Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kommentit (167)
Mä tiedän yhden pelimies runopojan, joka käyttäytyy samallalailla. Se on aina seuraavan kimpussa, kun on naisen sänkyyn saanut. Ja vetoaa älyköihin ja romantikkoihin surkeilla tarinoillaan/älyllään. Että kyllä niitä löytyy. Onneksi pääsit omastas eroon.
Huvittavaa että miehet tunnistaa nämä pelimiehet kilsan päästä, mutta naiset eivät vaikka ovat naaman edessä.
Naisia on helppo höynäyttää. Sen takia markkinamiehet saavat myytyä naisille kaikenlaista luontaistuotetta ja hologrammiranneketta, joka stabiloi astraalikanavat. Voi herran jestas sentään.
Itse jouduin härskin pelimiehen kynsiin kolme vuotta sitten ja asia vaivaa mua edelleen päivittäin. En vaan pääse yli tuosta miten saatoin olla niin tyhmä että niin komea mies olisi tosissaan ollut musta kiinnostunut. Halusi vain seksiä ja siihen loppui viestittely. En luota enää yhteenkään mieheen enkä usko sanaakaan miesten puheista kiitos tämän pelimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että miehet tunnistaa nämä pelimiehet kilsan päästä, mutta naiset eivät vaikka ovat naaman edessä.
Huvittavaa tämä sinun provoyritys. Tuskin tiedät mistään mitään. Saat korjata kertomalla mistä ne itse muka tunnistat. Miehillä yleensä heikommat sosiaaliset taidot huomioda pieniä eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut mennä heti sänkyyn niin et olisi tuhlannut 3 viikkoa huijariin.
Heti sänkyyn menemällä putoaa myös sovinistiset kaksinaismoralistit heti yhden yön jälkeen pois. Kivat miehet jää.
Ahaa, kai olet samaa mieltä myös naisista jotka harrastavat irtosuhteita ja lopettavat yhteydenpidon yhdenyön baaripanoon ovat sitten myöskin sovinistisia ja kaksinaismoralistisia?
Tiedätkö edes, mitä nuo sanat tarkoittavat? Ja osaatko selittää, mikä yhteys yhden yön jutulla on sovinismiin ja kaksinaismoralismiin?
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin härskin pelimiehen kynsiin kolme vuotta sitten ja asia vaivaa mua edelleen päivittäin. En vaan pääse yli tuosta miten saatoin olla niin tyhmä että niin komea mies olisi tosissaan ollut musta kiinnostunut. Halusi vain seksiä ja siihen loppui viestittely. En luota enää yhteenkään mieheen enkä usko sanaakaan miesten puheista kiitos tämän pelimiehen.
Ja sitten meillä on tässäkin ketjussa niitä jotka nauraa jos joku on polttanut näppinsä. Huomenna meillä on taas ketju jossa itketään kuinka naiset on niin vaikeita mitä tulee pariutumiseen.
Olen nainen, mutta olen lopettanut parikin suhdetta, kun olen ollut miehen kanssa seksuaalisesti sopimaton. Yritin kuitenkin pari kuukautta tapailla. Parempi lopettaa suhde alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa tämä sinun provoyritys. Tuskin tiedät mistään mitään. Saat korjata kertomalla mistä ne itse muka tunnistat. Miehillä yleensä heikommat sosiaaliset taidot huomioda pieniä eleitä.
Eiköhän sen kuka tahansa sivustaseuraaja oivalla yleensä, mikä on pelin henki kun tarkastelevat kuviota objektiivisesti. Ethän sinä itse sitä siinä tajua kiihkoissasi, joten sitä on aika turha yrittää selittää.
Ymmärrän, että pahoittaa mielensä, kun suhde loppuu seksiin, mutta mä en oikein jaksa kuunnella näitä pelimies juttuja. Se, että mies haluaa seksiä, muttei parisuhdetta ei tee hänestä automaattisesti pelimiestä vaan miehen, joka haluaa seksiä...
Mieti nyt Ap rauhassa äläkä ole niin vihainen, ymmärrän, että tuntuu pahalta, mutta ei mies 3 viikon tapailun jälkeen ole sinulle kyllä yhtään mitään selityksiä velkaa. Se, että yrittää heti perään kaveriasi, tekee hänestä ainoastaan törpön!
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta olen lopettanut parikin suhdetta, kun olen ollut miehen kanssa seksuaalisesti sopimaton. Yritin kuitenkin pari kuukautta tapailla. Parempi lopettaa suhde alkuunsa.
Todellakin. Siinä oikeassa suhteessa on molemmat, sekä uskomaton seksuaalinen kemia että henkinen yhteys. Alusta saakka! Ymmärrän toki, että valtaosa ihmisistä joutuu tyytymään, kun ei ole ehkä niin varaa valita eikä uskalleta olla yksinkään ja samat tyypit sitten vauhkoavat, että "kyllä tunteet voi tulla ajan kanssa" ja "seksi ei ole koskaan hyvää ekalka kerralla". T. Nainen myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?
Niinkin kauaksi karkuun kuin hyvän ystäväni kimppuun... kyllä, syy oli siis varmasti siinä että minä olin huono sängyssä. Ei miehessä mitään vikaa..
Ap
Kohdalleni osui säälittävän ruma läskipää, joka oli niin mukava, suuteli varpaitani ja oli oikein hurmaava. Joka kans löytyi kaverini luota, pian sen jälkeen kun olin heidät toisilleen ohimennen esitellyt. Tyttökaverilla oli seurustelukumppani, ja oudointa olikin että hän vastasi lieron kutsuun ja sai välimme rikottua. Lisäksi, tyttökaveri ei osannut käsitellä omaa osuuttaan ja hän ja baaripöydällinen hänen apureitaan ja sukulaisensa kiusasivat minua vakavasti, kuin olisin ollut vastuussa hänen panemisistaan, vaikka en ollut.
Jutusta tuli karmea. Silloin ei ollut tätä palstaa, josta hakea apua.
Muiden käytökselle emme voi mitään, mutta jokainen voi vahvistaa itseään, ettei romahda täysin, kun "luotettavat" muut pettää.
Vain itseensä voi todella luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen kuka tahansa sivustaseuraaja oivalla yleensä, mikä on pelin henki kun tarkastelevat kuviota objektiivisesti. Ethän sinä itse sitä siinä tajua kiihkoissasi, joten sitä on aika turha yrittää selittää.
Tämä. Nainen kun ihastuu niin hormonit ottavat vallan ja kaikenlaiset estot ja normaalit varoitusmekanismit poistuvat. Kaikki tökeröt maneerit ja pikkuvalheet menevät suodattamatta läpi, kunnes pelimies pääsee palkinnon päälle...sitten onkin aika siirtyä seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa lätinää ilman mitää asiaa ja yrität mennä henkilökohtaisuuksiin mikä vain vahvisti sen ettet tiedä mitään. Saat vielä toisen mahdollisuuden jos tällä kertaa edes yrittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Siinä oikeassa suhteessa on molemmat, sekä uskomaton seksuaalinen kemia että henkinen yhteys. Alusta saakka! Ymmärrän toki, että valtaosa ihmisistä joutuu tyytymään, kun ei ole ehkä niin varaa valita eikä uskalleta olla yksinkään ja samat tyypit sitten vauhkoavat, että "kyllä tunteet voi tulla ajan kanssa" ja "seksi ei ole koskaan hyvää ekalka kerralla". T. Nainen myös
Kerro millaista se hyvä seksi on ensimmäisellä kerralla? Noin naisen näkökulmasta. Miehenä se on minusta aika sähellystä. Saa ehkä rojut sisään mutta ei upeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro millaista se hyvä seksi on ensimmäisellä kerralla? Noin naisen näkökulmasta. Miehenä se on minusta aika sähellystä. Saa ehkä rojut sisään mutta ei upeaa ole.
Se vaan toimii, on luontevaa ja rohkeaa, nautinnollista, vapautunutta. Siinä on heti tunteet pelissä, se lataus kahden ihmisen välillä. Ei voi feikata eikä sitä ole kuin hyvin harvojen kanssa. Kaikki ei koe koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kohdat pitävät paikkansa. Ensimmäinen kerta menee jännittäessä ja siitä ei saa oikein kumpikaan mitään irti. Seksi alkaa sujua ja tuntuu aina vain paremmalta mitä enemmän (pidemmän ajan) sitä on kumppaninsa kanssa harrastanut. Tunteet myös syvenee ajan myötä. Alussa kumppani saattoi olla ihan "ok", mutta vuoden päästä hän on rakkain ihminen maailmassa. Nuo kemiat räjäyttävää seksiä ensitapaamisella on puhdasta harlekiinihömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kohdat pitävät paikkansa. Ensimmäinen kerta menee jännittäessä ja siitä ei saa oikein kumpikaan mitään irti. Seksi alkaa sujua ja tuntuu aina vain paremmalta mitä enemmän (pidemmän ajan) sitä on kumppaninsa kanssa harrastanut. Tunteet myös syvenee ajan myötä. Alussa kumppani saattoi olla ihan "ok", mutta vuoden päästä hän on rakkain ihminen maailmassa. Nuo kemiat räjäyttävää seksiä ensitapaamisella on puhdasta harlekiinihömppää.
Mikä sinä olet sen harlekiinihömpäksi tuomitsemaan. Jostain ne "harlekiinihömppä"-tekstitkin on peräisin ;) Et selkeästi ole itse kokenut mitä se on, kun kemiat räjähtää yhteen oikein tosissaan. Olen pahoillani, se on aivan mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut mennä heti sänkyyn niin et olisi tuhlannut 3 viikkoa huijariin.
Heti sänkyyn menemällä putoaa myös sovinistiset kaksinaismoralistit heti yhden yön jälkeen pois. Kivat miehet jää.
Ahaa, kai olet samaa mieltä myös naisista jotka harrastavat irtosuhteita ja lopettavat yhteydenpidon yhdenyön baaripanoon ovat sitten myöskin sovinistisia ja kaksinaismoralistisia?
Tiedätkö edes, mitä nuo sanat tarkoittavat? Ja osaatko selittää, mikä yhteys yhden yön jutulla on sovinismiin ja kaksinaismoralismiin?
Tällä tarkoitan sitä, ettei sovinistinen ja kaksinaismoralistinen mies aloita parisuhdetta heti sänkyyn menevän naisen kanssa, vaikka itse on valmis sänkyyn heti hyppäämään. Nämä putoavat siis automaattisesti tällä menetelmällä pois. Pitkään pihtaavat naiset voivat jopa joutua naimisiin sovinistisen ja kaksinaismoralistisen miehen kanssa, kun mies suhteen alussa jaksaa teeskennellä mukavaa. Pihtaamisesta ei siis palkita.
Kivat miehet eivät tuomitse naista, jonka kanssa on mennyt pian ensitapaamisen jälkeen sänkyyn. Näissä on materiaalia oikeaan suhteeseen.
En puhunut mitään irtosuhteista vaan seksistä heti suhteen alussa. Baaripanoilta jatkoyhteydenpitoa ei kai oleteta.
Mä en koskaan anna pian. Miehet joutuu odottamaan monta kuukautta.
En ole koskaan ollut pelimiehen patja.
Ei mulla montaa olekaan... 15 vuotta nuoremmilla kavereilla 5 kertainen määrä...
Pihtari olen...
Seuraavan kanssa sit loppu elämä.
Eiköhän kumppanit opi aikanaan mstä toinen pitää...