Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta olen lopettanut parikin suhdetta, kun olen ollut miehen kanssa seksuaalisesti sopimaton. Yritin kuitenkin pari kuukautta tapailla. Parempi lopettaa suhde alkuunsa.
Todellakin. Siinä oikeassa suhteessa on molemmat, sekä uskomaton seksuaalinen kemia että henkinen yhteys. Alusta saakka! Ymmärrän toki, että valtaosa ihmisistä joutuu tyytymään, kun ei ole ehkä niin varaa valita eikä uskalleta olla yksinkään ja samat tyypit sitten vauhkoavat, että "kyllä tunteet voi tulla ajan kanssa" ja "seksi ei ole koskaan hyvää ekalka kerralla". T. Nainen myös
Kerro millaista se hyvä seksi on ensimmäisellä kerralla? Noin naisen näkökulmasta. Miehenä se on minusta aika sähellystä. Saa ehkä rojut sisään mutta ei upeaa ole.
Minunkaan mielestäni seksi ei yleensä ole parasta ensimmäisellä kerralla. On todella vaikeaa selittää, mistä se seksuaalinen yhteensopivuus tulee. Ei se mikään kokemuksesta tai tekniikoista mielestäni ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun minä olin neljänkympin kantturoissa + ja -, niin tulihan tuota tehtyä kymmenien naisten kanssa. Kaiken maailman hiihtäjiä sitä tulikin pamputettua... oli jätettyä, petettyä, karannutta, "eronneita" ja sitten niitä oikeasti eronneita ja kuka mitäkin kuvitteli suhteeltamme. Piti vain luoda erilaisia rooleja, että pääsi maistelemaan mahdollisimman montaa erilaista namia. Niin ja nämä kymmenet naiset olivat myös +/- nelikymppisiä. Kaiholla muistelen.
Mies, 54 v
Mutta miksi? Jos olisit ollut rehellinen, olisi varmaan saanut seksiseuraa "kaiken maailman hiihtäjistä" yhtälailla. Mikä siinä oli ettet rohjennut olla rehellinen vaan piti vedättää näitä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että miehet tunnistaa nämä pelimiehet kilsan päästä, mutta naiset eivät vaikka ovat naaman edessä.
Huvittavaa tämä sinun provoyritys. Tuskin tiedät mistään mitään. Saat korjata kertomalla mistä ne itse muka tunnistat. Miehillä yleensä heikommat sosiaaliset taidot huomioda pieniä eleitä.
Eiköhän sen kuka tahansa sivustaseuraaja oivalla yleensä, mikä on pelin henki kun tarkastelevat kuviota objektiivisesti. Ethän sinä itse sitä siinä tajua kiihkoissasi, joten sitä on aika turha yrittää selittää.
Turhaa lätinää ilman mitää asiaa ja yrität mennä henkilökohtaisuuksiin mikä vain vahvisti sen ettet tiedä mitään. Saat vielä toisen mahdollisuuden jos tällä kertaa edes yrittäisit.
Tuo eka vastaus oli jonkun ohiksen kirjoittama...
Mutta jokaisella pelimiehellä on omat maneerinsa esitettävän persoonallisuuden mukaan. Punainen lanka on havaita tästä persoonallisuudesta oikeasti poikkeavat toimintamallit. Esimerkkinä voidaan käyttää vaikka herkkää runopoikaa. Pelimies voi esittää herkkää ja ujoa, mutta vie kuitenkin tapailua määrätietoisesti eteenpäin kohti...no sitä. Käyttäytyy myös lehmänhermoisesti, koska tietää tekniikkansa toimivan. Oikeasti ujon ja herkän miehen kanssa tapailu olisi raastavampaa, hankalampaa ja epävarmempaa. Seksi tulisi kuvioihin vasta kuukausien eikä kolmen viikon jälkeen ellei nainen ole aloitteellinen...jne.
Hupnoa seksiä tai sitten saattoi vaan yksinkertaisesti olla liian löysä tavara. Kyllä siinä silloin tulee miehelle kieltämättä vähän huijattu olo, eikä tämän tee mieli pakottaa itseään viestiä enää laittamaan. Parempi jättää juttu yhteen kertaan ja jatkaa matkaa eteenpäin.
Mitäs tästä opit? Sen, että annat samantien, niin pääset k-päästä eroon ennenkuin kiinnyt.
Mä ihmettelen näissä tarinoissa aina sitä, että miten ihmeessä miehelle riittää kerta sängyssä jonkun kanssa ja sitten heti uutta tilalle... Kyllä mulla seksi on aina ollut niin kivaa että todellakin on kumpikin jäänyt odottamaan uusintaa... Tai luulisi pelimiehen panevan monia ”yhtä aikaa”. Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen näissä tarinoissa aina sitä, että miten ihmeessä miehelle riittää kerta sängyssä jonkun kanssa ja sitten heti uutta tilalle... Kyllä mulla seksi on aina ollut niin kivaa että todellakin on kumpikin jäänyt odottamaan uusintaa... Tai luulisi pelimiehen panevan monia ”yhtä aikaa”. Kummallista.
Hottiksia pannaan monta kertaa, taviksen kanssa riittää yksi varvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hottiksia pannaan monta kertaa, taviksen kanssa riittää yksi varvi.
Tai sitten miehelle kävi vaan ns. nolosti, joten ei kehtaa nähdä naista toista kertaa. Selittää sitten itselleen että naisessa oli vikaa.
Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Hupnoa seksiä tai sitten saattoi vaan yksinkertaisesti olla liian löysä tavara. Kyllä siinä silloin tulee miehelle kieltämättä vähän huijattu olo, eikä tämän tee mieli pakottaa itseään viestiä enää laittamaan. Parempi jättää juttu yhteen kertaan ja jatkaa matkaa eteenpäin.
Sellaista se on, kun miehellä on vain pieni prinssinakki
Mä oon alkanut ton ja muidenkin syiden vuoksi harrastamaan seksiä vasta parin kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Eikä peruspelimies oo se pahin..vsan joku taudin levittäjä.
Ystävä tapaili muutaman viikon miestä, harrasti seksiä, mies katosi. Parin vuoden jälkeen kävi ilmi, että ystävälläni on hiv.
Nää on näitä, että ei mulle ikinä tällasta satu. Toivotaan, mutta kaikki on aina mahdollista. Tääkin tartuttajamies oli ihan normaali työssäkäyvä, siisti, tavallinen mies. ..voihan olla ettei tiennyt tartunnastaan vielä, mutta kaverille oli jäänyt eri fiilis...
Että onhan se ikävää sit parin kk:n jälkeen huomata jos kemiat ei kohtaakkaan tai mies on huono sängyssä..mutta luulis tässä ajassa pahimmat pelurit jääneet jo pois kuvioista...
Aikuinen nainen jauhaa pelimiehistä ja sulista hattuun. Kasva aikuiseksi. Mitään väärää ei tapahtunut. Jatka eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta olen lopettanut parikin suhdetta, kun olen ollut miehen kanssa seksuaalisesti sopimaton. Yritin kuitenkin pari kuukautta tapailla. Parempi lopettaa suhde alkuunsa.
Todellakin. Siinä oikeassa suhteessa on molemmat, sekä uskomaton seksuaalinen kemia että henkinen yhteys. Alusta saakka! Ymmärrän toki, että valtaosa ihmisistä joutuu tyytymään, kun ei ole ehkä niin varaa valita eikä uskalleta olla yksinkään ja samat tyypit sitten vauhkoavat, että "kyllä tunteet voi tulla ajan kanssa" ja "seksi ei ole koskaan hyvää ekalka kerralla". T. Nainen myös
Molemmat kohdat pitävät paikkansa. Ensimmäinen kerta menee jännittäessä ja siitä ei saa oikein kumpikaan mitään irti. Seksi alkaa sujua ja tuntuu aina vain paremmalta mitä enemmän (pidemmän ajan) sitä on kumppaninsa kanssa harrastanut. Tunteet myös syvenee ajan myötä. Alussa kumppani saattoi olla ihan "ok", mutta vuoden päästä hän on rakkain ihminen maailmassa. Nuo kemiat räjäyttävää seksiä ensitapaamisella on puhdasta harlekiinihömppää.
Mikä sinä olet sen harlekiinihömpäksi tuomitsemaan. Jostain ne "harlekiinihömppä"-tekstitkin on peräisin ;) Et selkeästi ole itse kokenut mitä se on, kun kemiat räjähtää yhteen oikein tosissaan. Olen pahoillani, se on aivan mahtavaa.
Käykö lainkaan mielessä että ehkä se olet sinä joka ei ole kokenut sitä aivan mahtavaa seksiä jossa kaikki vain loksahtaa yhteen, jokainen sekunti ensimmäisestä sormenpään kosketuksesta on huumaava. Orgasmi ei ole mikään huippu vaan akti on kliimaksia.
Ei muualla kun tällä palstalla pelimiehet ole sellaiset komeat ja ulospäinsuuntautuneet, ja hyvät miehet sitten niitä hiljaisia hissukoita.
Ei ne asiat oikeasti korreloi, törkeästi voi käyttäytyä se hiljainen hissukka ja mukava ja suosittu mies olla uskollinen ja hyvä. Molemmista on kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanut ton ja muidenkin syiden vuoksi harrastamaan seksiä vasta parin kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Eikä peruspelimies oo se pahin..vsan joku taudin levittäjä.
Ystävä tapaili muutaman viikon miestä, harrasti seksiä, mies katosi. Parin vuoden jälkeen kävi ilmi, että ystävälläni on hiv.
Nää on näitä, että ei mulle ikinä tällasta satu. Toivotaan, mutta kaikki on aina mahdollista. Tääkin tartuttajamies oli ihan normaali työssäkäyvä, siisti, tavallinen mies. ..voihan olla ettei tiennyt tartunnastaan vielä, mutta kaverille oli jäänyt eri fiilis...
Että onhan se ikävää sit parin kk:n jälkeen huomata jos kemiat ei kohtaakkaan tai mies on huono sängyssä..mutta luulis tässä ajassa pahimmat pelurit jääneet jo pois kuvioista...
Yhtä lailla sen hiv:in voi saada, vaikka olisi odottanut pari kuukautta.
Tässä ei kukaan ollut käsitellyt yhtä näkökulmaa, mikä itselle ainakin on suhteen muodostamisessa yksi juttu. Nimittäin kun ensimmäisen kerran kohdataan alastomana, niin ei ainakaan minulle saa olla toisessa mitään pahaa turn-offia. Kumppanin pitää miellyttää silmää niinkin.
Itsellä on tullut vastaan asioita, mistä en vaan ole päässyt yli. Ja niitä ei voi oikein suoraankaan sanoa, vaan silloin käytetään jotain epämääräistä korttia.
Saa pitää pinnallisena, mutta tämmöiseksi luonto on minut muovannut. En itsekään ole täydellinen ja en sitä toiseltakaan vaadi. Mutta joskus toisesta paljastuu asioita, jotka ihastumisesta huolimatta ottavat joka kerta häiritsevästi silmään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei kukaan ollut käsitellyt yhtä näkökulmaa, mikä itselle ainakin on suhteen muodostamisessa yksi juttu. Nimittäin kun ensimmäisen kerran kohdataan alastomana, niin ei ainakaan minulle saa olla toisessa mitään pahaa turn-offia. Kumppanin pitää miellyttää silmää niinkin.
Itsellä on tullut vastaan asioita, mistä en vaan ole päässyt yli. Ja niitä ei voi oikein suoraankaan sanoa, vaan silloin käytetään jotain epämääräistä korttia.
Saa pitää pinnallisena, mutta tämmöiseksi luonto on minut muovannut. En itsekään ole täydellinen ja en sitä toiseltakaan vaadi. Mutta joskus toisesta paljastuu asioita, jotka ihastumisesta huolimatta ottavat joka kerta häiritsevästi silmään.
Millaisia ne asiat on? Ne kerrat kun olen ollut ihastunut en pystynyt näkemään toisessa mitään vikoja, päinvastoin pidin heitä täydellisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kannattaako noin nopeaan alkaa harrastaa seksiä?
Nopeaan? Eihän tuo ole nyt yhtään nopeaa. Minä naisena tsekkaan nyt vähintään kolmansien treffien jälkeen toimiiko seksi. Kerran olin yhteyksissä pari kuukautta ja sitten se seksi ei toiminut ollenkaan. Ei oltu yhtään samalla aaltopituudella, ja miehellä oli lisäksi reilusti keskivertoa pienempi. Jos seksi ei toimi, niin homma jää siihen.
Kirjoitin panostamme runon. Julkaistaan pian antologiassa.
T: Runopoika
Paljon on sellaisia miehiä, jotka ovat addiktoituneet nimenomaan naisten hurmaamiseen. Toiset ovat asettaneet itselleen jotain "kiintiöitä", kuinka monta eri panoa pitää saada vaikka vuoden aikana. Eräs tuntemani aikuinen mies haaveilee tuttava rouvan ja hänen teinityttärien kaatamisesta. Eli pelimiehiksikö näitä nyt sitten kutsutaan. Voi onnetonta! Mutta kukin tyylillään.
Kaveri sai kaadon! Siellä se naureskelee muiden runopoikien kanssa ja lyö ylävitosia. On se vaan melkoinen sonni!