Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi

Vierailija
06.02.2018 |

Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.

En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.

Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)

Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!

Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!

Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.

..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin yksi hyvä syy, miksi kannattaa odottaa avioliittoon. Harva ottaa avioeroa heti seuraavana päivänä seksin jälkeen ;) *myhäilee tyytyväisenä oman toimivan strategian vuoksi ja suosittaa lämpimästi kanssasiskoilleenkin*

Vierailija
82/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kukaan ollut käsitellyt yhtä näkökulmaa, mikä itselle ainakin on suhteen muodostamisessa yksi juttu. Nimittäin kun ensimmäisen kerran kohdataan alastomana, niin ei ainakaan minulle saa olla toisessa mitään pahaa turn-offia. Kumppanin pitää miellyttää silmää niinkin.

Itsellä on tullut vastaan asioita, mistä en vaan ole päässyt yli. Ja niitä ei voi oikein suoraankaan sanoa, vaan silloin käytetään jotain epämääräistä korttia.

Saa pitää pinnallisena, mutta tämmöiseksi luonto on minut muovannut. En itsekään ole täydellinen ja en sitä toiseltakaan vaadi. Mutta joskus toisesta paljastuu asioita, jotka ihastumisesta huolimatta ottavat joka kerta häiritsevästi silmään.

Miksi pidät silmiä auki seksissä? Pistä ny ihmeessä kiinni ni ei häiritse :D Joo, todellakin olet pinnallinen, noloa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut ton ja muidenkin syiden vuoksi harrastamaan seksiä vasta parin kolmen kuukauden tapailun jälkeen. Eikä peruspelimies oo se pahin..vsan joku taudin levittäjä.

Ystävä tapaili muutaman viikon miestä, harrasti seksiä, mies katosi. Parin vuoden jälkeen kävi ilmi, että ystävälläni on hiv.

Nää on näitä, että ei mulle ikinä tällasta satu. Toivotaan, mutta kaikki on aina mahdollista. Tääkin tartuttajamies oli ihan normaali työssäkäyvä, siisti, tavallinen mies. ..voihan olla ettei tiennyt tartunnastaan vielä, mutta kaverille oli jäänyt eri fiilis...

Että onhan se ikävää sit parin kk:n jälkeen huomata jos kemiat ei kohtaakkaan tai mies on huono sängyssä..mutta luulis tässä ajassa pahimmat pelurit jääneet jo pois kuvioista...

Selvisikö varmuudella että ko. mies on taudin levittäjä? Tarkoitan vain että jos ystävä hänen kanssaan ei käyttänyt kortsua niin mistäpä sen tietää kuinka monen miehen kanssa on ollut ilman ja mistä on tautinsa saanut...

Vierailija
84/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako noin nopeaan alkaa harrastaa seksiä?

Nopeaan? Eihän tuo ole nyt yhtään nopeaa. Minä naisena tsekkaan nyt vähintään kolmansien treffien jälkeen toimiiko seksi. Kerran olin yhteyksissä pari kuukautta ja sitten se seksi ei toiminut ollenkaan. Ei oltu yhtään samalla aaltopituudella, ja miehellä oli lisäksi reilusti keskivertoa pienempi. Jos seksi ei toimi, niin homma jää siihen.

Tyrmäätkö treffikumppanin heti ensimmäisestä kerrasta, siis jos seksi ei toimi? Enkä tarkoita että pienuus olisi nyt se juttu, vaan oletetaan että miehen vehkeet täyttää sinun vaatimukset. Toisekseen minusta ei ole mitään syytä kiirehtiä petipuuhien kanssa, muutama kuukausi tutustumiseen ei ole yhtään liian lyhyt aika. Mieluummin selvitän ensin onko miehestä kumppaniainesta ja miten ajatukset menee yksiin. Seksi tulee mukaan kun ollaan ensin tutustuttu, ja muodostunut luottamus ja kipinä että tästä voisi jotain syntyäkin.

Vierailija
85/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin yksi hyvä syy, miksi kannattaa odottaa avioliittoon. Harva ottaa avioeroa heti seuraavana päivänä seksin jälkeen ;) *myhäilee tyytyväisenä oman toimivan strategian vuoksi ja suosittaa lämpimästi kanssasiskoilleenkin*

Sehän sitten on riemukasta, jos itselle se seksi on huonoa (vaikka mies olisi tyytyväinen) ja avioliiton on jo ehtinyt solmia. Vai ootko niin epäseksuaalinen, että seksi on pakollinen paha? Kannattaisiko etsiä aseksuaali mies, niin voitte molemmat elää tyytyväisinä selibaatissa ilman mitään pelien pelaamisia ja pihtaamisia.

Itse olen aloittanut seksielämän aina nopeasti uuden kumppanin kanssa. Kaikki ovat halunneet jatkaa suhdetta kanssani. Niinpä olen näin nelikymppisenä ehtinyt tähän mennessä olemaan suhteessa vain parin miehen kanssa.

Vierailija
86/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kukaan ollut käsitellyt yhtä näkökulmaa, mikä itselle ainakin on suhteen muodostamisessa yksi juttu. Nimittäin kun ensimmäisen kerran kohdataan alastomana, niin ei ainakaan minulle saa olla toisessa mitään pahaa turn-offia. Kumppanin pitää miellyttää silmää niinkin.

Itsellä on tullut vastaan asioita, mistä en vaan ole päässyt yli. Ja niitä ei voi oikein suoraankaan sanoa, vaan silloin käytetään jotain epämääräistä korttia.

Saa pitää pinnallisena, mutta tämmöiseksi luonto on minut muovannut. En itsekään ole täydellinen ja en sitä toiseltakaan vaadi. Mutta joskus toisesta paljastuu asioita, jotka ihastumisesta huolimatta ottavat joka kerta häiritsevästi silmään.

Minä ainakin ymmärrän mitä tarkoitat, vaikka mulle ulkonäkö alastomana ei olekaan se turn-offin tekijä. 

Mulla on käynyt niin että kiinnostus lopahti täysin ensimmäiseen seksikertaan. Olin ollut kiinnostunut ja ihastunut mutta seksi oli semmosta perussettiä... Pari päivää sen jälkeen ilmoitin että eiköhän ole parempi kun lopetetaan tapailu. En tiedä, eikä kiinnostakaan mitä mies ajatteli.

Lisään vielä että en todellakaan kuvittele että seksi ensimmäisellä kerralla olisi jotain huippua ja tajunnan räjäyttävää, sitä se ei todellakaan ole, vaan räpeltämistä ja säheltämistä, toisen kehoon tutustumista. Mutta kyllä se ero on ihan selvä peruusjyystön ja kiihkeän seksin välillä vaikka kuinka olisi ekasta kerrasta kyse.

Vierailija
87/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän mitä tarkoitat, vaikka mulle ulkonäkö alastomana ei olekaan se turn-offin tekijä. 

Mulla on käynyt niin että kiinnostus lopahti täysin ensimmäiseen seksikertaan. Olin ollut kiinnostunut ja ihastunut mutta seksi oli semmosta perussettiä... Pari päivää sen jälkeen ilmoitin että eiköhän ole parempi kun lopetetaan tapailu. En tiedä, eikä kiinnostakaan mitä mies ajatteli.

Lisään vielä että en todellakaan kuvittele että seksi ensimmäisellä kerralla olisi jotain huippua ja tajunnan räjäyttävää, sitä se ei todellakaan ole, vaan räpeltämistä ja säheltämistä, toisen kehoon tutustumista. Mutta kyllä se ero on ihan selvä peruusjyystön ja kiihkeän seksin välillä vaikka kuinka olisi ekasta kerrasta kyse.

Niinpä. Jos ensimmäisen seksikerran jälkeen tunne on, ettei halua tätä enää uudelleen, niin siitä on kyllä vaikeaa sydämelleen puhua järkeä. Ja vaikka puhuin ulkonäöllisistä jutuista, niin ihan samaan kastiin menee myös esimerkiksi se, ettei intiimissä tilanteessa muodostu aitoa yhteyttä.

Joku kysyi että mikä se ulkonäöllinen turn-off voi olla. No yksi itselle totaalinen paha on jotkut korsettimaiset(?) kireät alusasut, jotka on jättäneet hirmuiset painaumat ihoon. Vähän kuin siteet otettaisiin pois viikon päästä. Se tappaa multa tunnelman kahdella mekanismilla: miksi se ei voinut olla oma itsensä ja sitten ne itse jäljet, joihin silmä hakeutuu aina uudestaan.

Vierailija
88/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se huijasi sinulta? Veikö se rahasi, autosi, asuntosi vai osakesijoituksesi?

Vierailija
89/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-adoniksia on helppo boikotoida. Mutta nämä ressukat, ruipelot herkkäsielut ovatkin niitä susia lampaiden vaatteissa: niihin erehtyy helpommin luottamaan. Herkkikset ovat usein emotionaalisesti yhä kiinni jossain eksässään ja pettävät selkäsi takana.

Alfat sentään ottavat vain pimppisi, nusaisevat ja pyyhkivät kikkelin verhoon. Kun näet alfan, voit jo odottaa tätä. Runopojat taas tuhoavat elämääsi hitaasti ja tuskallisesti. Kuin salakavala tauti, jonka tajuaa liian myöhään.

Vierailija
90/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako noin nopeaan alkaa harrastaa seksiä?

Nopeaan? Eihän tuo ole nyt yhtään nopeaa. Minä naisena tsekkaan nyt vähintään kolmansien treffien jälkeen toimiiko seksi. Kerran olin yhteyksissä pari kuukautta ja sitten se seksi ei toiminut ollenkaan. Ei oltu yhtään samalla aaltopituudella, ja miehellä oli lisäksi reilusti keskivertoa pienempi. Jos seksi ei toimi, niin homma jää siihen.

Tyrmäätkö treffikumppanin heti ensimmäisestä kerrasta, siis jos seksi ei toimi? Enkä tarkoita että pienuus olisi nyt se juttu, vaan oletetaan että miehen vehkeet täyttää sinun vaatimukset. Toisekseen minusta ei ole mitään syytä kiirehtiä petipuuhien kanssa, muutama kuukausi tutustumiseen ei ole yhtään liian lyhyt aika. Mieluummin selvitän ensin onko miehestä kumppaniainesta ja miten ajatukset menee yksiin. Seksi tulee mukaan kun ollaan ensin tutustuttu, ja muodostunut luottamus ja kipinä että tästä voisi jotain syntyäkin.

Yleensä seksi paranee kolmannen kerran jälkeen, mutta tässä tapauksessa en edes halunnut koettaa toista kertaa. Jos en tunne oloani mukavaksi ja rentoutuneeksi, niin ei se ole nautittavaa seksiä. Pidän seksistä todella paljon, ja yleensä on kyllä synkannut tosi hyvin. Tykkään antaa ja saada nautintoa pitkän kaavan mukaan. 

Vierailija
91/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin mieheni kanssa, koska seksi oli niin hyvää ja itseasiassa käsittämättömän loistavaa jo ekalla kerralla. Hän on komea ex pelimies ja osoittautunut luotettavaksi vuosien saatossa.

Yksi mies, johon olin rakastunut pitkään ennen seksiä, oli niin kauhean huono, että se eka kerta vei kaikki tunteet multa kerralla. Kyllä se siis voinolla niin huonoa. Rytmi ja kosketuksen laatu jne ihan kaikki oli väärin.

Ap on ilmeisesti kohdannut aktiivisen pelimiehen, joka vain kerää kokemuksia tukeakseen itsensä mahtavaksi oriiksi. Ihmeen moni pelimies esittää herkkää. Viimeisin pelimies, joka yritti iskeä mua, puhui jatkuvasti siitä, että on niin hirveän ujo ja sitten heti seuraavassa lauseessa ehdotti tapaamista rohkeammin kuin kukaan ikinä ennen. Kyllähän sen ristiriidan huomaa, kun tajuaa tarkkailla.

Vierailija
92/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se huijasi sinulta? Veikö se rahasi, autosi, asuntosi vai osakesijoituksesi?

Huijata voi muutenkin kuin tekemällä taloudellisen kuprun.

Vierailija
93/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehen kirjoittama ei uskottava tarina.

Vierailija
94/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes lukea joka sivua läpi, mutta! Mistä tiedät että vain pelaili? Itseäni voisi tavallaan sanoa pelailijaksi, ja pari naista onkin sanonut. Mutta en todellakaan tahallani tee sitä!

Tapaan mukavan naisen, juttu luistaa. On kauniskin mielestäni. Kestää kuukaus ja orastavat tunteet vaan loppuu... mitä minä sille voin? Tekeekö se minusta pelimiehen? Ei yksinkertaisesti voi ihastua jokaiseen naiseen vaikka aluksi vaikuttaakin hyvältä. Koittakaa nyt ymmärtää.

Tämä runopoika oli varmaan epätoivoinen, eli tahtoi vain kovasti löytää naisen. Ap nyt ei vaan kolahtanut niin kovin...

Vierailija
95/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies pettyi kun jo kolmen viikon kuluttua olit jakamassa..:(

Vierailija
96/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kannata odottaa avioliittoon, ei paljon lohduttaisi jos se 10 sekunnin mikromulkku ei olisi jättämässä.

Teininä kannattaa odotella kunnes on varma, vanhempana jo tietää mitä seksi on, ei mitään syytä pihdata vain pihtaamisen vuoksi. Turha kehittää tunteita ihmiseen, jonka kanssa seksi ei ehkä vaan toimi.

Meille tuli täyteen juuri 10 v onnellista avioliittoa, kaverina oli tunnettu pidempään mutta ekojen varsinaisten treffien ekana tuntina mentiin sänkyyn, ja seksiä on vieläkin monta kertaa viikossa.

Ennen sitä olin pihdannut yhden kanssa 6 kk, ja näin jälkikäteen virhe ei ollut odottaminen, vaan se että ylipäätään oltiin yhdessä.

Vierailija
97/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin kerran miehen, joka tuntui olevan vuosikausia hyvin viehtynyt minusta. Sain viestin perusteella käsityksen, että hän uneksi minusta jatkuvasti ja halusi vain tavata. Meillä oli ollut lyhyt suhde joskus kauan sitten, mutta silti hän piti minuun ajoittain yhteyttä ilmeisesti silloin, kun ei ollut muita ihastusten kohteita kiusattavana. Kun sitten sovittiin tapaamisia, hän jätti usein tulematta. Lopulta hän puoliväkisin tunkeutui asuntooni keskellä yötä itkien sitä, ettei bussit enää kulje ja ettei hän pääse kotiin ja jäätyy pakkaseen. Vaikka ei pahemmin huvittanut, niin olihan sellaisen ressukan kanssa pakko nussia, kun ei se saanut minua päästään ja olisi muuten jäänynyt ulos pakkaseen. Kun sitten yritin myöhemmin tavoittaa häntä, niin tämä "naistenmies" torjui minut jalomielisesti sanomalla, ettei hänestä hänellä ei ole sitä mitä etsin aivan, kuin olisin edes ehdottanut mitään seurustelua, vaan ihan vaan tutustumista. Oletin loogisena ihmisenä, että hänellä täytyy olla kiinnostusta minuun, kun vuosikausia kirjoittelee ja ehdottelee tapailua.Tuskinpa kyse on siitä, että saisi paljon naista vaan pikemminkin päin vastaisesta ongelmasta, ettei osaa olla naisten kanssa. On ihmisenä niin epäkypsä, ettei kykene olemaan rehellinen tunteissaan. Toinen "naistenmies" jonka olen tuntenut oli ylipainoinen alkoholistiressukka, jonka ainoina valttikortteina oli kyky uikuttaa söpösti ja miehekäs keho. Hän uikutti kaikille naisille aina saman säälittävää luuseritarinaa elämästään, kerjäsi sääliä ja seksiä. Koska kukaan nainen ei ikinä kykenisi todellisuudessa tyydyttämään tämän ylipainoisen sian loputtomia kriteerejä, hänen oli toki vaikea koskaan sitoutua yhteenkään naiseen, joka epätoivonsa hetkellä hänestä kiinnostui.  Tämän miehen suurin ongelma oli myös viehätysvoiman ja sosiaalisten taitojen puute, erityisesti luonne oli hyvin vastenmielinen. "Naistenmiehet" eivät todellakaan ole mitään alfauroksia, vaan sitoutumiskyvyttömiä, persoonallisuushäiriösiä ressukoita, jotka ehkä saattavat olla vaan poikkeuksellisen aktiivisia naistenmetsästyksessä ja kuluttaa siihen keskivertoa enemmän aikaa sekä energiaa.  He tavallaan keräilevät naisia toisena päivätyönään, koska se pönkittää heidän narsistisesti häiriintynyttä minäkuvaansa.

Vierailija
98/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa ap:n runopoika vaikuttaa? Kuulostaa meinaan tutulta, jouduin itsekin samanlaisen jallittamaksi.

Vierailija
99/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen näissä tarinoissa aina sitä, että miten ihmeessä miehelle riittää kerta sängyssä jonkun kanssa ja sitten heti uutta tilalle... Kyllä mulla seksi on aina ollut niin kivaa että todellakin on kumpikin jäänyt odottamaan uusintaa... Tai luulisi pelimiehen panevan monia ”yhtä aikaa”. Kummallista.

Nainen jonka kanssa seksi on ollut ihanaa saa aina vähintään ilmaisen uusinnan ja ehkä viikkojenpäästä vonkauspuhelun

Ei ne pelimiehetkään mitään täysin tunteettomia panokoneita ole

Vierailija
100/167 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen liittyy vakaviin itsetunto-ongelmiin. Esim. hänelle on naureskeltu, häntä on kiusattu koulussa tai nälvitty töissä. Purkaa sitten sitä epävarmuutta huijaamalla, se saa hänet tuntemaan itsensä mahtavaksi ja kovaksi jätkäksi, joka ei välitä muiden tunteista. Hän ei kelpaa itselleen, ja siksi huijaa, ettei joutuisi pettymään todellisuuteen.

Et tosiaan ainakaan menettänyt mitään huippu-urosta. Pää pystyyn vain. Mies tässä on ollut nolo, et sinä. Uskallat elää rehellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi