni bachelor on kasvoistaan melko ruma...

Vierailija
469/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintyi ohjelmassa "Suomen kaunein koti" (tiukka harmaa neule, joka sai epäilemään mitä ohjelmassa halutaan esitellä). Hieman kun penkoo niin ainakin wannabe ruotsinsuomalainen hän tosiaan on. Kyseessä oli äitinsä koti, jota sitten esitellään ig:ssäkin. Koulutus on ilmeisesti yksityinen kirjekurssi-AMK. Ammatti on kiinteistövälittäjä, yritys on äidin omistama (kuinkas muten). Oma koti on valkoinen ja joka kerta aseteltu, jotta katsojille välittyisi kuinka hän herää jokaiseen aamuun tuoreiden kukkien keskellä virkeänä ja onnellisena valmiin terveysaamupalan ääreen. Tietysti pari käsilaukkukokoista koiraa ihan koska ne ovat niin trendikkäitä. Ystäviksi huolitaan vain ig-kelpoisia, pirteän näköisiä pissiksiä. Ai niin, valokuvaa varten kannattaa ottaa se sama ilme, pää hieman kallellaan. Riittääkö? Carpe diem!

Vierailija
470/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt mennä mukaan tähän analysointiin. Tuota, mun mielestä tämän kauden Bachelor ei herätä luottamusta ihmisenä, on laskelmoidun kepeä ja charmikas. Sanoisin että on tottunut pelailemaan naisilla ja luonteeltaan tunnekylmä, ei vaikuta empaattiselta. Olen kerran seurustellut tuon oloisen miehen kanssa ja loppujen lopuksi paljastui todella kylmäkiskoiseksi, itsekeskeiseksi ja k*sipääksi. Myös tämän ohjelman mies on liian itsevarman oloinen. En luottaisi, en ihastuisi. Mun mielestä tosin on komea, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
471/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bachella pahat Sibeliusrypyt, botoxia tarvittaisiin kiireesti...

Vierailija
472/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luooo kirjoitti:

Pakko nyt mennä mukaan tähän analysointiin. Tuota, mun mielestä tämän kauden Bachelor ei herätä luottamusta ihmisenä, on laskelmoidun kepeä ja charmikas. Sanoisin että on tottunut pelailemaan naisilla ja luonteeltaan tunnekylmä, ei vaikuta empaattiselta. Olen kerran seurustellut tuon oloisen miehen kanssa ja loppujen lopuksi paljastui todella kylmäkiskoiseksi, itsekeskeiseksi ja k*sipääksi. Myös tämän ohjelman mies on liian itsevarman oloinen. En luottaisi, en ihastuisi. Mun mielestä tosin on komea, mutta siihen se sitten jääkin.

No höpsistä. Mielestäni Bätse on ihan terveellä tavalla hiljaisesti itsevarman oloinen. Yllätyin myönteisesti, imelän ja yli-itsevarman Rouvisen ja pökkelömäisen, monotonisen lentäjän jälkeen. Tällä kertaa saattaa olla jopa ainekset katsottavaan kauteen! Minun henkilökohtaiseen makuuni mies ei ole, mutta ihan kiva katsoa silti. Naisistakin useampi vaikuttaa hyviltä tyypeiltä.

Vierailija
473/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiro Välimäki

www.instagram.com/p/1z7SxqC7RE/

Apua mikä lääkäri :D :D Kiitos tästä! (Ja pahoittelut ohiksesta)

Miksei lääkäri voisi olla tuollainen?

Nykyäänhän lääkikseen toki mennään myös puhgaasti rahan ja prestigen perässäkin. Mut on se sen verran vaativa koulutus, et yleensä ovat fiksua porukkaa. Kai tuokin kaveri sit älykäs on mut vaikuttaa niin pinnalliselta et eihän sillä uskaltaisi itseään hoidattaa (pun intended).

Vierailija
474/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria = Kim Raver

Vierailija
475/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintyi ohjelmassa "Suomen kaunein koti" (tiukka harmaa neule, joka sai epäilemään mitä ohjelmassa halutaan esitellä). Hieman kun penkoo niin ainakin wannabe ruotsinsuomalainen hän tosiaan on. Kyseessä oli äitinsä koti, jota sitten esitellään ig:ssäkin. Koulutus on ilmeisesti yksityinen kirjekurssi-AMK. Ammatti on kiinteistövälittäjä, yritys on äidin omistama (kuinkas muten). Oma koti on valkoinen ja joka kerta aseteltu, jotta katsojille välittyisi kuinka hän herää jokaiseen aamuun tuoreiden kukkien keskellä virkeänä ja onnellisena valmiin terveysaamupalan ääreen. Tietysti pari käsilaukkukokoista koiraa ihan koska ne ovat niin trendikkäitä. Ystäviksi huolitaan vain ig-kelpoisia, pirteän näköisiä pissiksiä. Ai niin, valokuvaa varten kannattaa ottaa se sama ilme, pää hieman kallellaan. Riittääkö? Carpe diem!

Onko Peppi kussut sun aamumuroihin vai mistä katkeruus 😂😂😂

Vierailija
476/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan voittajaksi Tarua, sopisi hyvin aiempien kausien voittajien joukkoon. Ekalla kaudella voitti vähän sivussa pysytellyt Satu ja toisella taas hissukan ja kiltin oloinen Ninja. Mariasta taas tulee mieleen ekan kauden kolmonen, itsevarma Niina ja niinkään tokalla kaudella kakkoseksi jäänyt ylimielisen oloinen Laura.

Vierailija
477/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan voittajaksi Tarua, sopisi hyvin aiempien kausien voittajien joukkoon. Ekalla kaudella voitti vähän sivussa pysytellyt Satu ja toisella taas hissukan ja kiltin oloinen Ninja. Mariasta taas tulee mieleen ekan kauden kolmonen, itsevarma Niina ja niinkään tokalla kaudella kakkoseksi jäänyt ylimielisen oloinen Laura.

Eli vaikka bad girls aluksi tekevätkin vaikutuksen niin lopulta valitaan vaimoksi sopiva kiltti tyttö.

Vierailija
478/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luooo kirjoitti:

No höpsistä. Mielestäni Bätse on ihan terveellä tavalla hiljaisesti itsevarman oloinen. Yllätyin myönteisesti, imelän ja yli-itsevarman Rouvisen ja pökkelömäisen, monotonisen lentäjän jälkeen. Tällä kertaa saattaa olla jopa ainekset katsottavaan kauteen! Minun henkilökohtaiseen makuuni mies ei ole, mutta ihan kiva katsoa silti. Naisistakin useampi vaikuttaa hyviltä tyypeiltä.

Ajattelen ihan samoin tässä vaiheessa, huomattava parannus edellisvuosista tämä poikamies. Ei hän ole minunkaan makuun, mutta varmaan moni tykkää tuollaisesta urheilijamiehestä. Ihan kivan oloisia naisia useampi.

Mutta voih, miksi pitää olla nämä pitkät ja usein vähän epäsopivat iltapuvut keskellä päivää vielä... Joku taisi sanoa aiemmin, että tulisi ehkä persoona paremmin esiin, jos olisi omat vaatteet. Tai noin nuorille ihmisille sopisi paljon paremmin jotkut lyhyet mekot. Voisi olla vähän rennompikin tyyli. Mutta taitaa kuulua formattiin tämä, että patsastellaan näissä juhla-asuissa joka ilta.

Vierailija
479/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä noista juhla-asuista sen verran, että aika monella naisella tuntui olevan ongelmia niiden kanssa (helmassa yms) kun astelivat Jonin luokse autosta. Kiusallista katsottavaa ja varmaan vielä inhottavampaa niiden kantajalle. Lisäksi eikö niitä saa lyhentää oikean mittaisiksi, kun kaikilla oli jotkut jäätävät 15cm korkkarit ja helma jyystää silti maata? Taitavat tosiaan kiertää naiselta toiselle, jos ei saa edes tehdä helman lyhennystä tai muita parannuksia.. Tuskin niitä nyt enää kuitenkaan myyntiin laitetaan vai menisivätkö vuokrattaviksi?

Vierailija
480/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina oli kylläkin nelonen, Jenni oli kolmas, Jenny toinen ja Satu voitti

Ketju on lukittu.