Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tämä Puhoksen kohu on absurdi.

Vierailija
06.10.2026 |

Eihän se etnisten kauppojen keskittymä ole sen kummempi, kuin suomalaisten keskittymä Fuengirolassa.

Niillä on siellä oma koulukin. Miettikää, ne ei edes halua integroitua yhteiskuntaan kun lapsetkin pitää saada suomalaiseen kouluun.

Eikö tuo Puhoksen keissi nyt ole ihan myrsky vesilasissa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste otsikossa. 🤦‍

Vierailija
2/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas tempaus persuilta. Näkyvyyttä tulee taas ja vaalit lähestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että varjoyhteiskunnat noin yleisesti on ihan ok?

Vierailija
4/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuosta teki nerokkaan? Kaikki nauraa noille paskahousuille ja päivittäin muuttuville meriselityksille.

Vierailija
5/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikki julkisuus on hyvästä. Myös se missä Persut esiintyy luuseripelleinä?

Vierailija
6/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nyt uhriudutaan :D Miksi persu pelkää vaikka eihän siihen pitäisi olla mitään aihetta , poliisikin totesi että sinne olisi voinut mennä niin nämä hampaat kalisten istuu bussissa , ei luoja sentään 

Vierailija
7/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuosia sitten asunut lähellä Puhosta. Näin sen ostarin muuttuvan vähitellen kuin Lähi-idän alueeksi. En pitänyt siitä muutoksesta, koska olemme kuitenkin Suomessa. Millään tavalla vaaralliseksi en kuitenkaan aluetta kokenut eikä koskaan mitään ongelmaa siinä ollut kulkea. Vaikka en ollutkaan/olekaan hunnutettu kaavussa kulkeva nainen. Tuollainen segretaatiokehitys on mulle täysin nou nou. Jonakin päivänä tuo alue voi olla sellainen, että sinne ei ole mitään asiaa muilla kuin noilla ma muilla ja jonne poliisitkaan ei mielellään mene.

Vierailija
8/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikki julkisuus on hyvästä. Myös se missä Persut esiintyy luuseripelleinä?

Se voi tosiaan riittää että sirkustemppu saa näkyvyyttä ja jos vaikka 10 prosenttia suomalaisista on niin "oman tutkimuksensa" tehneitä jotka "tietää" miten valtamedia vääristelee, niin heidänlaisensa helposti höynäytettävien keskuudessa saattaa tapaus vaan lisätä puolueen suosiota. Kaikki julkisuus on hyvästä. 

Ihminen, joka tietää että Puhoksella on turvallista ja ymmärtää koko jutun älyttömyyden, ei päätyisi äänestämään tuota puoluetta muutenkaan.

Vierailija
9/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vuosia sitten asunut lähellä Puhosta. Näin sen ostarin muuttuvan vähitellen kuin Lähi-idän alueeksi. En pitänyt siitä muutoksesta, koska olemme kuitenkin Suomessa. Millään tavalla vaaralliseksi en kuitenkaan aluetta kokenut eikä koskaan mitään ongelmaa siinä ollut kulkea. Vaikka en ollutkaan/olekaan hunnutettu kaavussa kulkeva nainen. Tuollainen segretaatiokehitys on mulle täysin nou nou. Jonakin päivänä tuo alue voi olla sellainen, että sinne ei ole mitään asiaa muilla kuin noilla ma muilla ja jonne poliisitkaan ei mielellään mene.

Se vaatisi sellaisen asennemuutoksen, että se pelokkainkin persu toivottaisi tervetulleeksi ilman taka-ajatuksia kaiken näköiset ihmiset, jolloin tänne tulevat ei kokisi niin suurta tarvetta hakea turvaa vain oman näköistensä joukosta.

Mutta eihän se sitä tee, ja niin kauan kun ei tee, riittää populistipuolueelle myös kannatusta.

Vierailija
10/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta millaista näkyvyyttä? Kuinka uskottavaa PS-edustajien on puhua - ehkä ihan aiheellisistakin - mmaahanmuuttoon liittyvistä turvallishuolista, kun eivät uskalla poistua bussissa ostarilla? Puotinharjussa sattumoisin PS on vieläpä suosittu puolue ja Hallis on kerännyt kovia äänimääriä.

Vierailija
11/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun persereikä on ihan absurdi.

Vierailija
12/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nolo tuo Persujen bang bussin retki Puhokselle pällistelemään.

Vierailija
13/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta millaista näkyvyyttä? Kuinka uskottavaa PS-edustajien on puhua - ehkä ihan aiheellisistakin - mmaahanmuuttoon liittyvistä turvallishuolista, kun eivät uskalla poistua bussissa ostarilla? Puotinharjussa sattumoisin PS on vieläpä suosittu puolue ja Hallis on kerännyt kovia äänimääriä.

Eikä tuo typerä Puhokselle meneminen ja bussissa kököttäminen edistä OIKEITA maaahanmuuttoon liittyvien ongelmien käsittelyä mitenkään. 

Vierailija
14/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mihin juttuun tämä liittyy? Kertoisitko ensin kuitenkin sen?

Vierailija
15/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuengirolan suomalaiseläkeläisistä ei ole kuluja Espanjalle, koska he kuluttuvat itse ansaitsemiaan eläkerahoja. Iso ero.

Vierailija
16/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempaus yritti olla persujen kannatusta nostava, mutta kävikin toisinpäin. Mitään näin noloa eivät edes persut ole masinoineet aiemmin. Naurettavat 🤡

Vierailija
17/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun persereikä on ihan absurdi.

Olet absurdi koko persu. 

Vierailija
18/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eletään hullua aikaa, jos haluaa pysyä järjissään niin ei kannata ottaa kaikkea liian vakavasti. Jotenkin surkuhupaisaa aikaa.

Vierailija
19/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nolo tuo Persujen bang bussin retki Puhokselle pällistelemään.

Susanna Penttilä 

Vierailija
20/32 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuengirolan suomalaiseläkeläisistä ei ole kuluja Espanjalle, koska he kuluttuvat itse ansaitsemiaan eläkerahoja. Iso ero.

Eikä suomalaispapat raiskaile ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi