Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi

Vierailija
06.02.2018 |

Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.

En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.

Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)

Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!

Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!

Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.

..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaikkialla, kaikissa yhteiskuntaluokissa, minkä näköisiä ja kokoisia tahansa. Tuollaisethan ovat niitä kaikista "pahimpia" - todella syvän veden kaloja.

Vierailija
2/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt noin ja jopa muutaman kerran! Syy: nämä pelimiehet olivat eri tyyppisiä. Yks oli sellainen herkkä taitelija, toinen vitsejä vääntävä koomikko. Kolmas oli sellainen kiltti nörttimies, joka ei ollut erityisen komeakaan. Ärsyttävää oli, kun aluksi annettiin ymmärtää ihan muuta. Helpoimmalla pääsisi jos sanoisivat rehellisesti mitä haluavat eikä johdattaa toista harhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?

Vierailija
4/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kusipää, huijaa silloin kun voi. Alfa pystyy huijaamaan useammin, nössö harvemmin, mutta se ei tee nössöstä vähemmän kusipäistä, jos taipumus on luonteessa.

Vierailija
5/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?

Niinkin kauaksi karkuun kuin hyvän ystäväni kimppuun... kyllä, syy oli siis varmasti siinä että minä olin huono sängyssä. Ei miehessä mitään vikaa..

Ap

Vierailija
6/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on vapaasielu. Ei kykene kunnon suhteisiin. Käy testeissä

Vierailija
7/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies näki sun läpi. Tosi selvästi. Näki että sä luulit saaneesi hyvän saaliin, josta voisi riittää riemua.

Runopojat kun vetää puoleensa tiettyä romanttista naistyyppiä.

Aikoinaan mulla ei ollut runopoikaa, vaan aikuinen pikkupoika, johon kyllästyin lopulta. Vedätystä tuli ja aina halusi palata mun helmoihin kuitenkin. Tajusin kyllä homman mahdottomuuden pitkään, mutta tää oli hyvä sängyssä. Lopulta alkoi kuvottaa ja sain etäisyyden alun sillä, että menin sänkyyn yhdenyönpysäkin kanssa. Siitä alkoi terve etääntyminen ja homman lopetus. Alussa olin sitten vihainen itselleni, mutta kävin läpi ne vedätykset ja aloin oikeasti tajuta, että loppu olis tullut kuitenkin. Ei osannut tuo pikkulintu arvostaa mua.

Vierailija
9/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.

En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.

Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)

Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!

Kannattaako noin nopeaan alkaa harrastaa seksiä?

Vierailija
10/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, onko 3 viikkoa tapailua (nähtiin miltei joka päivä) ennen seksiä liian vähän..?

No, kyllä kai sitten, tässä kyseisessä tapauksessa ainakin. Lienet oikeassa. Harmi, etten saa enää tehtyä tekemättömäksi, sillä usko pois, todellakin toimisin nyt toisin.

Ap

Vierailija
11/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se pihtaamalla olisi sen paremmaksi muuttunut. Mun nähdäkseni sillä, meneekö heti sänkyyn vai viikon vai kuukauden päästä ei ole mitään merkitystä sille, kiinnostuuko toinen vai ei. Jos homma natsaa, se natsaa, vaikka sängyssä olisi ekat treffit. Itse aikanani esim. nykyisen kanssa tapasin baarissa tuhannen tuubassa ja sieltä noin tunnin päästä seikkailtiin hänen luokse. Eihän siitä mitään tullut ja kumejakaan ei ollut, mutta hauskaa oli. Aamulla juttu luisti ja muutama tunti lähdön jälkeen mies jo laittoi viestiä. Alettiin tapailla, nyt takana yhteisiä vuosia jo 14. Eksän kanssa mentiin toisena tuntemispäivänä sänkyyn ja sen jälkeen oltiin viisi vuotta "erottamattomia".

Vierailija
12/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aina on kyse mistään pelimiehistä. Mies huomasi kolmen viikon jälkeen, ettei ole sinusta riittävästi kiinnostunut parisuhdemielessä.

Vierailija
13/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aina on kyse mistään pelimiehistä. Mies huomasi kolmen viikon jälkeen, ettei ole sinusta riittävästi kiinnostunut parisuhdemielessä.

Kummasti tämä asian huomaaminen tapahtui aivan VÄLITTÖMÄSTI sekstailun jälkeen...? (Enkä nyt oikeasti usko niiin huono olleeni että joku säikähtäisi. On noita miehiä tossa aikaisemminkin muutama lakanoiden välissä pyörinyt, muutama vuosikausiakin..)

Jos tämä ei ollut pelimiehen käytöstä, niin mikä sitten?

Ap

Vierailija
14/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kaunis ja kiihkeä sängyssä...usko kiihkeä ja himokas riittää..niin kyllä se pelimieskin pitää sellaisen pari kuukautta

Vierailija
15/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkin kauaksi karkuun kuin hyvän ystäväni kimppuun... kyllä, syy oli siis varmasti siinä että minä olin huono sängyssä. Ei miehessä mitään vikaa..

Ap

Tälle runopojalle ilmeisesti seksi on tärkeää ja sinä et osaa. Joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Vierailija
16/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää naista nassukasta!

Vierailija
17/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon aina antanut heti...nykyisen kanssa jo 30 vuotta:)

Vierailija
18/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo sun ystäväkin vai eikö hän tiennyt tyypin leikkineen sun kanssa?

Vierailija
19/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää naista nassukasta!

Sekunnin ajan kommenttisi ärsytti. Sitten alkoi käydä sääliksi. Ihmisellä, jolla on kaikki kunnossa ja hyvä olla itsensä kanssa, ei ole mitään tarvetta ilakoida toisen mielipahasta tai hyväksikäytöstä.

Toivottavasti saat asiasi kuntoon.

Ap

Vierailija
20/167 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeaan? En todellakaan odottaisi noin kauan saako sitä bildee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi