Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää että jotkut äipylit pukeutuu vauvanvaatteisiin eli kuviollisiin leggareihin ja tunikoihin

Vierailija
01.02.2018 |

Nämä versonpuoti ja noshkosh ja me&i ja metsola ja vastaavat lapselliset mallit ja kuosit. Ette näytä nuorelle saati suloiselle vaaville vaikka laittaisitte ihanat perhosleggarit ja kukkatunikan ja vaikka tutin suuhun. Pukeutukaa sentään aikuisten vaatteisiin aikuiset.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti, vaimo ja nainen mutta ei mun kaapista moisia löydy. Enkä minäkään tunne näitä merkkejä. Tosin en kuulu mihinkään mammamarttakerhoonkaan.

Vierailija
42/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naisethan  ovat pukeutumistyylistään tunnettuja maailmalla... Nanson kirjavat, väljät  mekot  ym...  Missään muualla ei vatsaavaa näe, ehkä Venäjän maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisellinen nainen saa haukut muilta naisilta ja varsinkin tuntuu nimenomaan trikoomammat katsovan nenän vartta pitkin. Miksi? Kateuttako?

Vierailija
44/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset ei ymmärrä lukemaansa? Leggingsit on ihan ok. Ihmettelem silti näitä mammoja jotka parveilee kaupungilla höyhen tai pupupöksyissä jotka näyttää lapsen kalsareilta tai pyjamahousuilta. Mauttomia.

Vierailija
45/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisellinen nainen saa haukut muilta naisilta ja varsinkin tuntuu nimenomaan trikoomammat katsovan nenän vartta pitkin. Miksi? Kateuttako?

Ei kukaan katso AP:ta nenänvartta pitkin. Hän itse kokee olevansa viallinen ja tulkitsee siksi muiden katseet arvosteleviksi. AP:ta vituttaa, että muut naiset voivat pukeutua käytännöllisiin lapsellisiin vaatteisiin tilanteen niin vaatiessa ja heillä on silti hauskaa ja heitä rakastetaan. AP:n mielestä heidän pitäisi hävetä ja heitä pitäisi halveksua, kuten hänkin vihaa itseään - varsinkin silloin, kun hän ei ole kompensoinut itseinhoaan esiintymällä ylivertaisena muihin verrattuna. AP ei usko, että kukaan tulee ikinä rakastamaan häntä ja että kellään ei voi oikeasti olla hauskaa, mikä on todella surullista...

Vierailija
46/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunika-leggari-pukeutuja ja rakastan esim. Desigualin vaatteita mutta nuo esimerkkikuvat olivat kiistatta ihan karmeita. Olin jo valmistautunut aika kipakkaan vastaukseen mutta pakko myöntää, että tuollaiset järjettömät väri- ja kuviosekamelskat eivät näytä kivoilta edes niillä lapsillakaan.

Ja lisään vielä, etten tajua, miten leggareita pidetään housuina lyhyen paidan kanssa. Mallienkin jalat näyttävät niissä oudoilta. Ehkä salitrikoina menettelevät mutta että ihan työpaikalla tai julkisella paikalla? Ei.

Vierailija
47/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä nähnyt kenenkään aikuisen pukeutuvan tollaisiin vaatteisiin ja pyörin paljon lapsiperhejutuissa, joten se ei voi olla kovin yleistä.

Vierailija
48/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tekopyhiä wannabe-psykologeja.

Pysytäänkö aiheessa ja puhutaan lapsellisista naistenvaatteista ja kun äidit pukeutuu kuin lapsensa.

Vierailija
49/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne dry clean only -mekot, jakut ja neuleet, joita käytän töissä, sopivat aika huonosti jatkuvaan pyykkäykseen. Istuvuuskin on vähän niin ja näin, kun paino jojoilee raskauden ja imetyksen takia.

Niinpä olen hankkinut noista mainitsemistasi kaupoista sopivia leggareita ja huppareita, jotka voin nakata kuudenkympin pyykkiin aina pulautusvahingon jälkeen.

Missään tapauksessa en kuvittele olevani yhtä söpö kuin vauvani.

Kyllä on saatavilla ihan aikuisillekin siistejä leggareita ja huppareita. Eli rennosti voi pukeutua ilman, että näyttää 3-vuotiaalta.

Se värikkyys ja kuviotko on siis ongelma?! Täällä pitäis pukeutua pelkkään mustaan ja harmaaseen... En pue tuollaisia vaatteita, mut en kyllä näe niissä mitään vikaakaan.

Vierailija
50/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, että aikuinen ei saisi käyttää värikkäitä tai kuosillisia vaatteita? Itse olen tällainen tylsä mustaa, valkoista ja harmaata perussiistiä vaatetta, joten mielestäni on vain hyvä, että edes joku muu tuo väriä katukuvaan. Ja koska kenenkään muun pukeutuminen ei muutenkaan ole minun päänsärkyni, kannattaa kokeilla.

Värit ok, vauvatyyli on karmea.

Eli määrittelepä "vauvatyyli" sanallisesti mahdollisimman tarkasti.

Vierailija
51/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan katso AP:ta nenänvartta pitkin. Hän itse kokee olevansa viallinen ja tulkitsee siksi muiden katseet arvosteleviksi. AP:ta vituttaa, että muut naiset voivat pukeutua käytännöllisiin lapsellisiin vaatteisiin tilanteen niin vaatiessa ja heillä on silti hauskaa ja heitä rakastetaan. AP:n mielestä heidän pitäisi hävetä ja heitä pitäisi halveksua, kuten hänkin vihaa itseään - varsinkin silloin, kun hän ei ole kompensoinut itseinhoaan esiintymällä ylivertaisena muihin verrattuna. AP ei usko, että kukaan tulee ikinä rakastamaan häntä ja että kellään ei voi oikeasti olla hauskaa, mikä on todella surullista...

Sinä tässä kuullostat omituiselta ja omahyväiseltä. Isoja tulkintoja teet ap:n aloituksen perusteella kun pitää oikein kaksikin viisasta, oikeasti naivia viestiä kohti henkilöä kirjoittaa. Oikeassahan ap on että nuo mallit näyttää vauvamaisille ja ei sovi aikuisille.

Vierailija
52/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.meandi.com/fi-fi/vaatteet/naiset/mekot-tunikat/rainbow-dress…

https://nosh.fi/product/3664/caro-housut-denim-look-musta

Sehän riippuu siitä, mitä ostaa, ei merkistä... ei nuo pahoja vaihtoehtoja ole!

Mutta kieltämättä jotkut ovat kamalia.

Kukin tyylillään!

Nuo eivät olekaan. Selvästi ovat aikuisen vartalolle suunniteltuja asuja. Mutta ap:han viittasi ihmisiin, jotka haluavat olla samiksia pienten lasten kanssa. Eli pukeutuvat kuin taapero.

Vierailija
53/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska kuulla mitä mieltä taaperopukeutujien miehet ovat?

Hot or not?

Vierailija
54/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää aikuiselta, en taaperolta

Vierailija
55/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ihana feministivaikuttaja se totesikaan, että "kukaan ei ole kenellekään esteettisesti mitään velkaa". En itse pukeudu tähän tyyliin, mitä ketjussa kritisoidaan, mutta noudatan edellä mainittua periaatetta niin itseni kuin muidenkin suhteen. Elämäkin on paljon helpompaa kun ei tarvitse provosoitua muiden ulkonäöstä. :)

Vierailija
56/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit eivät ole housut. Vieläkään. Ei vaikka niin moni kuvitteleekin.

Leggingsit ovat mauttomuuden multihuipentuma. Eivät sovi kenellekään.

Vierailija
57/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.fi/search?q=legginsit+eivät+ole+housut&client=ms-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjzqtCm3IbZAhUNiaYKHeUuA1gQ_AUICSgB&biw=320&bih=454#imgrc=-puFKkgNm2ut1M:

Vierailija
58/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin leggareiden aikakauden jo menneen ja tilalle tulleen jumppakanahousut joita käyttää myös nekin mammat jotka eivät ole kuntosalia koskaan nähneetkään 😂

Vierailija
59/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä kuullostat omituiselta ja omahyväiseltä. Isoja tulkintoja teet ap:n aloituksen perusteella kun pitää oikein kaksikin viisasta, oikeasti naivia viestiä kohti henkilöä kirjoittaa. Oikeassahan ap on että nuo mallit näyttää vauvamaisille ja ei sovi aikuisille.

Sinä tässä kuullostat ihan juntilta. :) Lol. Ohis.

Ps. Hyvä analyysi ap:stä. Juurikin noin. Itseään vihaava, katkera paska. <3 Puspus.

Vierailija
60/157 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hei välittäkö tällaisista höpöhöpöketjuista. :-) Ei normaaleja ihmisiä kiinnosta toisten vaatevalinnat näin paljoa, saati nyt että oikein "ällöttäisi" ja ihan pahaa tekisi joku värikäs trikoo. Samat avohoitopotilaathan näitä tehtailevat tänne vuosi vuoden ja viikko viikon perään, kun tuntevat tarvitsevansa edes jonkinlaista huomiota, vaikka siten negatiivistakin, omaan kurjaan naisettomaan ja alkoholinhuuruiseen "vapaaherran" elämäänsä. Niin on jo mielialalääkkeet ja päihteily heiltä aivot pehmentäneet, etteivät ymmärrä oman kirjoitustyylinsäkään olevan helposti tunnistettavissa. Tässäkin ketjussa ap on pitänyt yllä keskustelua lähinnä itsensä kanssa eri henkilöitä esittäen. Säälittävää avunhuutoahan tämä on, joten lakataan antamasta tälle hyypiölle enempää validaatiota, jookos. Vain kohtaamalla totuuden omasta käytöksestään ja mielentilastaan voi ihminen hitaasti alkaa oppia ja parantua. Kaikki eivät toki parannut koskaan, mutta ap voisi ainakin sallia itselleen siihen mahdollisuuden, edes kerran. Ja miksei Kakkapyllykin ja muut palstahullut.

Hyvää viikonloppua kaikille ihanille trikoomammoille ja muillekin kivoille vauvapalstalaisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi