Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kommentit (167)
Tuo runopoika laskee kaatoja. On keksinyt tuon runopoikaolemuksen, kun sillä on halpa pelata. Ei lahjoja, ei ravintolailtoja, laskettelee vaan luikuria. Kyllä näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Outo sun ystäväkin vai eikö hän tiennyt tyypin leikkineen sun kanssa?
Tiesi. Ja hänhän minulle sitten kertoikin ja näytti miehen hänelle lähettämät viestit... ei ryhtynyt tyypin kanssa mihinkään, onneksi mulla on hyviä ja luotettavia ystäviä.
Ap
Jos pelästyt posliinia housuissasi
Jos se seksi olisi oikeasti ollut tajunnanräjäyttävää, niin eipä se mies olisi minnekään häipynyt vaan haluaisi sitä toisenkin kerran. Sorry, mutta niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Jos se seksi olisi oikeasti ollut tajunnanräjäyttävää, niin eipä se mies olisi minnekään häipynyt vaan haluaisi sitä toisenkin kerran. Sorry, mutta niin se vaan on.
Joo, ei se nyt "tajunnanräjäyttävää" ollut, minullekaan, mutta aika harvoin eka kerta kenenkään kanssa sellaista on. Ihan hyvää, kiihkeää perusseksiä. Ei aikuinen, järkevä ihminen sen vuoksi "suhdetta" lopeta, jos muuten tykkää. Mutta joo, tämä halusikin vain sulan hattuun, kyllä mä sen jo tajusin.
Ap
Kuulostaa oudolta tarinalta. Runopoika varmaan koki, ettei saanutkaan sitä mitä halus. Eli suomeksi sanottuna seksi oli huonoa ja ajatteli siirtyä seuraavaan. Et sinäkään nyt voi pakottaa, että toinen olisi sun kanssa vaan sen takia, että on 3 viikkoa oltu yhdessä ja päädytty sänkyyn. Ei kukaan sua sinne sänkyyn varmaan pakottanut, eli runopoika ei tässä kyllä syyllinen ole mitenkään. Ihminen vaan joskus huomaa, että ei se ollutkaan kiinnostava. Silloin on turha pyristellä väkisin yhdessä vaan lopettaa touhu suoralta kädeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei se nyt "tajunnanräjäyttävää" ollut, minullekaan, mutta aika harvoin eka kerta kenenkään kanssa sellaista on. Ihan hyvää, kiihkeää perusseksiä. Ei aikuinen, järkevä ihminen sen vuoksi "suhdetta" lopeta, jos muuten tykkää. Mutta joo, tämä halusikin vain sulan hattuun, kyllä mä sen jo tajusin.
Ap
On se vaikeaa myöntää itselleen, ymmärrän, että miehen kiinnostus lopahti seksin jälkeen koska hän huomasi siinä samalla että ei ole tarpeeksi tunteita/seksi oli huonoa/et olekaan sellainen mitä hän oli kuvitellut. En edelleenkään käsitä, mikä tekee tästä miehestä pelimiehen. Ei sitä kaikkien kanssa kemiat natsaa seurusteluasteelle, sitä varten tutustutaan hetki ja todetaan että next.
Olisi kannattanut mennä heti sänkyyn niin et olisi tuhlannut 3 viikkoa huijariin.
Heti sänkyyn menemällä putoaa myös sovinistiset kaksinaismoralistit heti yhden yön jälkeen pois. Kivat miehet jää.
parisuhde asiantuntija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta tarinalta. Runopoika varmaan koki, ettei saanutkaan sitä mitä halus. Eli suomeksi sanottuna seksi oli huonoa ja ajatteli siirtyä seuraavaan. Et sinäkään nyt voi pakottaa, että toinen olisi sun kanssa vaan sen takia, että on 3 viikkoa oltu yhdessä ja päädytty sänkyyn. Ei kukaan sua sinne sänkyyn varmaan pakottanut, eli runopoika ei tässä kyllä syyllinen ole mitenkään. Ihminen vaan joskus huomaa, että ei se ollutkaan kiinnostava. Silloin on turha pyristellä väkisin yhdessä vaan lopettaa touhu suoralta kädeltä.
Mikä minua ärsyttää/ihmetyttää, että noin selkeästi heti seksin jälkeen yhteydenpito loppui. Olisi nyt kohteliaisuussyistä edes oari päivää laittanut viestiä ja sitten itse suoraselkäisesti sanonut, ettei kiinnosta. Ettei minun olisi tarvinut ihmetellä yhtäkkisesti loppunutta yhteydenpitoa ja kysellä perään.
Ja toisekseen, ihan hyvää perusseksiä meillä oli eikä mies itsekään mikään ihmeellinen siinä ollut, en jaksa uskoa että seksimme olisi niin huonoa ollut. Uskon tosissaan, että halusi vain seksiä, kerran.
Ja sitten se, että alkoi heti yrittämään hyvää ystävääni. Kovin on huomaavaista ja fiksua käytöstä?
Eikö tällainen muka saisi harmittaa? Tai etkö pysty/osaa samaistua/tuntea empatiaa, kun ihmettelet miksi minä olen asiasta loukkaantunut?
Ao
Tuo on aina niin turhauttavaa ja kurjaa. Itekin oon huomannut, että 99% naisista on pelinaisia. Haluavat vain kerran seksiä ja sulan hattuun ja sitten lopettavat tapailun
- pienipeniksinen mies
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis ja kiihkeä sängyssä...usko kiihkeä ja himokas riittää..niin kyllä se pelimieskin pitää sellaisen pari kuukautta
Tapasin tunnetun pelimiehen ja siinä meni melkein pari kuukautta kun tapailtiin. En uskotellut itselleni että olisin mitenkään sen erityisempi kuin muut naiset hänelle.
Tapasin toisen miehen ja ihastuin. Tuo ensimmäinen kun oli vain sellainen leikkikaveri mitä luulin myös olevani hänelle.
Oli kuitenkin käynyt niin että pelimies olikin ihastunut minuun. Luulin että se kaikki lirkuttelu oli samaa kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?
Niinkin kauaksi karkuun kuin hyvän ystäväni kimppuun... kyllä, syy oli siis varmasti siinä että minä olin huono sängyssä. Ei miehessä mitään vikaa..
Ap
Tälle runopojalle ilmeisesti seksi on tärkeää ja sinä et osaa. Joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Minulla ei olisi elämässäni ollut yhtään seurustelusuhdetta jos olisin pistänyt stopin aina heti huonon seksin jälkeen.
Seksi uuden kumppanin kanssa nyt yleensä on aika surkeaa verrattuna siihen mitä se on sitten kun tuntee toisensa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ai että tästä mä naatin kun jännä mies vetää naista nassukasta!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aikuinen järkevä ihminen ei edes odota mitään tajunnan räjäyttävää kun menee ensimmäisen kerran sänkyyn uuden ihmisen kanssa.
Seksi vaatii hyvin paljon muuta kuin yhdynnän ja ne perusleikit että se on tajunnan räjäyttävää ja se vaatii sen että tietää mistä toinen tykkää ja osataan tyydyttää toista juuri niillä oikeilla tavoilla.
Mies on seksuaalisesti minimaalinen ihminen joka ei ymmärrä sen kaikkia muotoja jos jätti apn siksi ettei hänestä seksi sujunut.
Hyvä silloin aplle että lähti koska muuten elämä olisi jatkunut todennäköisesti kehon seksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?
Niinkin kauaksi karkuun kuin hyvän ystäväni kimppuun... kyllä, syy oli siis varmasti siinä että minä olin huono sängyssä. Ei miehessä mitään vikaa..
Ap
Tälle runopojalle ilmeisesti seksi on tärkeää ja sinä et osaa. Joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Minulla ei olisi elämässäni ollut yhtään seurustelusuhdetta jos olisin pistänyt stopin aina heti huonon seksin jälkeen.
Seksi uuden kumppanin kanssa nyt yleensä on aika surkeaa verrattuna siihen mitä se on sitten kun tuntee toisensa kunnolla.
Ehkä olisi kannattanut pistää se stoppi ja etsiä seurustelukumppaniksi sellainen, kenen kanssa on seksuaalista kemiaa. Ei olisi nekään seukkailut sitten päättyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Seksi uuden kumppanin kanssa nyt yleensä on aika surkeaa verrattuna siihen mitä se on sitten kun tuntee toisensa kunnolla.Ehkä olisi kannattanut pistää se stoppi ja etsiä seurustelukumppaniksi sellainen, kenen kanssa on seksuaalista kemiaa. Ei olisi nekään seukkailut sitten päättyneet.
Miksi oletat että seurustelu olisi loppunut seksuaalisen kemian puuttumisen takia?
Kemiaa voi olla mutta se ei tee seksistä automaattisesti hyvää.
Runopoika sai mitä halusi. Kaato! Ja seuraava.........
Juuri sellaisia ne pelimiehet ovat. Saalistus on se juttu ja kun saa, niin seuraavaa kehiin. Vaikea tunnistaa taitavaa pelimiestä ikävä kyllä. Minulla oli oikein hauskaa yhden ilmiselvän pelimiehen kanssa puoli vuotta, kun teeskentelin kaatuvani ihan millä hetkellä hyvänsä, mutta en kuitenkaan ikinä antanut. Lähettelee vieläkin viestejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Seksi uuden kumppanin kanssa nyt yleensä on aika surkeaa verrattuna siihen mitä se on sitten kun tuntee toisensa kunnolla.Ehkä olisi kannattanut pistää se stoppi ja etsiä seurustelukumppaniksi sellainen, kenen kanssa on seksuaalista kemiaa. Ei olisi nekään seukkailut sitten päättyneet.
En olisi mieheni kanssa jos olisin ensimmäisen kerran perustella päätellyt mitä tulevaisuudessa seksi on. Nyt se on sitä tajunnan räjäyttävää.
Mutta hei jatka sinä samalla mallilla jos luulet että se toimii.
Mielenkiintoista olisi tietää oletko mies vai nainen?
Heh aina... ehkä entisessä elämässäsi...