Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kommentit (167)
Mitä ihmeen huijaamista se muka on, jos toisen kiinnostus lopahtaa yhtäkkiä. Sehän on ihan normaalia deittailuvaiheessa ja pidemmällekin menneissä parisuhteissa. Ap ja kaltaisensa ovat jotain vähän todellisuudesta irti leijuvia prinsessoja, joiden käsityskykyyn ei mahdu se, että he eivät olekaan universumin kauneimpia ja ihanimpia superpalkintoja kaikille kaksilahkeisille, vaan että joku voi vetäistä töpselin ensin, eikä se olekaan aina prinsessa joka jättää. Mies voi ihan hyvin katkaista suhteen ensin (ja siirtyä seuravaan kandidaattiin), jos ei kiinnosta, eikä se tee hänestä pelimiestä tai huijaria. Kasvakaa aikuiseksi, tytöt!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen huijaamista se muka on, jos toisen kiinnostus lopahtaa yhtäkkiä. Sehän on ihan normaalia deittailuvaiheessa ja pidemmällekin menneissä parisuhteissa. Ap ja kaltaisensa ovat jotain vähän todellisuudesta irti leijuvia prinsessoja, joiden käsityskykyyn ei mahdu se, että he eivät olekaan universumin kauneimpia ja ihanimpia superpalkintoja kaikille kaksilahkeisille, vaan että joku voi vetäistä töpselin ensin, eikä se olekaan aina prinsessa joka jättää. Mies voi ihan hyvin katkaista suhteen ensin (ja siirtyä seuravaan kandidaattiin), jos ei kiinnosta, eikä se tee hänestä pelimiestä tai huijaria. Kasvakaa aikuiseksi, tytöt!
Tässä täytyy ymmärtää, että moni nainen arvostaa oman "tavaransa" niin korkealle että hamsteriaivot vääntävät tuollaisen jättämisen tavallaan sopimusrikkomiseksi. Monen naisen mielestä kun seksi ei ole asia jota kumpikin haluaa ja josta kumpikin nauttii, vaan naisen antama palvelu miehelle vastineeksi jostain. Ja nyt kun mies tavallaan huijasi, eli siis sai naisen mielestä seksiä ilman vastiketta (parisuhdetta) niin nainen on ärrin murrin.
Ei voi kuin nauraa näille.
En tajua tuota pihtaamisen ihannointia. Onko sillä oikeasti niin paljon merkitystä, vaikka menisi sen pelimiehen kanssa sänkyyn? Kunhan vain ehkäisy on kunnossa tietenkin. Suosittelen ap:ta ja muitakin kokeilemaan seksiä useiden kumppanien kanssa (enkä tarkoita samanaikaisesti), ihan vain sen seksin takia. Keskittykää siihen hetkeen ilman ajatusta, että tuleeko tästä jotain vai onko kyseessä vain yhden illan juttu. Olen sitä mieltä, että seksi on parasta sellaisen kanssa jota rakastaa, mutta se voi olla mieletöntä myös jonkun muun kanssa. T: nainen
Vierailija kirjoitti:
AP, onko Turussa? Kuulostaa yhdeltä mun miespuoliselta kaverilta. Oon oikeesti menettänyt uskon ees näihin ns. runopoikiin tämän kaverin ansiosta. Juurikin panee kaikki kaveriporukat läpi ja sit ihmettelee, ku mikään ei tunnu missään. Pohjimmiltaan hänellä on todella huono itsetunto.
Nimikirjaimet? Muita tuntomerkkejä? Ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?
Niinkin kauaksi karkuun kuin hyvän ystäväni kimppuun... kyllä, syy oli siis varmasti siinä että minä olin huono sängyssä. Ei miehessä mitään vikaa..
Ap
Tälle runopojalle ilmeisesti seksi on tärkeää ja sinä et osaa. Joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Seksin laadulla tässä ei ole merkitystä. Mies hakee valloituksia. Sai sen ja siirtyi seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain niin huono sängyssä, että mies muutti mielensä ja säntäsi karkuun?
Mä en sitten taas ymmärrä miten voi olla huono sängyssä, kaikkeahan voi treenata ja tulla hyväksi
Itseänikin huijattiin liki samalla tavalla. Toivon, että miehen tytöt kokevat vielä paljon suuremman tuskan elämässään ja mies heidän kauttaan.
Ei ollut hyvä pano, aika kykenemätön ja paha ominaishaju.